• Trudność zdobycia platyny: 2/10 + Ankieta
  • Czas potrzebny na zaliczenie platyny: 2-3 godziny
  • Trofea offline: 22 ( x2, x13, x6, x1)
  • Trofea online: 0
  • Minimalna liczba przejść: 1 + wczytanie rozdziału po ukończeniu gry
  • Zalecana ilość przejść: 1
  • Trofea do pominięcia: 0 - wybór rozdziałów
  • Zabugowane trofea: brak






Do sięgnięcia po Gemini: Heroes Reborn, dużą część graczy zachęci zapewne łatwy zestaw pucharków. Równie liczna grupa, z tego samego względu, na tytuł nawet nie spojrzy. Jeśli wahacie się, czy warto w to zagrać, powiem krótko - warto. Gierka jest jak powiew świeżości wśród łatwych platyn i aż szkoda, ze nie dostała "dorosłego" zestawu trofeów. Dodatkowo często pojawia się w promocji w PSN Store i jeśli coś takiego się zdarzy, kupujcie od razu

Jest to krótka przygodowa gra (FPP) z elementami sci-fi. Główną bohaterką jest Cassandra - młoda dziewczyna, która odkrywa w sobie zdolności do manipulacji czasem oraz telekinezy. Fabuła gry oczywiście będzie stopniowo odkrywać przed nami tajemnice, związane z nadnaturalnymi zdolnościami Cassandry oraz ujawni kilka ważnych szczegółów z jej przeszłości, prowadząc do ostatecznego wyjaśnienia. Być może komuś z Was znany jest serial "Heroes Reborn", warto wiedzieć, ze gra na nim bazuje, a za fabułę odpowiadają scenarzyści pracujący przy serialu. Tytuł jest krótki i dość liniowy, ale mimo to zachęcam, gdyż twórcy wzorowali się na najlepszych: znajdziemy tu inspiracje takimi grami jak Mirror's Edge, Bioshock, czy nawet Portal. Przyjemna gra na weekendowe popołudnie, którą bez stresu można zaproponować również młodszym graczom. Zapraszam






Krok 1 - Przejście gry na niskim poziomie trudności

W grze nie mamy trofeów, związanych z poziomem trudności, więc spokojnie możemy startować na najniższym.
Gra jest liniowa, a trofea proste, więc większość z nich powinna wpaść Wam naturalnie podczas przejścia. Trzeba zwrócić uwagę wyłącznie na 4 pucharki:

  • Red Mouser (zabicie 12 wrogów za pomocą pułapek/elementów otoczenia oznaczonych na czerwono - od Rozdziału 4)
  • Hot Hands (złapanie 10 rakiet - od Rozdziału 13)
  • Secrets, Secrets (znalezienie 30 z 36 poukrywanych sekretów)
  • Dropped Your Glasses (musimy zginąć)

Pozostałe pucharki, które otrzymamy w tym kroku, to te ściśle związane z fabułą

  • Nosce Te Ipsum
  • Adventures in Wonderland
  • A Box in the Hand
  • A Wrinkle
  • Something Old
  • What Was Up
  • Assembly
  • Search for Truths
  • From Light
  • Old Cages
  • Lost Myself
  • My Only Friend
  • Deep Cavern
  • Lost Secrets
  • Bonum Nox


Krok 2 - Czyszczenie

Na tym etapie będziemy musieli wczytać dowolny rozdział, aby otrzymać pucharki:

  • New Paradigm (za wczytanie rozdziału)
  • Throw All the Things (za rzucenie tysiącem przedmiotów)

Dodatkowo, jeśli przegapiliśmy jakąś znajdźkę, możemy ją teraz dozbierać, również poprzez wybór konkretnego rozdziału.
I to w zasadzie wszystko. Na tym etapie Platinum Trophy będzie już nasze







Platinum Trophy
Found all Trophies for Gemini: Heroes Reborn

Gratulacje - kolejna platynka na koncie



Red Mouser
You killed a dozen enemies via Deathtraps

Możliwe do wbicia od Rozdziału 4 -> The Wrinkle

Aby odblokować pucharek, musimy zabić 12 przeciwników z wykorzystaniem pułapek. Pułapki to elementy otoczenia, oznaczone czerwoną ikonką. Mogą to być:
wentylatory, skrzynki elektryczne, rozdzielnie prądu, drewniane kolumny, baseny z kwasem etc. Wszystko, co będzie oznaczone na czerwono. Wroga podnosimy telekinezą - i przenosimy do pułapki, albo po prostu ciskamy w jej stronę - . Zabicia kumulują się w całym przejściu gry. Progres zapisywany jest w punktach kontrolnych oraz po naszej śmierci.

Jeśli nie będzie chciało się Wam bawić w takie zabijanie podczas gry, można wszystko zaliczyć na jednym przeciwniku. W Rozdziale 4 będzie moment, kiedy spowolnimy czas, aby przejść przez wielki wentylator. Po drugiej stronie będzie stał strażnik. Wystarczy podnieść go telekinezą i wciągnąć w wentylator, a następnie samemu w ten sam sposób zginąć. Gra zapisze progres, a my zaczniemy od checkpointu. 12 powtórzeń i pucharek jest nasz.



Throw All the Things
You Threw 1000 Things

Możliwe do wbicia od Rozdziału 3 -> Within Your Grasp

Aby odblokować pucharek, musimy rzucić tysiącem różnych przedmiotów, dostępnych w grze. Nadaje się wszystko, co możemy podnieść - i cisnąć - . Będzie to z całą pewnością Wasze ostatnie trofeum w drodze do platyny. Podczas zwykłej rozgrywki nie uda się bowiem osiągnąć takiej liczby, bez farmienia.
Po ukończeniu gry, wystarczy wczytać którykolwiek rozdział, od czwartego wzwyż. Ja zrobiłam to w Rozdziale 13. Na samym początku planszy podniosłam pudełko i ustawiłam się pod ścianą, tak aby móc celować nim w kąt. Stałam cały czas w jednym miejscu, podnosiłam pudełko i rzucałam pod nogi ( najlepiej wciskać lekko, nie zwiększać siły rzutu). Przedmiot zatrzymywał się na ścianie, więc mogłam znów go podnieść i nie traciłam czasu na bieganie i szukanie.



Hot Hands
Caught 10 Rockets

Możliwe do wbicia od Rozdziału 13 - Digging Deeper

Aby odblokować pucharek, musimy złapać 10 rakiet. Opancerzonego przeciwnika, który będzie strzelał do nas ciężką amunicją, pierwszy raz spotkamy w Rozdziale 13. O tym, że pojawi się nowy typ wroga, gra powiadomi nas krótką scenką. Trofeum bardzo łatwo zrobić właśnie na pierwszym napotkanym przeciwniku. Jak to zrobić?
  • Ustawiamy się naprzeciwko wroga i podnosimy dłoń - .
  • Czekamy na moment, w którym przeciwnik wystrzeli rakietę i szybko wciskamy spowolnienie czasu -
  • Łapiemy rakietę (jeśli czas jest spowolniony, chwycimy ją automatycznie) i wyrzucamy za pomocą daleko od wroga, aby go nie zabić.
  • Powtarzamy 10 razy i cieszymy się z łatwego trofeum.




Secrets, Secrets
Found 30 Secrets

Aby odblokować pucharek, musimy znaleźć 30 z 36 dostępnych w grze sekretów. Znajdźki są wyraźnie oznaczone (niebieskimi, mieniącymi się światełkami) i na wiele z nich powinniśmy wpaść, podczas zwykłego przejścia gry. Sporo jednak możemy przegapić, ponieważ trzeba sprawnie przełączać się pomiędzy przeszłością i teraźniejszością, a dodatkowo zajrzeć kilka razy do mało intuicyjnych miejsc. Jeśli cokolwiek przegapicie, wystarczy dozbierać brakujące przedmioty poprzez wybór rozdziału, po zakończeniu gry.
Poniżej znajdziecie lokację wszystkich sekretów, w podziale na rozdziały oraz ze wskazówkami, gdzie dokładnie są ukryte.

Rozdział 1

  • #01 - Po pierwszej sekwencji wspinaczkowej, dotrzemy do miejsca, w którym będziemy musieli przejść na drugą część budynku po grubej rurze. Alex zatrzyma się i będzie tam na nas czekał. Na lewo od niego zobaczymy stół, a na nim nieśmiertelniki do podniesienia.
  • #02 - Zaraz po pierwszym sekrecie, będziemy musieli wspiąć się po skrzyniach, ustawionych pod ścianą. W następnym pokoju, po prawej stronie, na przewróconym regale, znajdziemy kolejny sekret

Rozdział 2


  • #03 - Teraźniejszość: Po tym, jak nauczymy się przełączać między czasami i ominiemy pierwszego strażnika, dostaniemy się do korytarza z kolejnymi dwoma. Sekret znajdziemy po lewej stronie, w recepcji, na biurku.
  • #04 - Przeszłość: Tuż po podniesieniu poprzedniej znajdźki, wejdziemy do stołówki. W centralnej części pomieszczenia będzie kilka stolików - na jednym z nich leży rysunek do podniesienia. Znajdziemy go po przełączeniu się w tryb przeszłości.

Rozdział 3


  • #05 - Przeszłość: Po tym, jak zrobimy zastrzyk i nauczymy się telekinezy, musimy cofnąć się do poprzedniego pomieszczenia. Będzie tam kratka wentylacyjna, którą możemy podnieść. Po przejściu przez przewód wentylacyjny, wejdziemy do łazienki, a na podłodze przy jednej z toalet, znajdziemy sekret.

Rozdział 4

  • #06 - Przeszłość: Będziemy przechodzić przez wielkie wentylatory, używając spowolnienia czasu. Dojdziemy do miejsca, gdzie po prawej stronie na podeście przy drzwiach, będzie stał strażnik. Zabijamy go, a następnie cofamy się jak najbliżej wentylatora, którym weszliśmy i zeskakujemy na dół. Znajdziemy tam kolejny sekret.
  • #07 - Przeszłość: Po tym, gdy wykonamy nasz pierwszy wielki skok, przejdziemy przez 2 pary drzwi. Musimy chwilę zaczekać, aż skończą się dialogi, wtedy przełączamy się na przeszłość i podnosimy z szafek po lewej stronie.

Rozdział 5

  • #08 - Teraźniejszość: Zaraz na początku rozdziału, przełączamy się na przeszłość i przechodzimy przez drzwi po lewej. Za drzwiami przełączamy się na teraźniejszość i patrzymy w prawo. Sekret leży na czymś w rodzaju konsoli.
  • #09 - Teraźniejszość: Tuż po podniesieniu poprzedniej znajdźki, wejdziemy do pomieszczenia ze schodami, prowadzącymi w dół. Obok schodów, po lewej stronie znajdziemy kolejny sekret.
  • #10 - Przeszłość: Po tym, gdy pozyskamy dane z terminala i przejdziemy przez kanał wentylacyjny, a następnie przez drzwi, czekamy chwilę, aż zakończą się dialogi i przełączamy się na przeszłość (uwaga na strażników). Tuż przed nami będzie recepcja, a na biurku znajdziemy sekret.

Rozdział 6

  • #11 - Przeszłość: Kolejny sekret znajdziemy w dużej hali, w której będziemy walczyć ze sporą ilością przeciwników. Od wejścia kierujemy się skrajnie na lewo, wchodzimy po schodach i kierujemy się do stolika, stojącego pod oknem na halę.
  • #12 - Przeszłość: Kolejny sekret znajdziemy w dużej hali, w której będziemy walczyć ze sporą ilością przeciwników. Od wejścia kierujemy się skrajnie na prawo, wchodzimy po schodach i kierujemy się do stolika, stojącego pod oknem na halę.

Rozdział 7

  • #13 - Przeszłość: W pierwszym pomieszczeniu na konsoli z komputerami.
  • #14 - Przeszłość: Po tym, jak ominiemy szereg pułapek, dojdziemy do pomieszczenia, w którym jest kilku strażników i "basen" z kwasem. Przełączamy się na teraźniejszość i przechodzimy przez okno, które w przeszłości jest niedostępne, natomiast w teraźniejszości można tam wejść po gruzowisku. Wchodzimy do środka i znów zmieniamy czas. Po zabiciu strażnika podnosimy sekret z komputera i idziemy dalej.

Rozdział 8

  • #15 - Teraźniejszość: Na początku rozdziału, wejdziemy do pomieszczenia, przypominającego biuro. Po lewej stronie pokoju jest kratka wentylacyjna. Przechodzimy przez kanał wentylacyjny i docieramy do pomieszczenia na końcu. Na podłodze znajdziemy sekret.
  • #16 - Przeszłość: Startujemy w teraźniejszości. W tym samym pomieszczeniu, w którym wchodziliśmy do kanału wentylacyjnego, mniej więcej pośrodku pomieszczenia, na suficie zobaczymy zniszczony kanał wentylacyjny. Musimy użyć super skoku, aby się do niego dostać. Można podstawić sobie biurko, aby było łatwiej. Gdy wskoczymy, musimy przesunąć się na bezpieczną odległość do przodu i znów zmienić czas, aby tunel był cały. Odwracamy się i idziemy aż do pomieszczenia na końcu. Zeskakujemy na dół i podnosimy sekret z podłogi.

Rozdział 9

  • #17 - Teraźniejszość: Na samym początku rozdziału, po tym jak wyjdziemy z kanału wentylacyjnego, powinniśmy wejść w pierwsze drzwi po lewej stronie. Na krześle znajdziemy sekret.
  • #18 - Przeszłość: Startujemy w teraźniejszości, dojdziemy do miejsca, w którym będziemy musieli wskoczyć do dużej wyrwy wysoko w ścianie. Poznacie to miejsce - dojdziecie tam krótką chwilę po znalezieniu poprzedniej znajdźki. Kiedy będziecie na górze, nie zeskakujcie na dół, tylko przełączcie się na przeszłość. Sekret będzie leżeć na stoliku.
  • #19 - Teraźniejszość: W następnym pomieszczeniu, trzeba udać się zgodnie ze znacznikiem na samą górę. Zanim pójdziecie dalej, przeszukajcie jedną z cel po lewej stronie. Znajdziecie tam kolejny sekret.
  • #20 - Teraźniejszość: W dalszej części rozdziału, będziemy musieli znaleźć przejście przez kanał wentylacyjny. Po tym, jak dojdziemy do wyjścia, gdy zeskoczymy, na wprost znajdziemy ostatni w tym rozdziale sekret.

Rozdział 10

  • #21 - Przeszłość: Na samym początku rozdziału musimy przełączyć się na przeszłość. Sekret znajdziemy za siatką po naszej prawej stronie.
  • #22 - Teraźniejszość: Startujemy w przeszłości. Po tym, jak otworzymy cele i uwolnimy więźniów, musimy cofnąć się do miejsca,w którym rozmawialiśmy z uwięzionym człowiekiem. W jednej z cel, w środku, znajdziemy otwór wentylacyjny. Na końcu tunelu przełączamy się na teraźniejszość i podnosimy sekret z podłogi.
  • #23 - Przeszłość: Po tym, jak pójdziemy dalej z fabułą, wejdziemy do pomieszczenia z dużą ilością szafek. Na końcu tego pokoju, po prawej stronie, zobaczymy otwartą szafkę, a w niej kolejny sekret.
  • #24 - Teraźniejszość: W następnym pomieszczeniu na biurku

Rozdział 11

  • #25 - Przeszłość: Po tym jak zejdziemy schodami tuż obok wielkiego wentylatora, wejdziemy do pomieszczenia, które następnie opuścimy drzwiami po lewej stronie. Klatką schodową schodzimy na dół. Na lewo od schodów zobaczymy wentylator, przez który trzeba będzie przejść, natomiast po drugiej stronie będą drzwi. Za tymi drzwiami znajdziemy kolejny sekret.
  • #26 - Teraźniejszość: (!) Chwilę później, gdy przejdziemy przez wentylator, kierujemy się na prawo, przeskakujemy przez barierkę na rurę, a z rury zeskakujemy na dół. Po przełączeniu się na teraźniejszość, znajdziemy na podłodze kolejny sekret.
  • #27 - Przeszłość: Po scence, w której uzbrojeni strażnicy ciągną gdzieś Alexa, przełączamy się na przeszłość i wchodzimy do pierwszej z cel po lewej stronie (tam, skąd nadeszli przeciwnicy z filmiku). Na pryczy znajdziemy ostatni w tym rozdziale sekret.

Rozdział 12

  • #brak

Rozdział 13

  • #28 - Przeszłość: Na początku rozdziału, przełączamy się na przeszłość i w głównym pomieszczeniu trzymamy się lewej strony. Na jednej ze skrzyń znajdziemy kolejny sekret
  • #29 - Przeszłość: Po tym, jak zjedziemy windą, zobaczymy przed sobą dwoje drzwi (lewe i prawe). Po przejściu przez nie, na biurku zobaczymy kolejny sekret.
  • #30 - Teraźniejszość: Po znalezieniu poprzedniego sekretu, przechodzimy drzwiami po lewej i idziemy na wprost do końca pomieszczenia. Po przełączeniu na teraźniejszość, przy jednych z drzwi, na podłodze, zobaczymy kawałek uszkodzonego kanału wentylacyjnego, a w nim sekret. Są to drzwi, nad którymi jest dziura w ścianie, przez którą będziemy iść dalej
  • #31 - Teraźniejszość: Gdy wskoczymy do wymienionej wyrwy w ścianie, zeskakujemy na dół i podnosimy sekret z leżanki po prawej stronie.

Rozdział 14

  • #32 - Przeszłość: Po tym, jak zjedziemy pierwszą windą, znajdziemy się w pomieszczeniu, w którym będziemy walczyć z kilkoma przeciwnikami. W tym pomieszczeniu, mniej więcej pośrodku, przy skałach, znajdziemy kolejny sekret.
  • #33 - Teraźniejszość: Po tym, jak zjedziemy druga windą i przejdziemy przez dwoje drzwi, znajdziemy się w miejscu z ogromną dziurą w podłodze (w zasadzie całe pomieszczenie jest bez podłogi ) Po drugiej stronie pomieszczenia od miejsca, którym wchodzimy, jeden poziom niżej (trzeba zeskoczyć) będzie leżeć kolejny sekret.
  • #34 - Przeszłość: Po tym, jak wyłączymy lasery, aby pomóc dziewczynie w celi, wchodzimy do kolejnego pomieszczenia i zabijamy dwóch strażników. Na podłodze znajdziemy ostatni w tym rozdziale sekret.

Rozdział 15

  • #35 - Przeszłość: W pierwszym pokoju, kierujemy się prosto od wejścia, trzymając prawej strony pomieszczenia. Mniej więcej pośrodku, po naszej lewej stronie, zobaczymy konsolę, a na niej przedostatni sekret.
  • #36 - Przeszłość: Po podniesieniu poprzedniego sekretu, kierujemy się dalej prosto i zmierzamy do konsol w prawym rogu pomieszczenia. Znajdziemy tam ostatnią znajdźkę.




Dropped Your Glasses
You Died

Aby odblokować pucharek, musimy zginąć. Jeśli trofeum nie wpadnie Wam podczas normalnego przejścia gry, wystarczy podłożyć się przypadkowemu przeciwnikowi, skoczyć w przepaść, celowo wpaść w pułapkę etc. Nic prostszego



New Paradigm
Paradox Detected

Możliwe do wbicia po ukończeniu gry: wybór dowolnego Rozdziału 1-15

Pucharek możemy zdobyć po ukończeniu gry. W Menu wystarczy wybrać opcję -> Load i wczytać dowolny rozdział oprócz The End. Rozdziału nie trzeba rozgrywać, ani kończyć, trofeum wpadnie po loadingu.



Nosce Te Ipsum
Finished the Opening Tutorial

Trofeum związane z fabułą. Nie da się przegapić.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu Rozdziału 1 -> Nosce Te Ipsum
  • Ilość sekretów do znalezienia - 2




Adventures in Wonderland
Learned Time Scout and Time Shift

Trofeum związane z fabułą. Nie da się przegapić.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu Rozdziału 2 -> Adventures in Wonderland
  • Ilość sekretów do znalezienia - 2




A Box in the Hand
Learned Telekinesis

Trofeum związane z fabułą. Nie da się przegapić.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu Rozdziału 3 -> Within Your Grasp
  • Ilość sekretów do znalezienia - 1




A Wrinkle
Learned Time Stop

Trofeum związane z fabułą. Nie da się przegapić.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu Rozdziału 4 -> Wrinkle

  • Ilość sekretów do znalezienia - 2
  • Do zapamiętania -> w tym rozdziale pierwszy raz pojawiają się obiekty potrzebne do pucharka Red Mouser. Zajrzyjcie do stosownego opisu.




Something Old
Introduced to Mason

Trofeum związane z fabułą. Nie da się przegapić.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu Rozdziału 5 -> Someplace Old, Someone New
  • Ilość sekretów do znalezienia - 3




What Was Up
Survived the Elevator Battle

Trofeum związane z fabułą. Nie da się przegapić.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu Rozdziału 6 -> Going Down
  • Ilość sekretów do znalezienia - 2




Assembly
Package Delivered

Trofeum związane z fabułą. Nie da się przegapić.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu Rozdziału 7 -> Assembly
  • Ilość sekretów do znalezienia - 2




Search for Truths
Uncovered Alex

Trofeum związane z fabułą. Nie da się przegapić.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu Rozdziału 8 -> In Search Of
  • Ilość sekretów do znalezienia - 2




From Light
Made it to the Elevator

Trofeum związane z fabułą. Nie da się przegapić.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu Rozdziału 9 -> Into Darkness
  • Ilość sekretów do znalezienia - 4




Old Cages
Escaped the Prison

Trofeum związane z fabułą. Nie da się przegapić.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu Rozdziału 10 -> Old Cages
  • Ilość sekretów do znalezienia - 4




Lost Myself
Found What You Were Looking For

Trofeum związane z fabułą. Nie da się przegapić.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu Rozdziału 11 -> New Escapes
  • Ilość sekretów do znalezienia - 3




My Only Friend
Best Friends Forever

Trofeum związane z fabułą. Nie da się przegapić.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu Rozdziału 12 -> Going Rogue

  • Ilość sekretów do znalezienia - 0
  • Walka z bossem:

Walka z Alexem jest bardzo prosta i przewidywalna. W jej pierwszej fazie będziemy musieli używać spowolnienia czasu - i łapać przedmioty - przez niego wyrzucane, a następnie ciskać je w podpory pod platformą, na której stoi. Gdy platforma zostanie zniszczona, Alex opadnie na niższy poziom i tam będziemy kontynuować zabawę. Boss będzie unosił się nad czymś w rodzaju wentylatorów. Najlepiej wtedy uderzyć go za pomocą wybuchu/pocisku telekinetycznego. W tym celu przytrzymujemy , aby naładować strzał, a następnie zwalniamy przycisk. Sprawi to, że trafiony Alex opadnie wprost w ten wentylator i dozna obrażeń, po czym rozpocznie się kolejny etap walki. Przeciwnik przeniesie się na środek i utworzy wokół siebie tornado z wirujących przedmiotów. Znów będziemy musieli włączyć spowolnienie czasu, złapać któryś z przedmiotów i rzucić w Alexa.
Czynności trzeba będzie wykonywać naprzemiennie, aż do zakończenia walki i ukończenia rozdziału.



Deep Cavern
Dug Deeper

Trofeum związane z fabułą. Nie da się przegapić.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu Rozdziału 13 -> Digging Deeper

  • Ilość sekretów do znalezienia - 4
  • Do zapamiętania - w tym rozdziale pierwszy raz pojawia się przeciwnik potrzeby do pucharka Hot Hands. Zajrzyjcie do stosownego opisu.
  • W tym rozdziale powinniście odblokować też trofeum za znajdźki Secrets, Secrets




Lost Secrets
Sisters

Trofeum związane z fabułą. Nie da się przegapić.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu Rozdziału 14 -> Discover
  • Ilość sekretów do znalezienia - 3




Bonum Nox
Completed Temporal Loop

Trofeum związane z fabułą. Nie da się przegapić.

Pucharek otrzymamy po ukończeniu Rozdziału 15 -> Bonum Nox

  • Ilość sekretów do znalezienia - 2
  • Walka z bossem:


Na samym początku walki trzeba będzie chwycić bossa za pomocą telekinezy i wraz z nim przenieść się do przeszłości - .
W pierwszej fazie walki powinniśmy łapać jego pociski i odrzucać je w stronę niebieskich rdzeni. Po zniszczeniu wszystkich boss przeniesie się do kolejnego pomieszczenia.

W drugim pokoju w pierwszej kolejności trzeba będzie rozbić żółte kolumny. W tym celu powinniśmy trzymać się blisko nich i pozwalać, aby sprowokowany boss atakował nas za pomocą fali energetycznej. Jeśli będzie wystarczająco blisko kolumn, zniszczy również je. Po rozbiciu wszystkich znów pojawią się niebieskie rdzenie, które trzeba będzie zlikwidować dokładnie w taki sam sposób, jak w poprzednim pokoju.

W ostatnim pomieszczeniu boss będzie szarżował na nas. Jak łatwo się domyślić, musimy ustawiać się tak, aby wpadał na żółte kolumny, niszcząc po kolei wszystkie. Po tym jak rozbije ostatnią, znów zobaczymy niebieskie rdzenie. Tym razem, w celu ich zniszczenia, użyjemy samego bossa. Wystarczy podnosić go za pomocą telekinezy i szybko odrzucać w ich stronę. Gdy ostatni rdzeń zostanie rozbity, czeka nas krótka ucieczka i to będzie koniec rozdziału