Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: EyePet - Poradnik

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Awatar matidzi01
    Dołączył
    Jun 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Posty
    215
    Post Thanks / Like
    Siła reputacji
    13
    Gamer IDs

    PSN ID: matidzi01

    Platyna EyePet - Poradnik




    Przegląd:
    Trudność trofeów: Ankieta
    Trofea offline: 34
    Trofea online: 1, Shopaholic
    Czas potrzebny za zaliczenie platyny: około 20 godzin
    Minimalna ilość przejść: 1 + opcjonalne czyszczenie
    Zabugowane trofea: 0
    Trofea do przeoczenia: 0
    Kody blokujące trofea: nie
    Liczba graczy/kontrolerów: 1


    Wstęp:

    EyePet to przesympatyczna gra, w której każdy bez względu na wiek, będzie się świetnie bawił z kudłatym pupilem. Czas zdobycia pucharów może się wydłużyć ze wglądu na niektóre puchary, lub też skrócić jeśli będziemy przestawiać datę w konsoli. Problematyczne puchary to mi. "Day Mastered" i "Speed Wash". Większość brązów, będzie można robić po ukończeniu "programu", więc polecam najpierw to robić, ale ich zdobycie to kwestia czasu, więc każdy powinien sobie poradzić. :-)

    Przede wszystkim jak każda gra, która wymaga kamerki Playstation Eye, musimy mieć w pokoju jasno i dużo miejsca. Przy ciemnym oświetleniu grać się po prostu nie da. Nawet producenci gry ustalili, że nasz EyePet boi się ciemności. A gdy zbliża się noc to zapalcie światło w pokoju i wuala.


    Droga po platynę:


    KROK 1: Ukończ wszystkie wyzwania dnia na złoto, w międzyczasie wysyłaj raporty o stanie zdrowia zwierzątka.
    • Już od początku gry staraj wykonywać wszystkie wyzwania na złoto, zaoszczędzisz tym sposobem sporo czasu. Gdy zwierzak jest już zmęczony, doprowadź go do porządku i wyślij raport do bazy.
    KROK 2: Poszukaj wszystkie ukryte niespodzianki
    • Ukryte niespodzianki znajdziesz podczas zabawy w ogródku, łowieniu, bieganiu na bieżni oraz lataniu samolocikiem.

    KROK 3: Czyszczenie
    • blabla

    Poradnik:


    Platinum Pet
    Za zdobycie wszystkich trofeów.


    Hello World
    Pomóż zwierzakowi zrobić pierwsze kroki.

    Pierwszy puchar jaki dostaniemy. Trzeba wykonywać polecenia, pojawiające się na ekranie, a gdy pupil się wykluje, dostaniemy brąz.


    Songbird
    Naucz swojego zwierzaka 25 piosenek.

    Gdy ukończymy "Zaśpiewajmy" w dniu 6, odblokujemy zestaw do śpiewania. Wykorzystując ten zestaw, śpiewamy Eyepetowi 25 różnych melodii. Mogą być to same krótkie dźwięki, wystarczy aby pupil mógł je odśpiewać. Po takim występie wpadnie puchar


    Green Paws
    Ustrój swój ogród w różne kwiaty.

    Gdy ukończymy „Do ogródka” w dniu 7, będziemy mogli bawić się w ogrodzie. Musimy zasadzić 8 różnych kwiatków, 7 z nich jest odblokowywana przez robienie "Day Mastered", jeden dostaniemy w trakcie zabawy w ogródku, kopiąc dołki. Gdy posadzimy osiem kwiatów(owoców) usłyszymy znajomy dźwięk.


    Gourmet Pet Food
    Odblokuj wszystkie typy ciastek.

    Gdy będziemy mieli już wszystkie nasiona drzewek owocowych, sadzimy je do ogródka, a gdy urosną, zbieramy. Po pewnym czasie dostaniemy komunikat, że dane ciasteczko owocowe zostało odblokowane. Ciasteczka dzielą się na: standardowe, specjalne i owocowe: malinowe, truskawkowe jagodowe, cytrynowe, oraz pomarańczowe.


    Shopaholic
    Ściągnij jeden darmowy przedmiot z EyePet Store.

    Gdy wejdziemy do sklepiku EyePetStore, pobieramy bezpłatny dodatek a puchar nasz.


    Style Icon
    Daj swojemu zwierzakowi 10 różnych wcieleń.

    Naszego pupila możemy dowolnie ubierać, może być np. piratem, mikołajem itd. Aby dostać ten oto puchar, musimy przestroić stwora dziesięcioma różnymi ciuszkami, a następnie zapisać na HDD.


    One Good Day
    Wyślij raport.

    Polecam umyć zwierzaka, nakarmić go, pobawić się oraz trochę poćwiczyć. Aby móc wysłać raport, trzeba potrzeby zwierzaka zaliczyć na przynajmniej "OK". Gdy będzie poniżej tego poziomu, to nie wyślemy raportu i musimy zaspokoić tą potrzebę, która jest w kiepskim stanie.


    Pet Panic
    Gwałtownie obudź zwierzaka i połóż go spać w mniej niż 40s.

    Puchar wymaga nie lada szczęścia . Gdy nasz podopieczny słodko zaśnie, musimy niestety gwałtownie go zbudzić a położyć spać w mniej niż 40sekund. Powiem szczerze, że mi to nie wychodziło, musiałem mocno wymęczyć potworka-tak bardzo że sam się już kładł spać, gdy zasnął, obudziłem go i po chwili znowu drzemał.


    Pet Artiste
    Naucz zwierzaka 50 rysunków.

    Jedno z bardziej twórczych pucharów w grze. Musimy poprzez szkicownik namalować małpce 50 rysunków. Na kartce A4 rysujemy dzieła i pokazujemy to zwierzakowi. Spokojnie mogą to być gryzmoły. Możemy wykorzystać ten sam rysunek, dopóki pucharek nie wpadnie.


    12-Wheeler
    Stwórz model samochodu z 6 parami kół i kliknij klakson.

    Zadanie polega na tym, że rysujemy samochód, który będzie posiadał 6 par kół. Gdy nasz pupil sprawi, że auto ożyje i będziemy mogli nim sterować, wystarczy kliknąć na klakson.




    Flying Saucer
    Stwórz model samolotu tylko ze skrzydłem z metalu i poleć nim wraz z zwierzakiem.

    Rysujemy na kartce, tylko jedno skrzydło ze srebra. Ubieramy stosownie pupila, w skafander i lecimy w przestworza.
     



    Stunt Pilot
    Stwórz model samolotu pobij prędkość 140mph nie rozbijając się.

    Można to zrobić przy okazji wykonywania pucharu "Flying Saucer". Musimy się wznieść bardzo wysoko, wciskając X a potem opadamy i przy samej ziemi wciskamy X aby się nie roztrzaskać i zaliczyć puchar.


    Speed Wash
    Umyj zwierzaka w mniej niż 60s.

    Co tu dużo tłumaczyć, gdy kilka razy umyjemy stwora, to za którymś razem musimy to wykonać bardzo sprawnie i szybko, tak aby zmieścić się w 60 sekundach.


    Day 1 Mastered
    Ukończ wszystkie wyzwania dnia 1 na złoto.

    Patrz na trofeum "Gold Rush"


    Day 2 Mastered
    Ukończ wszystkie wyzwania dnia 2 na złoto.

    Patrz na trofeum "Gold Rush"
    Trudność: 3/10

    Day 3 Mastered
    Ukończ wszystkie wyzwania dnia 3 na złoto.

    Patrz na trofeum "Gold Rush"


    Day 4 Mastered
    Ukończ wszystkie wyzwania dnia 4 na złoto.

    Patrz na trofeum "Gold Rush"


    Day 5 Mastered
    Ukończ wszystkie wyzwania dnia 5 na złoto.

    Patrz na trofeum "Gold Rush"


    Day 6 Mastered
    Ukończ wszystkie wyzwania dnia 6 na złoto.

    Patrz na trofeum "Gold Rush"


    Day 7 Mastered
    Ukończ wszystkie wyzwania dnia 7 na złoto.

    Patrz na trofeum "Gold Rush"


    Day 8 Mastered
    Ukończ wszystkie wyzwania dnia 8 na złoto.

    Patrz na trofeum "Gold Rush"


    Day 9 Mastered
    Ukończ wszystkie wyzwania dnia 9 na złoto.

    Patrz na trofeum "Gold Rush"


    Day 10 Mastered
    Ukończ wszystkie wyzwania dnia 10 na złoto.

    Patrz na trofeum "Gold Rush"


    Day 11 Mastered
    Ukończ wszystkie wyzwania dnia 11 na złoto.

    Patrz na trofeum "Gold Rush"


    Day 12 Mastered
    Ukończ wszystkie wyzwania dnia 12 na złoto.

    Patrz na trofeum "Gold Rush"


    Day 13 Mastered
    Ukończ wszystkie wyzwania dnia 13 na złoto.

    Patrz na trofeum "Gold Rush"


    Day 14 Mastered
    Ukończ wszystkie wyzwania dnia 14 na złoto.

    Patrz na trofeum "Gold Rush"


    Day 15 Mastered
    Ukończ wszystkie wyzwania dnia 15 na złoto.

    Patrz na trofeum "Gold Rush"


    Excellent Owner
    Wyślij 20 raportów.

    Wystraczy, że zaliczysz 20 raportów.


    Fish Fascination
    Napełnij akwarium każdym rodzajem rybki.

    Wszystkich rybek jest 14. Niektóre rybki (mowa o siedmiu) pokazują się tylko w wybranych dniach tygodniach, a nawet godzinach (niedziela popołudnie). Rybki łapiemy koszyczkiem i wrzucamy do akwarium(uwaga ! rybki z z programu się nie liczą) a gdy uzbieramy wszystkie to wiadomo co się stanie . Czasami zamiast rybki będą się pojawiać ukryte nagrody.


    Solid Silver
    Ukończ każde wyzwanie na srebro lub lepiej.

    Trzeba ukończyć "program" na medale srebrne lub złote.


    Best Friends
    Głaszcz twojego zwierzaka przez co najmniej 30s, 5 dni z rzędu.

    Wystarczy, że będziecie głaskać pupila przez ponad 30 sek. 5 dni z rzędu. Polecam głaskać go tak długo, aż zaśnie aby mieć 100% pewność. Można przestawiać datę w konsoli.


    Prize Bonanza
    Odblokuj wszystkie nagrody.

    Musimy odblokować wszystkie nagrody w grze. Jest ich sporo, ale 3/4 odblokujemy przechodząc grę. Listę wszystkich nagród, odblokowanych i nie, możemy sprawdzić w menu, w "Moje rzeczy" i wybieramy pozycje "Nagrody". Ukryte nagrody odblokowują się za : zdawanie raportów, wykonywanie zadań, łowienie ryb, sadzenie kwiatków, trening na bieżni oraz nagrody związane z lataniem.


    Gold Rush
    Ukończ wszystkie wyzwania na złoto.

    Wystarczy, że zaliczysz wszystko na złoto. Po pomoc proszę klikać niżej
     
    Zamieszczam tutaj opis każdego dnia "programu", jeśli ktoś miałby problem. Opis nie jest mój, autorem jest wichor1, za co mu dziękujemy. Wyraził zgodę na publikację. Poradnik autorstwa (opisy poszczególnych dni) wichor1 zaczerpnięty ze stronki www.forum.konsolove.pl

    Day 1 Mastered

    Complete all Day 1 challenges at gold level
    Zdobądź złote medale we wszystkich zadaniach z dnia pierwszego. Pierwszy dzień jest swojego rodzaju tutorialem do gry właściwej. Nie ma tutaj żadnego zadania, w którym można zdobyć inny medal niż złoty – wszystko polega tylko na wykonywaniu czynności jakie są wypisane u góry ekranu.

    Oto lista i opis wszystkich zadań:

    „Czas na zabawę”

    Pierwsze co musimy zrobić to zmusić zwierzaka aby ten skakał do naszej ręki w powietrzu. W tym celu machamy palcami nad głową pupila aż ten w końcu skoczy. Czynność wykonujemy kilka razy.
    Kolejna rzecz to zakręcenie zwierzątku w głowie. W tym celu ruszamy ręką wzdłuż ekranu w tą i z powrotem – tak jak jest to przedstawione na ekranie. Po chwili zwierzak zacznie biegać za naszą ręką i zakręci mu się w głowie.

    Następny etap zadania to szuranie po dywanie/podłodze aby zwierzak rzucił się za naszą ręką. Tutaj polecam użycie białej rękawiczki aby kamera lepiej wykrywała nasz ruchy. W tym samym etapie zadania musimy wywrócić naszego pupila. Wykonujemy to przez normalne szuranie, przez co zwierzak w pewnym momencie stanie na tylnych łapach a my wtedy ręką uderzamy w jego brzuch aby ten się wywrócił.

    Ostatni etap zadanie to głaskania zwierzątka aż zaśnie. Aby móc głaskać musimy poczekać aż pupil się uspokoi. Kiedy to nastąpi, głaskamy go po grzbiecie do momentu aż obróci się na plecy. Tutaj musimy delikatnie smyrać zwierzaka po brzuchu (bardzo delikatne ruchy jeżeli używamy białej rękawiczki) aż do momentu kiedy zaśnie.

    „Czas na papu”

    Pierwsze co robimy to nasypani trzech ciasteczek do miski. W tym celu unosimy magnetyczną kartę do prawego rogu ekranu, gdzie znajduje się pojemnik z ciachami. Kubek przesuwamy przez wajchę i czekamy aż wpadnie do środka kilka ciastek. Teraz wystarczy już tylko wsypać 3 do miski zwierzaka i poczekać aż zje.

    Teraz musimy wsypać trzy ciastka bezpośrednio do pyska pupila. W tym celu nabieramy znowu ciastek do kubka i delikatnie wysypujemy po jednym centralnie nad głową naszego ulubieńca.

    Kolejny etap zadania to wyrzucanie ciastek aby zwierzak złapał je w powietrzu. Nabieramy kilka ciastek do kubka, ustawiamy kubek nad głową zwierzaka i wykonujemy ruch do góry tak aby ciacha wyleciały w powietrze. Jeżeli wszystko pójdzie dobrze, to pupil złapie jedno w powietrzu. Czynność wykonujemy kilka razy.

    Kolejna faza to karmienie do syta. Jeżeli nie ma żadnych ciastek na podłodze to po prostu wysypujemy kilkanaście aż zwierzątko się naje.

    Ostatni etap zadania to łapanie ciastek do kubka. Teraz zwierzak zacznie podrzucać leżące na podłodze ciacha a my musimy złapać kilka do kubka.

    „Czas na styl”

    Pierwsze co robimy to wybieramy kolor futerka naszemu zwierzakowi.

    Kolejny etap to wybór wzoru futerka.

    Przedostatni etap to wybór długości futerka.

    Ostatni etap to dodanie jakiegoś ubrania oraz nakrycia głowy.

    „Kąpiel”

    Pierwszy etap kąpieli to namoczenie zwierzaka prysznicem – oczywiście prysznic to nasza karta magnetyczna. Musimy moczyć miejsce wskazywane przez strzałki pojawiając się na ekranie.

    Kolejny etap to użycie szamponu. W tym celu najeżdżamy kartą na ikonkę w prawym rogu ekranu i trzymamy dopóki prysznic nie zmieni się na butelkę z szamponem. Kiedy to nastąpi wylewamy go trochę na głowę pupila.

    Kolejny etap to utworzenie piany. Tutaj dobrze jest użyć białej rękawiczki jeżeli chcemy wykonać to w miarę szybko. Nie używamy dwóch rąk, tak jak jest to pokazane na ekranie, a wyłącznie tylko jednej. Ruchy jakie należy wykonywać, to tak jakby drapanie futerka zwierzaka – nie machamy całą ręką a jedynie dłonią (im szybciej machamy tym szybciej powstanie piana).

    Przedostatnie etap to usunięcie piany. W tym celu zmieniamy butelkę z szamponem ponownie na prysznic i staramy się jak najszybciej usunąć pianę. Zwierzak będzie biegał więc trochę trudniej jest trafić w niego wodą.

    Ostatni etap to suszenie. Zmieniamy prysznic na suszarkę – ikonka w prawy górnym rogu ekranu – i trzymamy ją nad głową pupila. Nie suszymy go z boku, gdyż zwierzak spadnie z platformy i stracimy wtedy cenne sekundy jeżeli zależy nam na czasie.

    Day 2 Mastered

    Complete all Day 2 challenges at gold level

    Zdobądź złote medale we wszystkich zadaniach z dnia drugiego. Tutaj po raz pierwszy pojawiają się zadania, w których można zdobywać różne medale. Od tego momentu, przy każdym zadaniu przez wszystkie pozostałe dni, będę podawał wyniki jakie należy uzyskać aby zdobyć konkretny medal. Ostatnie zadnie w każdym dniu, od teraz zawsze będzie związane ze zrobieniem jakiegoś zdjęcia – tam będę podawał opis co należy zrobić i lub jak ubrać zwierzaka. Jeżeli przy złotym medalu widnieje napis „Zaliczenie” to znaczy, że nie ma możliwości zdobycia innego medalu a całe zadanie polega na wykonaniu wszystkich czynności wypisanych na ekranie.

    „Zróbmy zdjęcia”

    Złoto: Zaliczenie

    Aby robić zdjęcia musimy wybrać i następnie wcisnąć – jeżeli chcemy nakręcić film to zamiast wciskamy .
    W pierwszym etapie zadnia musimy zrobić zdjęcie pyszczka zwierzaka. Wiadomo o co chodzi.

    Kolejny etap to zrobienie zdjęcia kiedy zwierzątko biegnie. W tym celu machamy ręką u góry ekranu tak jakbyśmy chcieli zakręcić mu w głowie i kiedy będzie biegł cykamy fotkę.

    Kolejne zdjęcie musi być wykonane podczas snu. Tak więc usypiamy zwierzaka i robimy zdjęcie.

    Ostatni zdjęcie musi być wykonane kiedy zwierzak skacze. Ruszamy palcami nad głową zwierzaka i kiedy skoczy wciskamy .

    „Zawodowy kręglarz”

    Złoto: 60 punktów
    Srebro: 40 punktów
    Brąz: 30 punktów

    W tym zadaniu musimy strącić jak najwięcej kręgli za pomocą kuli za jaką robi nasz zwierzak. Aby rzucić zwierzakiem, musimy ustawić kartę magnetyczną na podłodze, wybrać kierunek w którym ma polecieć „kula” i poczekać chwilkę.

    Limit kul to 10 i w tych rzutach musimy strącić wymaganą liczbę kręgli. 1 kręgiel = 1 punkt. Nie powinno być żadnych problemów ze strąceniem 60 kręgli aby zdobyć złoto.

    „Sprint na 100 metrów”

    Złoto: 30s
    Srebro: 55s
    Brąz: 70s

    W tym zadaniu musimy zmusić zwierzaka aby ten przebiegł dystans 100 metrów w czasie poniżej 30 sekund. Teoretycznie aby zwierzak biegał to musimy machać ręką tak jakbyśmy chcieli zakręcić mu w głowie, ale znowu uważać żeby to nie nastąpiło przez co stracilibyśmy cenne sekundy. Oczywiście jest to tylko teoria bo dużo łatwiej jest… ruszać kamerą.

    Jeżeli będziemy ruszać kamerą to gra będzie myśleć że tak naprawdę to zwierzątko się rusza. W ten sposób 100 metrów nabijemy w czasie kilku sekund.

    „Przyjazna twarz”

    Opis: zrób zdjęcie, na którym wyglądacie jak najlepsi przyjaciele.

    Aby wykonać takie zdjęcie musimy mieć swoją twarz na środku ekranu. Możemy się albo położyć na dywanie lub też podnieść kamerę do wysokości naszej głowy.

    Później trzeba już tylko poczekać (może to chwilę potrwać) aż zwierzak zacznie nas lizać po twarzy i wtedy zrobić zdjęcie.

    Day 3 Mastered

    Complete all Day 3 challenges at gold level
    Zdobądź złote medale we wszystkich zadaniach z dnia trzeciego. O teraz w każdym zadaniu związanym ze zrobieniem zdjęcia, przez wszystkie pozostałe dni, będę podawał w punktach jakie rzeczy musimy ubrać i jaką czynność musimy wykonać. Wszystkie potrzebne ubranka dostaniemy jako nagrody za zdobywanie medali w poprzednich zadaniach w tym samym dniu.

    „Porysujmy”

    Złoto: Zaleczenie

    Tutaj musimy rysować odpowiednie rysunki. Wszystko będzie pokazane na ekranie. Podczas rysowania musimy pamiętać o kilku rzeczach: grube linie, dociąganie linii tak aby nie było przerw (ważne w przypadku kół w samochodzie) oraz zostawienie sporej ilości miejsca na brzegach kartki.

    Kiedy będziemy mieli już gotowy rysunek skanujemy go przed kamerą. Aby skan wyszedł dobry to musimy pamiętać o tym żeby było jasno w pokoju. Tak samo rysunek musi znajdować się centralnie na środku pola a wszystkie brzegi muszą świecić na zielone – to znaczy że ani rysunek ani nasze place na tych brzegach się nie znajdują.

    W tym zadaniu musimy wykonać klika rysunków a każdy kolejny będzie coraz lepiej odwzorowany przez naszego zwierzaka.

    „Zwierzęce paparazzi”

    Złoto: 22 zdjęcia pyszczka
    Srebro: 10 zdjęć pyszczka
    Brąz: 5 zdjęć pyszczka

    W tym zadaniu naszym celem będzie wykonanie odpowiedniej ilości zdjęć pyszczka zwierzątka kiedy te obróci głowę w naszą stronę. Na początku zwierzak chodzi powoli ale z każdym kolejnym zdjęciem przyspiesza, przez co coraz trudniej jest zrobić właściwe zdjęcie. Klisza pozwala nam zrobić maksymalnie 35 zdjęć. Z tych 35 musimy 22 zrobić pyszczkowi pupila aby zdobyć złoty medal. Nie powinno być z tym większych problemów.

    „Łapanie ciastek”

    Złoto: 15 złapanych ciastek
    Srebro: 10 złapanych ciastek
    Brąz: 5 złapanych ciastek

    W tym zadaniu nasz zwierzak musi złapać wymaganą ilość ciastek będą w powietrzu. Najlepiej jest nabierać kilka ciach do kubka, umieszczać kubek centralnie nad głową pupila i wykonywać ruch do góry aby ciastka wyleciały a zwierzak złapał je w locie. Musimy się tutaj śpieszyć aby zdążyć nim upłynie czas. Nie powinno być trudno, możliwe że będzie trzeb trochę poćwiczyć.

    „Turlaj żółwia”

    Opis: zrób zdjęcie, na którym EyePet jest przebrany za żółwia i turla się na plecach.

    Załóż zwierzątku strój żółwia.
    Głaskaj dopóki nie położy się na plecach.
    Zrób zdjęcie.

    Day 4 Mastered

    Complete all Day 4 challenges at gold level

    Zdobądź złote medale we wszystkich zadaniach z dnia czwartego.

    „Teraz Ty”

    Złoto: 50s ucieczki
    Srebro: 25s ucieczki
    Brąz: 10s ucieczki

    W tym zadaniu po raz pierwszy tworzymy model samochodu. Instrukcje do tego jak malować samochód możemy zobaczyć wybierając pierwszą opcję w menu tworzenia auta. Gotowy rysunek skanujemy wybierając trzecią opcję z menu, czekamy chwilę aż zwierzak przerysuje rysunek i jeszcze chwilkę nim powstanie z niego prawdziwy samochód.

    Kiedy przejmiemy kontrole nad naszym pojazdem, celem będzie jak najdłuższe uciekanie przed zwierzakiem. Samochodem sterujemy tylko za pomocą lewej gałki . Na początku pupil chodzi powoli i łatwo jest go wyminąć, później jest już znacznie trudniej i trzeba naprawdę się starać aby nie zostać trafionym. Najlepiej jest poruszać się w kółko po obrzeżach ekranu tak, że prawie nie będziemy widzieli naszego pojazdu. Może nie udać się za pierwszym razem.

    „Zderzenia balonów”


    Złoto: 60s
    Srebro: 90s
    Brąz: 120s

    W tym zdaniu musimy zniszczyć autem wszystkie balony na ekranie. W tym celu tworzymy auto – możemy użyć poprzedniego rysunku wybierając 2 opcję z menu tworzenia samochodu.

    Nie powinno być z tym większego problemu. W razie czego można uderzyć autem w zwierzaka przez co ten zacznie nas gonić i tym samym niszczyć balony.

    „Skacz wysoko”

    Złoto: 6m wysokości
    Srebro: 5m wysokości
    Brąz: 4m wysokości

    W tym zadaniu musimy wybić naszego zwierzaka na jak najwyższą wysokość przy pomocy trampoliny. Od razu napiszę, że jest to jedno z trudniejszych zadań w grze.

    O ile wysokość 5 metrów można osiągnąć w miarę prosto tak już 6 metrów może stanowić problem. Wszystko zależy od tego w jakim miejscu na trampolinie będzie odbijał się nasz pupil. Aby zwiększać wysokość, zwierzak musi odbijać się na środku trampoliny. Nie jest to łatwe, szczególnie kiedy zacznie już znikać z ekranu. Wtedy musimy wypatrywać jego cienia i szybko przesuwać magnetyczną kartę/trampolinę w miejsce gdzie wyląduje.

    Gdzieś na zagranicznym forum czytałem, że najlepiej jest usiąść bokiem do ekranu tak żeby przesuwać trampolinę do przodu i do tyłu a nie w lewo i w prawo. Osobiście wykonałem to zadanie siedząc przodem do ekranu no ale poświęciłem na to trochę czasu – kilkanaście prób.

    „Zaskoczenie”

    Opis: Zrób zdjęcie , na którym EyePet wygląda jak kula do kręgli i je rozbija.

    Pomaluj zwierzaka na czarno
    Zdejmij mu ubranie
    Weź zestaw do kręgli (menu , dalej „Magiczne zabawki” i „Zestaw do kręgli”
    Rzuć „kulę”
    Zrób zdjęcie jak zwierzak uderzy w kręgle

    Day 5 Mastered

    Complete all Day 5 challenges at gold level

    Zdobądź złote medale we wszystkich zadaniach z dnia piątego.

    „Szał bąbelków”

    Złoto: 25 bąbelków
    Srebro: 12 bąbelków
    Brąz: 5 bąbelków

    W tym zadaniu musimy w jednym momencie mieć 25 bąbelków na ekranie. Jest to o tyle trudne, że zwierzak będzie je bardzo szybko niszczył. Jest jednak bardzo prosty sposób na zdobycie złotego medalu w tym zadaniu.

    Ustawiamy „Bankową małpę” tak aby bąbelki wylatywały wzdłuż ekranu i tak żeby była ona z samego brzegu – żeby bąbelki miały sporo miejsca. W pierwszej kolejności tworzymy bardzo dużą bańkę. Aby taką zrobić musimy nie odrywać dłoni od główki małpy tj. bardzo szybko machać dłonią w obrębie głowy. Kiedy bańka odpowiednio urośnie sama wyleci i jeżeli wszystko pójdzie dobrze to pies się w niej zablokuje.

    Kiedy to nastąpi wtedy szybko wykonujemy ruch o tym samym tempie, tym razem jednak odrywając rękę od głowy małpy aby powstawały małe bąbelki. Nie powinno być dużego problemu z tym zadaniem.

    „Walka na niby”

    Złoto: 15 uników
    Srebro: 8 uników
    Brąz: 3 uniki

    W tym zadaniu chodzi o zachęcanie naszego zwierzaka do ataku i następnie unikanie. Jest to dość proste ale trzeba troszkę poćwiczyć.

    Zdecydowanie najłatwiej jest unikać ataku na ziemi tj. kiedy szuramy palcami po dywanie. Polecam też użycie tutaj białej rękawiczki żeby zwierzak lepiej wykrywał nasze ruchy.

    Należy pamiętać o tym, że zwierzak zaatakuje w miejsce gdzie wcześniej „szuraliśmy” nawet jeżeli nie będzie tam już naszej ręki. Wygląda to tak, że chwilę ruszamy dłonią w danym miejscu na dywanie, cofamy rękę w inne miejsce dywanu, zwierzak rzuci się we wcześniejsze miejsce, później znowu w kolejne i tak dalej. Tak jak już pisałem nie jest to specjalnie trudne ale trzeba wyczuć kiedy zabierać rękę.

    „Grand Prix”

    Złoto: 45s
    Srebro: 65s
    Brąz: 125s

    W tym zadaniu chodzi o przejechanie 5 okrążeń w kształcie ósemki w podanym czasie. Jest to bardzo proste i spokojnie zmieścimy się w czasie wymaganym do złotego medalu. Jeżeli pogubimy się gdzie mamy dalej jechać to na ekranie pojawiają się strzałki wskazujące kolejny zakręt jaki mamy pokonać.

    „Szał potworów”

    Opis: Zrób zdjęcie, na którym EyePet wygląda jak potwór i depcze samochody.

    Załóż zwierzątku strój potwora
    Stwórz model samochodu (menu , dalej w „Rysowanie” i „Model samochodu”)
    Uderz pojazdem w zwierzątko aby te zaczęło Cię gonić
    Zrób zdjęcie kiedy zwierzak będzie niszczył samochód

    Day 6 Mastered

    Complete all Day 6 challenges at gold level
    Zdobądź złote medale we wszystkich zadaniach z dnia szóstego.

    „Zaśpiewajmy”

    Złoto: Zaliczenie

    W tym zadaniu chodzi o wydawanie różnego rodzaju dźwięków. Aby zapisać dany dźwięk, musimy przytrzymać aby rozpocząć nagrywanie i puścić kiedy skończymy nagrywać.

    W pierwszej części zadania musimy nagrać jeden krótki ton. Nie ma znaczenia jaki ważne aby był krótki.

    W kolejnej części zadania musimy nagrać jeden długi ton. Nie ma znaczenia jaki ważne aby był długi.

    W trzeciej części zadani musimy nagrać dwa tony – jeden długi jeden krótki.

    W kolejnej części musimy nagrać 10 różnych tonów pod rząd.
    W ostatniej części zadania musimy nauczyć zwierzątko naszej ulubionej piosenki. Nie musimy jednak wcale śpiewać, wystarczy tylko zanucić coś dłuższego.

    „Wysokie C”

    Złoto: 8 szklanek
    Srebro: 6 szklanek
    Brąz: 4 szklanki

    W tym zadaniu chodzi o niszczenie danego rodzaju szklanki przy użyciu odpowiedniego tonu głosu. To zadnie sprawiło mi najwięcej problemu ale nie znaczy to, że Tobie też sprawi, a szczególnie jeżeli jesteś kobietą.

    W zadaniu występują 3 rodzaje szklanek i każda z nich wymaga innego tonu aby ją zniszczyć. Mała szklanka wymaga tonu niskiego (dla osób nie wiedzących jest to gruby ton czyli „buczenie”), średnia szklanka to średni ton głosu (nie piszczenie ale też nie buczenie), najwyższa szklanka to wysoki ton (piskliwy).

    Dla osób, które mają problem z tym zadaniem polecam poproszenie o pomoc kogoś z płci pięknej. Kobiety mają zdecydowanie lepszy głos d wykonania tego zadania. Ja, w danym momencie, nie miałem kogo poprosić i po godzinie zabawy gardło miałem bardzo czerwone.

    „Podbij i przebij”

    Złoto: 50 balonów
    Srebro: 35 balonów
    Brąz: 25 balonów

    W tym zadaniu musimy zniszczyć daną ilość balonów przez wybijanie naszego zwierzaka z trampoliny. Jest to bardzo proste zadanie i na pewno zmieścimy się w wyznaczonym czasie.

    Tutaj, aby wybić zwierzątko w danym kierunku, musimy je odbić z danej krawędzi trampoliny tj. prawa krawędź – zwierzątko poleci w prawo. Dodatkowo warto zwrócić uwagę na grupki balonów pojawiające się po lewej stronie ekranu.

    „Bąbelkowe kłopoty”

    Opis: Zrób zdjęcie EyePeta uwięzionego w wielkiej bańce.

    Wybierz bańkową małpę (menu , dalej „Magiczne zabawki” i „Bańkowa małpa”)
    Zrób dużą bańkę – patrz „Szał bąbelków” w trofeum „Day 5 Mastered”.
    Poczekaj aż zwierzak uwięzi się w bańce po czym zrób zdjęcie.


    Day 7 Mastered

    Complete all Day 7 challenges at gold level

    Zdobądź złote medale we wszystkich zadaniach z dnia siódmego.

    „Do ogródka”

    Złoto: Zaliczenie

    W tym zadaniu musimy wykonywać czynności związane z sadzeniem kwiatków.

    W pierwszej kolejności musimy wykopać dziurę w ziemi. W tym celu szuramy ręką na danej grządce a po chwili pies wykopie w tym miejscu dziurę. Sugeruję użycie tutaj białej rękawiczki lub kartki papieru, gdyż wtedy łatwiej jest wykonywać wszystkie czynności związane z kopaniem i wyrywaniem.

    W kolejnym etapie zadania musimy posadzić jakiś kwiatek. W tym celu najeżdżamy kartą magnetyczną na ikonkę torebki w prawym górnym rogu ekranu i później wybieramy interesujący nas kwiatek. Kiedy będziemy już operować woreczkiem z ziarnami to wsypujemy jedno lub kilka do wykopanej wcześniej dziury.

    Kolejny etapem zadani jest podlewanie. W tym celu najeżdżamy kartą na ikonkę konewki, widoczną w lewym górnym rogu ekranu. Kiedy będzie już operować konewką kierujemy strumień wody na malutką roślinkę i podlewamy ją dopóki nie uzyska maksymalnej wysokości.

    Przedostatnim etapem jest wyrywanie kwiatka. Tutaj dużo ludzi ma problem, gdyż nie wiedz jak to się dokładnie robi. Osobiście sugerują, opisywaną już wcześniej, białą rękawiczkę lub kartkę papieru. Aby wyrwać/usunąć kwiatek musimy ruszać palcami/końcem kartki w miejscu gdzie łodyga łączy się z ziemią. Po chwili roślina powinna się skurczyć i zniknąć.

    Ostatnim etapem zadania jest posadzenie jeszcze dwóch kwiatów. Wszystko wykonujemy tak jak wcześniej.

    „Samochodowy krykiet”

    Złoto: 20 bramek
    Srebro: 12 bramek
    Brąz: 7 bramek

    W tym zadaniu chodzi o przejechanie samochodem przez jak największą ilość bramek nim upłynie czas. Na początku słupki są szeroko ustawione ale z każdym kolejnym medalem stają się coraz węższe. Ogólnie jest to bardzo proste zadanie i każdy da sobie z nim radę.

    „Kręglowa perfekcja”

    Złoto: 8 x strike
    Srebro: 6 x strike
    Brąz: 4x strike

    W tym zadaniu chodzi o wykonywanie strików czyli o strącenie wszystkich kręgi jednym rzutem. Łącznie mamy 10 kul, z których przynajmniej 8 musi trafić wszystkie kręgle w rundzie aby zdobyć złoty medal.

    Najłatwiej jest wykonać strike w pierwszych 8 rundach. Zawsze staramy się uderzyć kulą w kręgla znajdującego się na szczycie trójkąta – wymaga to czasami wypuszczenia kuli pod kątem bo nie zawsze kręgle są ustawione tak jak w rzeczywistości. Być może trzeba będzie troszkę poćwiczyć.

    „Heavy Metal”


    Opis: Zrób zdjęcie, na którym EyePet wygląda jak gwiazda rocka na tle głośnika.

    Załóż zwierzątku czerwoną chustę oraz kurtkę rockmana
    Weź zestaw do śpiewania (menu , dalej „Magiczne zabawki” i „Zestaw do śpiewania”)
    Ustaw głośnik tak aby wydawał dźwięk w stronę zwierzaka – najlepiej blisko za jego plecami
    Wciśnij i przytrzymaj
    Zrób zdjęcie

    Day 8 Mastered


    Complete all Day 8 challenges at gold level
    Zdobądź złote medale we wszystkich zadaniach z dnia ósmego.

    „Rozbijanie balonów”

    Złoto: 115 balonów
    Srebro: 90 balonów
    Brąz: 70 balonów

    W tym zadaniu chodzi o zniszczenie jak największej ilości balonów za pomocą samolotu. W tym zadaniu po raz pierwszy tworzymy samolot.

    Samolot tworzymy przez narysowanie trzech elementów: skrzydło (u góry kartki), kokpit (zwrócony w prawo, poniżej skrzydła) oraz śmigło (pod kokpitem). Oczywiście nie musimy w ogóle rysować kokpitu ani śmigła bo samolot i tak bez nich poleci.

    Mając już gotowy samolot startujemy (samolotem sterujemy tylko za pomocą ). Balony będą pojawiały się na różnych wysokościach i na różnej głębokości. Samolot lata tylko po spirali więc musimy zwrócić uwagę na to gdzie znajdują się balony i czy damy radę je zniszczyć. Najłatwiej jest, moim zdaniem, lecieć najpierw do góry i stamtąd powoli zlatywać w dół, wciskając pulsacyjnie . Zdobycie złota nie jest szczególnie łatwe i być może będzie potrzebnych kilka prób.

    „Spadające gwiazdy”

    Złoto: 4 gwiazdy
    Srebro: 3 gwiazdy
    Brąz: 2 gwiazdy

    W tym zadaniu chodzi o zlecenie ze spadającą gwiazda na ziemię nim ta pierwsza całkowicie zgaśnie. Nie jest to trudne ale trzeba poćwiczyć lądowanie.

    Spadające gwiazdy możemy złapać w najwyższej części nieba. Robimy dokładnie tak jak z balonami tylko tym razem gwiazda przyczepia się do ogona samolotu. Kiedy złapiemy już jaką gwiazdę to wtedy puszczamy i zlatujemy jak najszybciej w dół. Kiedy na ekranie pojawi się już nasz pokój, to wtedy szybko wciskamy tak żeby samolot leciał równolegle do ziemi. Robimy 2 okrążenia tuż nad podłogą i puszczamy . Samolot po chwili powinien się zatrzymać. Tak samo robimy z kolejnymi trzema gwiazdami.

    „Wyrwij chwasty”

    Złoto: 50 chwastów
    Srebro: 35 chwastów
    Brąz: 20 chwastów

    W tym zadaniu chodzi o wyrywanie chwastów pojawiających się na ekranie ale jednocześnie uważanie na kwiatki. Jest to bardzo proste zadanie i tak naprawdę to wcale nie musimy się przejmować kwiatami bo i tak nic im nie zrobimy.

    Aby usuwa chwasty wystarczy machać ręką w ich obrębie. Dodatkowo w zadaniu pomoże nam zwierzak więc złotko bardzo szybko wpadnie.

    „Motyl”

    Opis: Zrób zdjęcie, na którym EyePet wygląda jak kwiatek, a na nosie siedzi mu motyl.

    Załóż zwierzątku kapelusz-kwiatek
    Wybierz zestaw ogrodowy (menu , dalej „Na zewnątrz” i „Zestaw ogrodowy”)
    Zasadź tulipana i poczekaj aż pojawi się motyl
    Usiądź spokojnie i poczekaj aż motyl usiądzie na nosie pupila
    Zrób zdjęcie

    Day 9 Mastered

    Complete all Day 9 challenges at gold level

    Zdobądź złote medale we wszystkich zadaniach z dnia dziewiątego.

    „Pędem przez płotki”

    Złoto: 500 punktów
    Srebro: 250 punktów
    Brąz: 120 punktów

    W tym zadaniu chodzi o zdobycie jak największej ilości punktów na bieżni. Bieżnie ustawiamy prze położenie karty magnetycznej na podłodze, bokiem do ekranu.

    Punkty zdobywamy na dwa sposoby: przez zdobywanie gwiazdek (3 rodzaje gwiazdek o różnej punktacji) oraz przez przeskakiwanie nad płotkami. Jeżeli chodzi o gwiazdki to najlepiej jest zdobywać te niebieski lub duże, żółte znajdujące się na znacznej wysokości, które pojawiają się w dalszej części bieżni.

    Samo skakanie przez płotki odbywa się przez klaśnięcie w odpowiednim momencie. Na początku płotki są małe i występują w znacznej odległości od siebie, później jest już znacznie trudniej i trzeba szybko klaskać. Możemy wpaść na jeden płotek i nie spaść z bieżni (w początkowej fazie nawet kilka razy) ale za drugim razem zostaniemy już zepchnięci i zadani zostanie zakończone z aktualną ilością punktów.

    Aby zdobyć 500 punktów musimy się troszkę „naklaskać” i taki wynik powinien widnieć na naszym koncie kiedy będziemy mniej więcej w połowie zimy (bieżnia ma 4 pory roku i każda kolejna jest trudniejsza).

    „Układanie kwiatków”

    Złoto: Zaliczenie

    W tym zadaniu musimy odwzorować rodzaj, kolor oraz rozłożenia kwiatków widniejących na tabliczce po lewej stronie ekranu. Nie jest to trudne ale może trochę zająć, gdyż kolory kwiatów są nadawane losowo.

    Nie ma co tutaj zbytnio opisywać; po prostu staramy się odwzorować idealnie obrazek zwracając uwagę na rozmieszczenie (każdy rodzaj kwiatka musimy być w danym miejscu), kolor (jeżeli nie wyjdzie taki jak na obrazku to usuwamy kwiat i sadzimy dopóki nie uzyskamy pożądanego koloru) i oczywiście rodzaj.

    „W przestworza”

    Złoto: 45s
    Srebro: 30s
    Złoto: 20s

    W tym zadaniu chodzi o śledzenie ptaszka samolotem przez 45s. Bardzo proste zadanie.

    Jedyne co musimy robić to odpowiednio manewrować gazem tak żeby cały czas trzymać się na ogonie ptaszka. Nie ma tutaj żadnego ograniczenia czasowego więc po prostu latamy za ptaszkiem dopóki nie osiągniemy złotego medalu.

    „Siły Powietrzne”

    Opis: Zrób zdjęcie zwierzątka ubranego jak pilot i szybującego po niebie.

    Załóż zwierzątku kurtkę lotnika oraz pilotkę z goglami
    Stwórz model samolotu (menu , dalej „Rysowanie” i „Model samolotu”)
    Rozpędź się do 100 km/h – musisz spadać w dół
    Zrób zdjęcie

    Day 10 Mastered
    Complete all Day 10 challenges at gold level
    Zdobądź złote medale we wszystkich zadaniach z dnia dziesiątego.

    „Rozgniatanie owoców”

    Złoto: 60s
    Srebro: 80s
    Brąz: 100s

    W tym zadaniu chodzi o zniszczenie wszystkich arbuzów w jak najkrótszym czasie przy użyciu robota. Tutaj po raz pierwszy tworzymy model robota.

    Robot składa się z trzech elementów: tułów oraz ramiona po prawej i po lewej stroni tułowia. Instrukcje jak namalować robota możemy zobaczyć wybierając pierwszą opcję w menu tworzenia robota.

    Mając już gotowego robota podnosimy kij baseballowy – wciskamy . Teraz musimy czekać aż zwierzątko podniesie arbuza i rzuci go w naszą stronę. Najlepiej jest poczekać aż zwierzątko podbiegnie do danego arbuza, ustawić się wtedy szybko przodem do niego, wcisnąć i przytrzymać i kiedy zwierzątko rzuci arbuza a ten będzie już blisko nas, puścić . Czynność wykonujemy jeszcze 5 razy.

    „Cyrkowe przeszkody”

    Złoto: 35 skoków
    Srebro: 25 skoków
    Brąz: 15 skoków

    W tym zadaniu chodzi o to żeby zwierzątko wykonało jak najwięcej skoków przez obręcz nim upłynie czas. Jest to kolejne zadanie, którym musimy użyć modelu robota.

    Kiedy zadanie się rozpocznie, szybko podnosimy obręcz i czekamy aż zwierzątko wskoczy na jeden z podestów. Teraz musimy wypatrywać, w którą stronę zwrócone jest zwierzątko – znaczy to że chce skakać w danym kierunku. Kiedy już wiem gdzie skoczy pupil, szybko ustawiamy pomiędzy nim a kolejnym podestem obręcz tak żeby zwierzak mógł przez nią przeskoczyć. Kiedy przeskoczy nie uciekamy od razu w inne miejsce tylko czekamy chwilę, gdyż ma on tendencje do wielokrotnych skoków w tą i z powrotem. Dopiero kiedy obróci się w inną stronę to przesuwamy obręcz.

    „Wsad”

    Złoto: 32 trafienia
    Srebro: 20 trafień
    Brąz: 10 trafień

    W tym zadaniu chodzi o trafienie jak najwięcej koszy przy użyciu bieżni. Bieżnie nie kręci się wcale ale zasady trafienia piłką do kosza są podobne do tych ze skoków przez płotki – musimy w odpowiednim momencie klasnąć aby zwierzątko wybiło się i skierowało piłkę do kosza.

    Aby zaliczyć 32 trafienia musimy także wbijać piłki, które wylatują jedna po drugiej – w tym celu wybijamy się aby trafić pierwszą i od razu klaskamy aby zwierzątko podskoczyło niemal natychmiast po zetknięciu z bieżnią i trafiło druga piłkę.

    „Śnieżna sceneria”

    Opis: Zrób zdjęcie zwierzątka w ciepłych ubrankach i biegnącego po śniegu.

    Załóż zwierzątku czapkę z pomponem i kurtkę puchową
    Wybierz bieżnię (menu , dalej „Magiczne zabawki” i „Bieżnia”)
    Biegaj aż do zimy
    Zrób zdjęcie

    Day 11 Mastered

    Complete all Day 11 challenges at gold level

    Zdobądź złote medale we wszystkich zadaniach z dnia jedenastego.

    „Gramy w karty Snap!”

    Złoto: Zaliczenie

    W tym zadaniu chodzi o wygranie ze zwierzątkiem w grze karcianej Snap!. Nie jest to trudne ale trzeba znać zasady.

    W grze są dwie kupki kart: jedna zwierzątka i jedna nasza. Każda Artykuły rzuca po jednej karcie na środek. Karty mają różnego rodzaju obrazki i kolory. Jeżeli ktoś rzuci kartę i później kolejna Artykuły rzuci taką samą kartę to trzeba szybko uderzyć ręką w kupkę środkowych kart przez co ktoś zabiera je wszystkie na swoją kupkę.

    Trzeba się skoncentrować nie tylko na kartach rzucanych przez zwierzątko ale również na tych rzucanych przez siebie. Często bywa tak, że sami dorzucamy właściwą kartę nawet jeżeli nie rozpoczynamy danej rundy.

    Grę wygrywa osoba, która będzie posiadać wszystkie karty na swojej kupce. Nie jest to trudne ale trzeba chwilkę pograć.

    „Latający dysk”

    Złoto: 15 rzutów
    Srebro: 10 rzutów
    Brąz: 5 rzutów

    W tym zadaniu chodzi o rzucanie dysku pomiędzy robotem a zwierzątkiem. Do tego zadani potrzebny będzie nam robot więc takiego tworzymy.

    Zadanie to jest bardzo proste; podnosimy dysk i rzucamy go do zwierzątka i później łapiemy rzucony przez niego dysk . Najlepiej jest ustawić się zaraz przed pyskiem zwierzaka przez co bardzo łatwo będzie nam złapać dysk.

    „Niebezpieczny kręgiel”

    Złoto: 9 rund
    Srebro: 6 rund
    Brąz: 3 rundy

    W tym zadaniu chodzi o strącenie wszystkich białych kręgli bez strącenia tych czarnych. Nie jest to specjalnie trudne ale trzeba dokładnie ustawiać kartę magnetyczną aby „kula” nie trafiła przypadkiem wybuchowego kręgla.

    Mamy do dyspozycji 20 kul i z tych dwudziestu musimy wygrać co najmniej 9 rund. Runda kończy się kiedy strącimy wszystkie białe kręgle – to znaczy że może to wymagać więcej niż jednego rzutu.
    Oczywiście najłatwiej jest wygrywać początkowe rundy gdzie jeszcze łatwo jest omijać czarne przeszkody.

    „Trener tygrysów”


    Opis: Zrób zdjęcie, na którym zwierzak skacze przez cyrkową obręcz.

    Ściągnij ubranka zwierzątku
    Pomaluj go na pomarańczowo (dla ścisłości właściwy pomarańczowy jest w 4 rzędzie – 6 kolumna)
    Dodaj czarny wzór tygrysa
    Wybierz „Cyrkowe przeszkody” – „Program” dzień 10
    Ustaw obręcz i poczekaj aż zwierzątko będzie skakać
    Zrób zdjęcie (możliwe że trzeba zrobić zdjęcie kiedy widać pysk zwierzaka podczas skoku)

    Day 12 Mastered

    Complete all Day 12 challenges at gold level

    Zdobądź złote medale we wszystkich zadaniach z dnia dwunastego.

    „Wyścig balonów”

    Złoto: 45 odbić
    Srebro: 25 odbić
    Brąz: 15 odbić

    W tym zadaniu chodzi o wykonanie jak najwięcej odbić balonu pomiędzy sobą a zwierzakiem. Nie jest to trudne ale trzeba precyzyjnie odbijać balon aby zwierzak go podbił.

    Tutaj po raz pierwszy tworzymy balon. Balon może mieć dowolny kształt ale do tego zadania polecam taki o podłużnym kształcie aby miał większą powierzchnię. Dodatkowo należy pamiętać o dobrym oświetleniu podczas skanowania bo inaczej to może wyjść zupełnie coś innego niż balon.

    Na początku jest w miarę łatwo bo zwierzak będzie odbijał balon nawet jeżeli nie skierujemy go w jego stronę. Później musimy już jednak odbijać we właściwym kierunku co może być trudne bo zwierzak biega w tę i z powrotem. Najlepiej jest trzymać rękę nie za wysoko mniej więcej w połowie ekranu i stąd odbijać balon kiedy zwierzak znajdzie już swoje miejsce.

    „Rekord prędkości zwierzaka”

    Złoto: 45km/h
    Srebro: 38km/h
    Brąz: 30km/h

    W tym zadaniu chodzi o odpowiednie rozpędzenie zwierzątka na bieżni. Nie jest to trudne ale trzeba uważać na pojawiające się płotki.

    Zasady taki same jak w zadaniu „Pędem przez płotki” – dzień 9, tylko tutaj nie mamy już żadnych gwiazdek a jedynie przeszkody. Skaczemy oczywiście przesz klaskanie w odpowiednim momencie. Aby osiągnąć prędkość 45km/h trzeba będzie trochę poklaskać i uważać aby nie wpaść na dwa płotki pod rząd.

    „Tęczowy rajd”

    Złoto: 100s
    Srebro: 120s
    Brąz: 150s

    W tym zadaniu chodzi o przelecenie samolotem przez wszystkie tęcze nim upłynie czas. Wszystkich tęcz jest łącznie 74 i musimy przelecieć je wszystkie aby zadanie zostało wykonane.

    W pierwszej kolejności tworzymy samolot i czekamy aż zwierzak na niego wsiądzie. Startujemy i przelatujemy przez wszystkie napotkane tęcze. Jeżeli się pogubimy to strzałki będą pokazywać nam czy mamy lecieć wyżej czy może niżej. Nie jest to trudne zadanie i spokojnie można się zmieścić w czasie wymaganym do złotego medalu.

    „Żonglujący błazen”

    Opis: Zrób zdjęcie, na którym EyePet wygląda jak błazen i wygłupia się z balonami.

    Załóż zwierzątku czapkę błazna oraz koszulkę błazna
    Stwórz 5 balonów o dowolnym kształcie
    Podbij je wszystkie w powietrze (wszystkie muszą unosić się w powietrzu w jednym momencie)
    Zrób zdjęcie

    Day 13 Mastered

    Complete all Day 13 challenges at gold level
    Zdobądź złote medale we wszystkich zadaniach z dnia trzynastego.

    „Na ryby”

    Złoto: Zaliczenie

    W tym zadaniu chodzi o wykonywanie czynności związanych z łapaniem ryb, opisanych na ekranie.

    W pierwszej części zadania musimy złapać rybę. W tym celu wypatrujemy w wodzie cieni ryb. Kiedy jedna podpłynie do zwierzaka, wtedy wydajemy donośny dźwięk przez co uderzy on łapą w wodę. W tym momencie ryba wyskoczy z wody a my staramy się ją złapać w podbierak, za który oczywiście robi nasza karta magnetyczna.

    Po złapaniu ryby musimy umieścić ją w akwarium. W tym celu najeżdżamy podbierakiem na ikonkę w prawym, górnym rogu ekranu i czekamy aż stawek zmieni się na akwarium. Teraz wystarczy już tylko wypuścić rybkę.

    Ostatnia część zadania to złapanie jeszcze 3 różnych rodzajów ryb. Schemat ten sam co wcześniej tylko należy pamiętać o tym żeby ryby były różne i następnie wpuszczać je wszystkie do akwarium. Jeżeli złapiemy kilka razy tą samą sztukę to wypuszczamy ją z powrotem do stawu.

    „Zwierzęce rzutki”

    Złoto: 30s
    Srebro: 45s
    Brąz: 60s

    W tym zadaniu musimy zarzucić na zwierzaka wszystkie obręcze za pomocą robota. Nie jest to trudne ale obręcze trzeba rzucać w odpowiedniej kolejności i w miarę szybko aby pupil ich nie zrzucił.

    Tworzymy robota i rozpoczynamy zadanie. Czekamy aż zwierzak usadowi się na środku ekranu i wtedy zaczynamy rzucać na niego obręcze. Obręcz podnosimy za pomocą i tak samo ją rzucamy.

    W pierwszej kolejności rzucamy dwie największe, następnie dwie średnie i na koniec dwie małe obręcze. Nie musimy jakoś specjalnie kierować rzutem, wystarczy obrócić się w stronę zwierzaka a gra sama naprowadzi obręcz.

    „Do góry”

    Złoto: 60s
    Srebro: 45s
    Brąz: 30s

    W tym zadaniu chodzi o utrzymywanie balonów w powietrzu najdłużej jak jest to możliwe. Od razu napiszę, że nie jest to łatwe i dobrze jest poprosić o pomoc dodatkową parę rąk.

    W pierwszej kolejności tworzymy balon; polecam taki o podłużnym kształcie. Kiedy balon ożyje zaczynamy zabawę z podbijaniem. Na początku jest tylko jeden balon ale co 10s dochodzi kolejny.
    Dobrze jest postarać się zebrać wszystkie balony do jednego rogu ekranu i tam starać się je utrzymać. Jeżeli masz kogoś do pomocy to będzie bardzo łatwo. Ja nie miałem i troszkę się namachałem.

    „Sałatka owocowa”

    Opis: Zrób zdjęcie, na którym zwierzątko lata po pokoju pełnym owocowych balonów.

    Załóż zwierzątku strój pszczółki
    Stwórz 10 balonów z materiału arbuz (menu , dalej „Rysowanie” i „Balon”)
    Poczekaj aż zwierzątko podskoczy
    Zrób zdjęcie

    Day 14 Mastered

    Complete all Day 14 challenges at gold level

    Zdobądź złote medale we wszystkich zadaniach z dnia czternastego.

    „Rekord na korcie”

    Złoto: 80 odbić
    Srebro: 45 odbić
    Brąz: 20 odbić

    W tym zadaniu chodzi o wykonanie wymaganej ilości odbić piłki do tenisa pomiędzy sobą a zwierzątkiem. Nie jest to trudne.

    Za naszego zawodnika robi oczywiście wirtualna karta, którą przesuwamy w lewo i w prawo wzdłuż podłogi. Na początku piłeczka lata dość wolno i łatwo jest ją odbić, ale później prędkość wzrasta i zwierzak często odbija piłkę od ścian przez co czasami ciężko się zorientować gdzie poleci.

    „Dwa ognie”

    Złoto: 60s
    Srebro: 40s
    Brąz: 25s

    W tym zadaniu chodzi o unikanie trafienia przez piłkę najdłużej jak jest to możliwe. Zasady podobne jak wyżej tylko tym razem musimy unikać piłki.

    Na początku łatwo jest unikać piłki ale już po chwili zwierzak tak szybko rzuca w nas piłkami, że nie wiadomo w którą stronę uciekać. Szczególną uwagę należy zwrócić na piłki, które odbijają się od band, gdyż często mogą one nas zmylić przez co zostaniemy trafieni.

    „Wędkarskie szaleństwo”

    Złoto: 30 rybek
    Srebro: 15 rybek
    Brąz: 10 rybek

    W tym zadaniu chodzi o złapanie jak największej ilości rybek nim upłynie czas. Oczywiście rybki łapiemy do podbieraka, za który robi karta magnetyczna.

    Rybki najlepiej jest łapać na wyższej wysokości. Tutaj najlepiej jest trzymać siatkę gdzieś z boku ekranu żeby ryby nie odbijały się od spodu siatki i spadały z powrotem do wody. Kiedy będą już w górze, szybko musisz ustawić siatkę w miejscu gdzie będą spadały. Oczywiście trening może okazać się niezbędny.

    „Zwierzę polarne”

    Opis: Zrób zdjęcie, na którym EyePet wyciąga rybę z wody.

    Zdejmij zwierzakowi ubranie
    Pomaluj go na biało
    Weź zestaw wędkarski (menu , dalej „Na zewnątrz” i „Zestaw wędkarski”)
    Krzyknij aby zwierzątko podbiło rybę
    Zrób zdjęcie

    Day 15 Mastered

    Complete all Day 15 challenges at gold level

    Zdobądź złote medale we wszystkich zadaniach z dnia piętnastego.

    „Kroki taneczne”

    Złoto: 8 kroków
    Srebro: 5 kroków
    Brąz: 3 kroki

    W tym zadaniu chodzi o powtarzanie ruchów, które pojawiają się na ekranie przy pomocy lalki. W tym zadaniu po raz pierwszy tworzymy lalkę.

    Lalka składa się z 6 elementów: głowy, tułowia, 2 ramiona oraz 2 nogi. Dokładne instrukcje można znaleźć wybierając pierwszą opcję w menu rysowania lalki.

    Zadanie jest dość proste ale trzeba zapamiętywać po kolei wszystkie ruchy i wykonywać je w dokładnie takiej samej kolejności. Za lalkę oczywiście robi karta magnetyczna a ruchy wykonujemy przez odpowiednie wychylenie karty w prawo lub w lewo oraz ruch do góry i w dół.

    Na początku są tylko dwa ruchy do powtórzenia i jest to liczone jako jeden krok taneczny. Do każdego kolejnego kroku dochodzi jeden nowy ruch a wszystkie wcześniejsze pozostają takie same.
    Dodatkowo warto wiedzieć, że bardzo ważne jest tutaj prawidłowe oświetlenie. Jeżeli mamy za dużo światła to ruchy będę zbyt gwałtowne i często będziemy wykonywać niepożądany krok; znowu jak jest za mało światła to w ogóle nie wykonamy ruchu.

    Tak jak pisałem wcześniej, nie jest to trudne ale trzeba zapamiętywać dokładnie wszystkie ruchy.

    „Muzyczne posągi”

    Złoto: 90s
    Srebro: 60s
    Brąz: 30s

    W tym zadaniu chodzi o jak najdłuższe utrzymanie lalki nim zwierzątko ją pogryzie. Dokładnie to musimy tańczyć (ruszać lalką) kiedy gra muzyka a kiedy przestanie grać zatrzymać jakiekolwiek ruchy lalki żeby zwierzak jej nie rozszarpał (strzałka musi znajdować się na zielonym polu miernika).

    Nie możemy tutaj w ogóle nie tańczyć, gdyż wtedy pupil pozna że oszukujemy i pogryzie lalkę. Ogólnie to trzeba wyczuć moment kiedy przestawać tańczyć. Na początku jest dość łatwo zatrzymać wskazówkę na zielonym polu ale z czasem pole staje się coraz węższe przez co musimy być bardziej uważni.

    „Celne rozbicie”

    Złoto: 28 rozbić
    Srebro: 16 rozbić
    Brąz: 8 rozbić

    W tym zadaniu chodzi o rozbijanie celów za pomocą piłki. Zasady podobne do gry w tenisa tylko tym razem musimy celować w pojawiające się na boisku tarcze.

    Aby skierować piłkę w danym kierunku musimy odpowiednio odbić ja z danej strony naszego zawodnika/karty magnetycznej.
    Ogólnie to tarcze pojawiają się na trzech wysokościach i zawsze po 3 w rzędzie od lewej do prawej. Nie powinno być problemu z tym zadaniem.

    „Mistrz karate”

    Opis: Zrób zdjęcie, na którym EyePet jest karateką i walczy z drewnianym przeciwnikiem.

    Załóż zwierzątku stój do karate oraz przepaskę karate
    Zrób lalkę z materiału naturalne drewno (menu , dalej „Rysowanie” i „Lalka”)
    Drażnij lalką zwierzątko aż te rozszarpie ją na kawałki
    Zrób zdjęcie



    Jeśli poradnik Ci pomógł zaznacz to, klikając pod spodem "Dzięki"
    Ostatnio edytowane przez Pinkotka ; 24-06-2012 o 14:04


     
     

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •