Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Batman: Arkham City - Poradnik

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Administrator Awatar Appsik
    Dołączył
    Jun 2012
    Mieszka w
    Jabłonna
    Posty
    1,713
    Post Thanks / Like
    Siła reputacji
    10
    Gamer IDs

    PSN ID: 10Things_I_Hate_About_U

    Platyna Batman: Arkham City - Poradnik




    Przegląd:


    • Trudność zdobycia platyny: 7/10 + Ankieta
    • Czas potrzebny na zaliczenie platyny: ok 60 godz.
    • Trofea offline: 51 (1 , 1 , 15 , 34 )
    • Trofea online: 0
    • Minimalna liczba przejść: 2
    • Zalecana liczba przejść: 2 + sprzątanie
    • Trofea do pominięcia: Nie
    • Zbugowane trofea: Nie
    • Liczba graczy/kontrolerów: 1/1


    Wstęp:


    Batman: Arkham City jest wręcz genialnym sequelem Arkham Asylum ekipy Rocksteady. Poprzednia część przygód gacka€ zawiesiła poprzeczkę dość wysoko, więc kolejna odsłona musiała być stworzona w myśl zasady ''bigger, better and more bad ass''€. Tym razem nasz Nietoperek będzie rozbijał się po zapyziałym i mrocznym Arkham City, gdzie Hugo Strange próbuje wprowadzić w życie swoja tajemniczą procedurę nr 10. Ponownie zapanuje nad nami zabójczy klimat, świetne projekty postaci oraz doskonały gameplay. Gra od samego początku rzuca nas na głęboką wodę i nie pozwoli nawet na chwilę oderwać się od ekranu naszego TV. Mamy tu do ogrania bardzo dobry tryb fabularny, a skoro osadzono nasza przygodę w otwartej przestrzeni, to nie mogło zabraknąć w tym wszystkim małego skoku w bok - czyli misji pobocznych. Kolejny raz będziemy musieli zmierzyć się z szalonym Edwardem Nigmą i jego zagadkami rozsianymi po całym Arkham City. Jeśli to wszystko nam nie wystarczy, to twórcy przygotowali dla nas ponownie doskonałe i dość wymagające wyzwania medalowe, które to są ukoronowaniem całości i pewnego rodzaju wisienką na torcie. Druga część Batmana to świetna przygoda, z dość charyzmatycznym bohaterem, bandą czubków, gdzie główne skrzypce gra mój ulubieniec - Joker (nawiasem Mark Hamill użyczający głosu postaci daje radę) a obok niego staną na naszej drodze Zsasz, Deadshot, Pingwin, Mr. Freeze, Ra's al Ghul i wiele innych znanych postaci z uniwersum Batmana. Jednym słowem Arkham City, to przygoda która da nam długie godziny satysfakcjonującej rozgrywki i radochy, a to trzeba docenić.

    Co się tyczy samych pucharków to nie mogę powiedzieć żeby były one zbyt wymagające. Największym problemem jaki napotkacie na swojej drodze do platynki będą z całą pewnością wyzwania medalowe, choć uważam że są one o wiele prostsze niż te z poprzedniej części. Uprzedzam też że gra jest bardzo czasochłonna - wyćwiczenie wszystkich wyzwań, zebranie zagadek i ukończenie dwa razy wątku fabularnego trochę zajmuje.


    UWAGA !!! Poradnik zawiera Spoilery! Pucharki są ułożone zgodnie z kolejnością XMB.


    Zapraszam do Poradnika


     




    Mapa przejścia:


    KROK I:

    Grę możemy rozpocząć wybierając trzy poziomy trudności, jednakże zalecam grę na poziomie Normalnym lub Trudnym, przy wyborze niższego poziomu nie odblokujemy opcji Nowa Gra Plus, za co jest osobny pucharek i tym samym liczba przejść wzrośnie nam do trzech, a tego nie chcemy. Gra nie jest zbyt wymagająca, jednak nie myślcie sobie, że pozwoli wam ona pruć do przodu niczym Rambo, niech was poziom trudności nie zwodzi. Tutaj całym kluczem do sukcesu jest to, że musicie planować swoje posunięcia i każdy ruch powinien być dobrze przemyślany. Uważam, że na pierwsze podejście do fabuły poziom Normalny powinien nam wystarczyć. Przechodząc grę natkniecie się też na zagadki, moja rada - na tym etapie nie zawracajcie sobie nimi głowy, zbierzcie to, co wam wpadnie dosłownie "po drodze" a resztę zostawcie na przysłowiowe sprzątanie, ponieważ do zdobycia poszczególnych trofeów Człowieka - Zagadki będziecie potrzebowali specyficznych gadżetów i ich modyfikacji, które zdobywamy wraz z postępami w głównym wątku.

    Podczas pierwszego kroku będziemy skupiali się na:

    • przejściu głównego wątku fabularnego
    • wykonaniu jak największej ilości misji pobocznych - mamy także możliwość dokończenia ich po zakończeniu fabuły. Misje poboczne są nie do pominięcia !
    • modyfikacji jak największej ilości sprzętu - a w szczególności Pancerza Balistycznego i Pancerza Bojowego do wersji 4.0 - będzie to dla nas dużym ułatwieniem podczas naszej przygody jak również przy NG+ gdzie rozpoczynamy grę ze wszystkimi wykupionymi wcześniej modyfikacjami (po pierwszym przejściu powinniście mieć to załatwione w ok. 85%)

    KROK II:

    Po ukończeniu fabuły mamy możliwość śmigania w otwartym świecie Arkham City, misje poboczne powinniście mieć zrobione wszystkie, za wyjątkiem powstrzymania ataków, ponieważ one pojawiają się w całym mieście losowo i ukończycie je dopiero uganiając się za zagadkami (ataki także będą nam się pojawiały po zakończeniu głównego wątku).

    Podczas tego kroku naszym celem jest:

    • zabranie się za tajemnice Człowieka - Zagadki, których to łącznie mamy 400. Czekają na nas zagadki, trofea i wyzwania fizyczne. Niektóre z nich są sprytnie ukryte a inne wymagają przemyślenia jak do niech podejść ale powinniście mieć już wszystkie niezbędne gadżety i ich ulepszenia do ich zebrania. Po szczegółową pomoc przy zagadkach zapraszam na koniec poradnika. Odblokowanie wszystkich tajemnic jest dla nas niezbędne do uratowania wszystkich zakładników (patrz Geniusz) oraz do odblokowania wszystkich map w Zemście Człowieka - Zagadki.
    • w trakcie zbierania zagadek - dokończenie misji pobocznych, których nie zaliczyliśmy przechodząc główny wątek fabularny
    • wykupienie do końca wszystkich modyfikacji - za zdobyte przy zbieractwie punkty doświadczenia wykupimy do końca wszelkie możliwe modyfikacje dla naszego gacka, których jeszcze nie mamy tym samym zdobywając Pełen wypas


    UWAGA - wszystkie zagadki sumują się podczas naszych obowiązkowych dwóch przejść gry. Czyli jeśli zbierzecie je wszystkie podczas Kroku II, jak wam to proponuję, to przy przechodzeniu NG+ nie będziecie musieli już nic zbierać - pozostanie jedynie do wykonania misja poboczna - Szarada Enigmy.

    KROK III:

    Nietypowo ale zalecam teraz zabrać się za wyzwania medalowe. Tutaj przychodzą wam z pomocą zręczne paluszki, przemyślane ruchy i trochę szczęścia. Spędziłem dość dużo czasu, żeby jak najlepiej dobrać na każde wyzwanie w kampanii modyfikatory, które uprzykrzają nam życie. Mam nadzieję, że moja wiedza pomoże wam w dużym stopniu. Uważam także, że zaliczenie wszystkich 180 medali pozwoli wam dosłownie ''przebiec'' przez NG+ za sprawą nabytej wprawy i praktyki.

    Na tym etapie skupiamy się tylko na wyzwaniach medalowych w dziale Zemsta Człowieka - Zagadki:

    • wyzwania rankingowe - 72 medale(patrz Złota Zemsta)
    • kampanie - 108 medali (patrz Kampania Złota)

    KROK IV:

    Ukończenie Nowej Gry Plus. NG+ jest większym wyzwaniem, niż nasze pierwsze przejście gry, gdyż poziom trudności jest wyższy niż wspomniany Hard, przeciwnicy są mocniejsi i bardziej agresywni i nie pojawia nam się już sygnalizator o możliwości wykonania kontrataku. Nie mogę też powiedzieć, żeby działa się aż taka tragedia, jeśli zaliczyliście wyzwania medalowe i zagadki to jesteście wręcz idealnie przygotowani do tego kroku. Zaczynacie grę ze wszystkimi wcześniej wykupionymi modyfikacjami, co sprawi że nasze przejście NG+ stanie się o wiele prostsze, dodatkowo po wyzwaniach jesteście idealnie przygotowani do walki z większymi grupami przeciwników. Podczas tego przejścia musimy ponownie ukończyć wszystkie misje poboczne i jedyna z tych misji jaka znowu uprzykrzy wam życie to wspomniane wcześniej losowe ataki w Arkham. Jedyne dobre z tego wszystkiego dla nas to to, że jeśli zebraliście wszystkie zagadki wykonując Krok II to przy opcji NG+ nie musicie tego powtarzać lecz nie zwalnia to nas z misji pobocznej Szarada Enigmy.

    W tym kroku naszym celem jest:

    • ukończenie NG+ - rozpoczynacie grę ze wszystkimi gadżetami i modyfikacjami, korzystajcie z nich tak często jak to możliwe, bardzo ułatwi wam to życie.
    • ukończenie wszystkich misji pobocznych podczas przejścia NG+

    Na tym etapie powinniście zdobyć swoje trzy ostatnie pucharki w grze:

    • Dwa razy w ciągu nocy
    • Doskonały rycerz - Dzień 2
    • Platyna










    Poradnik:





    Platyna
    Gratulacje!


    Kolejny platynowy pucharek na waszym koncie



    Jestem Batmanem
    Stań się Nietoperzem


    Trofeum związane z głównym wątkiem fabularnym - nie do pominięcia.

    Pucharek wpada po założeniu wdzianka Batmana, które na szczyt budynku Ace Chemicals zrzuca nam Alfred.



    Kąpiel w kwasie
    Uratuj kota, ale czy jest w niebezpieczeństwie?


    Trofeum związane z głównym wątkiem fabularnym - nie do pominięcia.

    W chwilę po założeniu stroju Batmana, swoje kroki będziecie musieli skierować do Gmachu Sądu Solomona Wayne'a, gdzie znajduje się kocica więziona przez Dwie-Twarze. Po uratowaniu kociaka i krótkim filmiku wpada nasz pucharek.



    Zbawca
    Uratuj wolontariuszy medycznych


    Trofeum związane z głównym wątkiem fabularnym - nie do pominięcia.

    W Kościele znajduje się Centrum Medyczne. Wewnątrz budynku trzeba będzie zająć się cichym zdjęciem bandytów przetrzymujących zakładników. Chwilę po tym jak ściągniecie ostatniego zamachowca, wpadnie trofeum.



    Kominiarz
    Jest tylko jedno wejście


    Trofeum związane z głównym wątkiem fabularnym - nie do pominięcia.

    Będziecie musieli podążać za sygnałem radiowym, żeby zlokalizować kryjówkę Jokera. Zawędrujecie do Dzielnicy Przemysłowej, gdzie po dostaniu się przez komin do Huty Sionisa, będziecie świadkami przemowy Harley Quinn do dość dużej grupy bandziorów - w tym momencie wpada nasz pucharek.



    Jednoręki bandyta
    Wbij swoja racje do głowy


    Trofeum związane z głównym wątkiem fabularnym - nie do pominięcia.

    W Hucie Sionisa czeka was walka z jegomościem, który nazywa się Pan Młot. Walka jest bez większych udziwnień a po jej zakończeniu wpada pucharek.



    Utrata łączności
    Oczyść fale eteru


    Trofeum związane z głównym wątkiem fabularnym - nie do pominięcia.

    Musimy zniszczyć trzy urządzenia zakłócające Pingwina, które blokują nam dostęp do Muzeum (każde z trzech urządzeń posiada trzy ekrany, które musimy zniszczyć!). Dwa urządzenia znajdują się w Zaułkach, stosunkowo blisko siebie, jedno z nich jest w Metrze. Żeby wpadł nasz pucharek należy zniszczyć wszystkie trzy urządzenia zakłócające.



    Gladiator
    Ostatni na polu walki


    Trofeum związane z głównym wątkiem fabularnym - nie do pominięcia.

    Podróżując po Muzeum, w pewnym momencie dotrzesz do Jamy Gladiatorów. Tutaj czeka cię walka z dość dużą grupą przeciwników oraz pierwsze starcie z Tytanem - nauczysz się techniki Ultra Ogłuszenie (, , ) potrzebnej do jego pokonania. Po rozgromieniu wszystkich przeciwników wpada nasz pucharek.



    Kula burząca
    Powstrzymaj niepowstrzymywalne


    Trofeum związane z głównym wątkiem fabularnym - nie do pominięcia.

    Czeka was potyczka z bossem - Solomonem Grundy w Iceberg Lunge. Są trzy fazy tej walki, nic wymyślnego. W podłodze znajdują się trzy urządzenia z których nasz tytan czerpie energię, unikając jego ataków musicie niszczyć je jeden po drugim za pomocą szybkiego użycia wybuchowego żelu (+). Po zniszczeniu trzech Grundy pada na ziemię - to jest nasza chwila, żeby go trochę poobkładać - wkraczamy z rozwałką, lecz z pomocą Pingwina, Tytan wstaje ponownie i musimy powtórzyć czynność z niszczeniem urządzeń jeszcze dwa razy. Trofeum wpada nam już po drugiej fazie walki.



    Zgubione i znalezione
    Odkryj tajemnicę Arkham City


    Trofeum związane z głównym wątkiem fabularnym - nie do pominięcia.

    Pucharek wpada po tym jak odkryjecie sekretne przejście do bazy Ligii Cieni w Wonder City.



    Burza piaskowa
    Jesteśmy legionem


    Trofeum związane z głównym wątkiem fabularnym - nie do pominięcia.

    Czeka was potyczka z kolejnym bossem którym jest Ra's al Ghul. Podczas tej potyczki możemy wyróżnić 5 faz:

    • faza pierwsza - musimy pokonać wojowników Ras'a - to zwykła potyczka, jedyne co to nasz agresor będzie pojawiał się co jakiś czas żeby zadać nam cios - wtedy robimy unik (, ) bądź jeśli mamy do wykorzystania nokaut, to go stosujemy na którymś z ninja, ostatnie ciosy zostaną dla Ra'sa, który ujawni się jako ostatni wojownik
    • faza druga - Ra's przyjmuje większą formę - nasze zadanie polega tu na tym, żeby unikać jego ataków mieczem, ostrzy oraz shurikenów, które rzuca okazyjnie - żeby zadać mu cios musimy celować w luki w murze z wojowników, za pomocą impulsu elektromagnetycznego
    • faza trzecia - to ponowna walka z ninja - wyskakują na nas i w odpowiednim momencie musimy używać kontrataku (), potem przechodzimy do regularnej walki, jak miało to miejsce przy fazie pierwszej
    • faza czwarta - niczym nie różni się od fazy drugiej, z tym, że na koniec po serii kontrataków gra wymusi na nas rozwałkę na naszym agresorze
    • faza piąta - Ra's weźmie jako zakładnika swoja córkę, tutaj uczymy się techniki odwróconego Batarangu i jedyne co nam pozostaje, to użyć jej na przywódcy Ligii Cieni. Tym miłym aspektem kończymy potyczkę i otrzymujemy pucharek

    UWAGA - tocząc walkę z bossem po pierwszych dwóch fazach mamy checkpiont, czyli jeśli zginiecie na fazie trzeciej to właśnie od niej wznawiacie swoją potyczkę.



    Zabawa w chowanego
    Zabawa w ekstremalnego chowanego


    Trofeum związane z głównym wątkiem fabularnym - nie do pominięcia.

    Musimy pokonać Mr. Freeze'a. Freeze będzie przechadzał się po pomieszczeniu komisariatu i używał swojej broni, jak tylko nas spostrzeże. Punkty obserwacyjne odpadają, ponieważ są zamrożone ,z pomocą przychodzi tryb detektywa. Żeby wyjść zwycięsko z tej walki, będziemy musieli dokonać na nim serii nokautów. Poszczególny nokaut możemy wykonać na nim tylko raz i jeśli wykonamy go poprawnie Freeze przyklęknie a my będziemy musieli użyć na nim rozwałki. Po pokonaniu Mr. Freeza załączy się filmik i wpadnie nasz pucharek.

    Przedstawiam co możemy/musimy zastosować:

    • w pomieszczeniu znajduje się generator - po prawej stronie, tam gdzie zaczynacie walkę, poczekajcie aż Freeze będzie obok niego i użyjcie impulsu elektromagnetycznego
    • użyć wybuchowego żelu na słabej ścianie i zdetonować ładunek jak Freeze będzie przechodził obok
    • nokaut z drugiego levelu przez szybę - najlepiej wyjdzie wam to jak rzucicie soniczny Batarang i poczekacie aż Freeze przyjdzie to sprawdzić
    • na dolnym poziomie ( na wprost generatora ) znajdziemy przełącznik, obok pomieszczenia podłoga zalana jest wodą - poczekajcie aż Freeze wejdzie w wodę i aktywujcie przełącznik
    • nokaut z gzymsu
    • nokaut z kratki w podłodze
    • nokaut przez szybę
    • kopnięcie w locie
    • cichy nokaut od tyłu
    • wybrać zakłócacz i użyć go na broni Freeze'a

    UWAGA - Zakładając, że na pierwsze przejście wybraliście tryb Normalny, to podczas walki z bossem musicie użyć 5 wyżej wymienionych ataków, przy NG+ walka trochę się zmienia - musicie wykonać podczas potyczki wszystkie ataki które wymieniłem. Ja osobiście stosowałem je w takiej kolejności jak je podałem, dodatkowo musicie oszczędnie używać trybu detektywa, ponieważ przy dłuższym pozostaniu w tym stanie Freeze zablokuje wasz sygnał, więc aktywujcie go na sekundę góra dwie, żeby tylko zlokalizować zimnego.



    Pociąg widmo
    Walka o życie


    Trofeum związane z głównym wątkiem fabularnym - nie do pominięcia.

    Idąc dalej głównym wątkiem fabularnym będziemy musieli ponownie zwiedzić Hutę Sionisa. Tam czeka nas potyczka z Jokerem, któremu towarzystwa będzie dotrzymywać banda zbirów - Pan Młot i jeden Tytan. W wyzwaniach medalowych opisałem triki mogące wam pomóc również i w tej walce (patrz trofeum Złota zemsta ). Po rozgromieniu wesołej watahy załączy się filmik na początku którego otrzymamy nasze trofeum.



    Swobodny spadek
    Nie patrz w dół


    Trofeum związane z głównym wątkiem fabularnym - nie do pominięcia.

    Musimy wdrapać się na szczyt Wieży Cudów. Po oczyszczeniu pomieszczenia na najwyższym poziomie wieży użyjcie swojego deszyfratora sekwencyjnego, żeby dostać się do Hugo Strange'a, po tym załączy się filmik i wpadnie pucharek.



    Zejdź ze sceny jak trzeba
    Cały świat jest sceną


    Trofeum związane z głównym wątkiem fabularnym - nie do pominięcia.

    Trofeum wpadnie po pokonaniu ostatniego bossa w grze - Clayface'a. Sama walka ponownie dzieli nam się na 3 fazy. A jedyną wskazówką jaką mogę udzielić, to róbcie częste uniki (, ) i używajcie na nim Mroźnego Ataku (, ) - na tym polegają praktycznie pierwsze 2 fazy, w trzeciej dochodzi nam walka z pomiotami Clayface'a, które niszczymy mieczem Ra's al Ghula. Po zniszczeniu ich odpowiedniej ilości pojawia się nasz główny boss, na którym znów musimy używać Mroźnego Ataku. Walka jest naprawdę prosta i nawet przy NG+ nie powinna wam sprawić problemu.



    Ekspert kryminalistyczny
    Zdobądź dowody, żeby znaleźć zawodowego mordercę


    Trofeum jest częścią misji pobocznej - Strzał w ciemnościach

    O tym, że możesz przystąpić do nowej misji pobocznej zostaniesz poinformowany pojawieniem się znacznika na mapie Arkham City podczas przechodzenia głównego wątku fabularnego:

    • Znajdź Freez'a i zdobądź lekarstwo
    • Zlokalizuj Freez'a znajdując najzimniejsze miejsce w Arkham City

    Udajcie się w miejsce, gdzie pojawi wam się możliwość rozpoczęcia misji pobocznej. Na dachu budynku znajduje się więzień polityczny, który po krótkiej rozmowie zostanie zlikwidowany przez snajpera. Musicie poszukać dowodów na miejscu zbrodni, a po ich zbadaniu pokaże się podgląd trajektorii lotu pocisku, który zaprowadzi nas do miejsca oddania strzału. Tam ponownie musimy poszukać dowodów. Po ukończeniu całego procesu będziemy wiedzieli, że naszym snajperem jest Deadshot. Do odszukania jego będziemy musieli zbadać jeszcze dwa miejsca zbrodni (patrz foto), które to będą nam się pojawiać w miarę naszych postępów w grze.

    UWAGA - na mapie będzie pojawiała się przybliżona lokalizacja ofiary Deadshota, czyli ja samą musimy odnaleźć we własnym zakresie. Na miejscach zbrodni będziemy musieli powtórzyć czynności opisane powyżej. Po wykonaniu wszystkich czynności, na trzecim miejscu zbrodni Batman zadzwoni do Wyroczni żeby zawęzić pole poszukiwań snajpera - w trakcie tego telefonu otrzymamy nasz pucharek.

    W celu zakończenia misji pobocznej patrz Kontrakt zakończony.


     



    Kontrakt zakończony
    Zatrzymaj najemnika


    Trofeum dostajemy za ukończenie misji pobocznej - Strzał w ciemnościach

    Udało nam się zawęzić obszar poszukiwań Deadshota do trzech lokacji - są nimi podstacje energetyczne, rozmieszczone w Arkham City, a konkretnie na dachu Muzeum, Dzielnicy Przemysłowej oraz w Mili Rozrywki. To co musimy zrobić, to poszukać śladów obecności Deadshota na każdej z nich. Nas interesuje podstacja umiejscowiona w Mili Rozrywki - tu znajdziemy przedmioty należące do naszego snajpera. Tutaj również poznamy listę planowanych zabójstw Deadshota, na której między innymi znajduje się Jack Ryder, ziom którego poznaliśmy na początku naszej przygody - to jego musimy uratować. Po udaremnieniu zamachu na Jacka, załączy się filmik po którym naszym zadaniem będzie unieszkodliwienie Deadshota. W tym momencie nie wychylaj się i nie używaj gadżetów. Pojedynczy strzał oznacza dla ciebie śmierć. Poczekaj aż Deadshot odwróci się do ciebie plecami - wtedy przeskocz za kolejny murek. Powtórz tą czynność aż znajdziesz się w szybie platformy na której stoi. Stąd pozostaje nam już tylko wykonanie nokautu. To jest koniec naszej misji pobocznej, za która dostajemy trofeum.

     



    Seryjny morderca
    Znajdź seryjnego mordercę


    Trofeum dostajemy za ukończenie misji pobocznej - Kradzież tożsamości

    O tym, że możesz przystąpić do nowej misji pobocznej zostaniesz poinformowany pojawieniem się znacznika na mapie Arkham City podczas przechodzenia głównego wątku fabularnego:

    • Uwolnij Freez'a z rąk Pingwina w muzeum

    Na mapie Arkham City pojawi nam się znacznik, który będzie informował nas, że została znaleziona niezidentyfikowana ofiara morderstwa. Na miejscu będziemy musieli poszukać dowodów zbrodni a po ich zeskanowaniu pojawi nam się trop, którym musimy podążyć. Doprowadzi nas on do więźnia politycznego - porozmawiajcie z nim, to zakończy czynności z badaniem śladów pierwszej zbrodni i rozpocznie naszą misje poboczną - Kradzież tożsamości. Wiemy już, że szukamy seryjnego mordercy - żeby go zlokalizować będziemy musieli poszukać jeszcze dowodów przy dwóch ofiarach. Tym razem ofiar trzeba szukać na własną rękę, gra w żaden sposób nam nie pomoże - pomogę wam ja (patrz foto). Ślady zostawione przy trzecim nieszczęśniku poprowadzą was do podejrzanego, którego musicie przesłuchać. On wyjawi wam miejsce pobytu zabójcy. Udajcie się więc tam, gdzie pojawi się znacznik na mapie. Wewnątrz budynku czeka was spotkanie z dr. Thomasem Elliotem, po rozmowie będziecie musieli wydostać się z pokoju. To jest koniec misji pobocznej, przy czym wpada nasz pucharek za jej wykonanie.

     

     



    Tajemniczy prześladowca
    Odkryj tożsamość tajemniczego prześladowcy


    Trofeum dostajemy za ukończenie misji pobocznej - Obserwator w skrzydłach

    Po uratowaniu Kobiety-Kota w Gmachu Sądu, wyjdź tylnym wyjściem i od razu dostań się na dach sądu. Na sąsiednim budynku zobaczycie tajemniczą postać. Udajcie się do niej żeby porozmawiać. Po wysłuchaniu monologu postać zniknie zostawiając wam symbol, który musicie zeskanować. To jest początek waszej misji pobocznej. Żeby ją zakończyć musimy zeskanować jeszcze trzy takie symbole, a postać będzie pojawiała się w określonych miejscach wraz z naszymi postępami w grze. Miejsca pojawienia się postaci znajdziecie na zdjęciu poniżej.

    Momenty (zgodnie z postępami w głównym wątku fabularnym), kiedy tajemnicza postać będzie się pojawiała:

    • po uratowaniu Kobiety-Kota w Gmachu Sądu - dach budynku naprzeciwko sądu
    • po wyjściu z Huty Sionisa w Dzielnicy Przemysłowej - postać pojawi się na Diabelskim Młynie
    • po przesłuchaniu burmistrza Sharpa - postać pojawi się na sąsiednim dachu (Zaułki)
    • po uratowaniu Vicki Vale - postać pojawi się na dachu na wschód od komendy Policji

    Miejsce piątego spotkania musimy ustalić na podstawie naszych czterech zeskanowanych symboli - to będzie Kościół, udajcie się tam i porozmawiajcie z tajemniczym obserwatorem, ponownie wysłuchacie monologu, tym zakończycie misje poboczną a co za tym idzie wpadnie wasz pucharek.

    Podziękowania dla FiodorKinga za potwierdzenie, że ta misja poboczna jest również nie do pominięcia i spokojnie możemy ja ukończyć po zakończeniu głównego wątku.

     

     



    Raca alarmowa
    Odpowiedz na wołanie o pomoc


    Trofeum jest początkiem misji pobocznej - Kruchy sojusz

    O tym, że możesz przystąpić do nowej misji pobocznej zostaniesz poinformowany pojawieniem się znacznika na mapie Arkham City podczas przechodzenia głównego wątku fabularnego:

    • Przesłuchaj Joker, żeby poznać Procedurę 10
    • Namierz źródło sygnału radiowego, żeby znaleźć Jokera

    Po uratowaniu wolontariuszy w Centrum Medycznym zostaniesz poinformowany o sygnale S.O.S., który dochodzi z Mili Rozrywki. Lokacja do której musicie się dostać to budynek Krank Co. Zabawki. Po pokonaniu bandy zbirów wejdźcie do budynku, gdzie spotkacie Bane'a, który was poprosi o pomoc w odnalezieniu pojemników z Tytanem i ich zniszczeniu, nam przypada w udziale zniszczenie sześciu z nich. Tym zapoczątkujemy kolejną misje poboczną, a po krótkim filmiku wpadnie nasz pucharek.

    W celu zakończenia misji pobocznej patrz Zepsute zabawki



    Zepsute zabawki
    Zniszcz wszystko


    Trofeum dostajemy za ukończenie misji pobocznej - Kruchy sojusz

    Żeby zdobyć nasz pucharek musimy zniszczyć sześć pojemników z Tytanem. Ich lokalizacje zostały dodane na naszej mapie. Nie rozpędzajcie się zbytnio, żeby zakończyć tę misje, gdyż na obecnym etapie gry będziecie mieli dostęp tylko do dwóch pojemników, do pozostałych czterech dostęp uzyskacie wraz z postępami w grze. Pojemniki zazwyczaj są strzeżone przez paru zbirów, a zniszczyć je możemy za pomocą wybuchowego żelu. Poniżej podam, gdzie konkretnie znajdują się pojemniki, zaczynając od tych dwóch do których na obecnym etapie możemy się dostać, a dalej po kolei jak je napotkamy na swojej drodze przechodząc główny wątek fabularny:

    • pojemnik nr 1 - znajduje się w Dzielnicy Przemysłowej na wschód od Huty Sionisa
    • pojemnik nr 2 - Zaułki, w uliczce na prawo od wejścia do Stacji Metra
    • pojemnik nr 3 - znajduje się w korytarzach łączących podziemne stacje metra (wątek główny, gdzie będziemy musieli zniszczyć jeden z przekaźników Pingwina).
    • pojemnik nr 4 - Wewnątrz Muzeum, konkretnie w Pokoju Wojennym (wątek główny, gdzie uwalniamy Mr. Freeze'a w Muzeum)
    • pojemnik nr 5 - znajduje się w pomieszczeniu zwanym Fundamenty Wieży Cudów (wątek główny - dojdziemy tam tropiąc członka Ligii Cieni)
    • pojemnik nr 6 - nasze drugie odwiedziny w Hucie Sionisa (wątek główny, który wymusza na nas wejście do huty przez szyby chłodzące - pojemnik znajdziecie zaraz po wejściu do huty)

    Po zniszczeniu wszystkich pojemników ponownie udajcie się do Bane'a, wasza rozmowa zostanie przerwana przez pojawienie się strażników Tygera. Naszym zadaniem jest ich pokonanie ramię w ramie z przerośniętym bydlakiem. Po walce załączy się filmik ukazujący nam prawdziwy cel Bane'a. Po filmiku pozostaje nam tylko podejść do pojemników które zgromadził nasz ''niby przyjaciel'' i je zniszczyć. Tym miłym kaboom kończycie waszą misje poboczną i otrzymujecie sreberko na wasze konto.

     



    Dzyń dzyń
    Odbierz dzwoniący telefon


    Trofeum jest początkiem misji pobocznej - Telefoniczny morderca

    Rozpoczęcie tej misji pobocznej jest możliwe w każdym momencie, czy to przechodzenia naszego wątku fabularnego, czy to podczas swobodnego rozbijania się po Arkham. Po raz pierwszy telefon rozdzwoni nam się po uratowaniu wolontariuszy w Centrum Medycznym. Zostaniemy o tym fakcie poinformowani komunikatem na ekranie, że w naszej okolicy dzwoni telefon. Żeby dokładnie zlokalizować budkę pomóż sobie wskazaniami na głównym ekranie (odległość od niego jest pokazana w metrach) oraz trybem detektywa. Odbierz dzwoniący telefon - okaże się że to Zsasz, który wciągnie nas w swoja chora gierkę, mająca na celu uratowanie zakładników których przetrzymuje. Odebranie telefonu zapoczątkuje misję poboczną, a po odbytej rozmowie wpadnie nasz pucharek.

    W celu zakończenia misji pobocznej patrz Wykręć Z jak morderstwo



    Wykręć Z jak morderstwo
    Wyeliminuj telefonicznego mordercę


    Trofeum dostajemy za ukończenie misji pobocznej - Telefoniczny morderca

    Nie ma żadnego schematu na ukończenie tej misji pobocznej, musimy po prostu w czasie naszej przygody odpowiadać na dzwoniące losowo w okolicy telefony. Kolejny telefon, jaki odbierzemy, zapoczątkuje nasze właściwe wyzwanie.

    Po odsłuchaniu rozmowy będziesz zmuszony w wyznaczonym czasie udać się do kolejnej dzwoniącej budki, czasu zazwyczaj wam wystarczy ale nie zdziwcie się jak dopadniecie do budki ''na styk'' bo ,będzie trzeba rozgromić bandę zbirów warujących przy niej. Podczas rozmowy z Zsasz'em otworzy się okno naszego Batkomputera i będziemy musieli manualnie namierzać rozmowę - za pomocą lewego analoga podążaj za wskazanym punktem i staraj się go nie tracić do końca rozmowy. Im więcej razy stracisz sygnał, tym więcej rozmów zajmie ci namierzenie lokalizacji Zsasz'a. Taka czynność będziemy musieli powtórzyć około 6-8 razy i jak mówiłem budki będą dzwoniły losowo.

    Po namierzeniu określonej liczby rozmów zlokalizujesz w końcu kryjówkę Zsasz'a, która znajduje się w Dzielnicy Przemysłowej. Po wejściu do budynku, drzwi do kolejnego pomieszczenia są zamknięte, dostaniecie się do niego za pomocą szybu wentylacyjnego znajdującego się po prawej stronie. Po przejściu przez szyb zaobserwujecie, że poziom wody w tym pomieszczeniu nieustannie się zmienia, a na jego środku znajduje się szklany pokój w którym Zsasz przetrzymuje zakładników. Nasze zadanie polega na okrążeniu całego pomieszczenia (unikając okazjonalnych pułapek), żeby dostać się do tego pokoju, przejścia pomiędzy poszczególnymi półkami dokonujcie kiedy poziom wody się obniża. Kiedy już dostaniecie się na kładkę prowadzącą do pokoju który nas interesuje, pozostaje tylko poczekać aż Zsasz podejdzie do szklanej szyby i go znokautować. Załączy się filmik, a po niej wpadnie nasz pucharek i zakończymy kolejna misje poboczną.

     



    Zatrzymaj zegar
    Czas ucieka


    Trofeum dostajemy za ukończenie misji pobocznej - Szalona herbatka

    O tym, że możesz przystąpić do nowej misji pobocznej zostaniesz poinformowany pojawieniem się znacznika na mapie Arkham City podczas przechodzenia głównego wątku fabularnego:

    • Przejmij lekarstwo od Jokera
    • Zinflirtuj hutę

    To krótka misja. Zaraz po uratowaniu Vicky Vale pojawi wam się znacznik na mapie sygnalizujący misje poboczną - musicie się tam udać i zażyć lekarstwo, które przygotował dla was Fox. Po zażyciu lekarstwa załączy się filmik, w trakcie którego zorientujecie się, że zawładnął wami Szalony Kapelusznik. Będziecie zmuszeni walczyć z niekończącą się grupą przeciwników wśród której będzie przewijał się nasz Kapelusznik. Walka jest banalnie prosta. Jak tylko się pojawi to skupiajcie swój ataki na nim. W pewnym momencie będziemy mieli możliwość dobicia go. To zakończy nasza misje poboczną i wpadnie trofeum.

     



    Moneta przetargowa
    Doprowadź do spotkania rozdzielonej pary


    Trofeum dostajemy za ukończenie misji pobocznej - Serce z lodu

    O tym, że możesz przystąpić do nowej misji pobocznej zostaniesz poinformowany pojawieniem się znacznika na mapie Arkham City podczas przechodzenia głównego wątku fabularnego:

    • Uratuj Vicki Vale z miejsca katastrofy śmigłowca

    To również króciutka misja poboczna, po pokonaniu Mr. Freeze'a i wyjściu z budynku policji spostrzeżecie, że na mapie pojawił się znacznik z nowa misją poboczną. W pierwszej kolejności musicie oczywiście uratować Vicky Vale - to wymusza na nas gra, potem radzę zażyć lekarstwo od Foxa. Jak już się z tym uporacie to pora odszukać Norę. W miejscu gdzie kończy się Mila Rozrywki a zaczyna Dzielnica Przemysłowa stoją żurawie, na wodzie znajdziesz łódkę, z niej patrząc ma okolicę w trybie detektywa zobaczysz, że jedna ścianę możesz rozbić, dostań się tam na krze lodu i wejdź do pomieszczenia. Teraz wszystko co pozostanie do zrobienia, to pokonać paru zbirów w środku. Po tym powrót na komisariat i przekazanie lodowatemu, że jego żona jest już bezpieczna - to koniec misji pobocznej i nasze trofeum.

     



    Rycerz AR
    Ukończ wszystkie treningi rzeczywistości rozszerzonej


    Trofeum dostajemy za ukończenie misji pobocznej - Trening Rzeczywistości Rozszerzonej

    O tym, że możesz przystąpić do nowej misji pobocznej zostaniesz poinformowany pojawieniem się znacznika na mapie Arkham City podczas przechodzenia głównego wątku fabularnego:

    • Przesłuchaj Joker, żeby poznać Procedurę 10
    • Namierz źródło sygnału radiowego, żeby znaleźć Jokera

    Trening Rzeczywistości Rozszerzonej jest traktowany jako misja poboczna i mamy do niego dostęp także po zakończeniu gry. Czeka więc na nas łącznie osiem treningów, które polegają na niczym innym jak szybowanie i zaliczanie poszczególnych bramek podczas lotu, wyróżniamy:

    • 4 treningi podstawowe - za wykonanie ich uzyskamy dostęp do przydatnego gadżetu jakim jest wzmacniacz wyrzutni haków
    • 4 treningi rozszerzone (te są nieco bardziej skomplikowane)

    Po ukończeniu wszystkich treningów otrzymamy trofeum.

     



    Pełen wypas
    Zbierz wszystkie gadżety i modyfikacje Batmana


    Spójrzcie w dziale Wayne Tech a będziecie wiedzieli ilu wam gadżetów brakuje i czego nie wykupiliście.
    Modyfikacjom/Wykupieniu podlegają:

    • strój Batmana
    • gadżety
    • walka
    • łowca

    Prawie wszystko zbierzemy i zmodyfikujemy podczas naszego normalnego przejścia gry, gdyż większość otrzymujemy podczas wątku głównego. Jeśli brakuje wam jakiejkolwiek modyfikacji to zapewniam, że cały proces z pewnością zakończymy za zdobyte punkty doświadczenia z zebranych zagadek. Są dwie modyfikacje których nie uzyskamy podczas normalnego przejścia gry - dostajemy je za wykonanie dwóch konkretnych misji pobocznych:

    • Daleka kryjówka - misja będzie dostępna zaraz po przesłuchaniu burmistrza Sharpa. Wszystko to co musimy w niej zrobić to udać się do Iceberg Lounge tylnym wejściem i porozmawiać z policjantami znajdującymi się w środku - otrzymamy modyfikacje do Zakłócacza.
    • Gorący i zimny - o tej misji pobocznej dowiemy się od Harley Quinn podczas drugiej wizyty w Hucie Sionisa - po jej wykonaniu otrzymujemy modyfikację do Mroźnego Granatu.



    Napaść z bronią w ręku
    Powstrzymaj wszystkie ataki w Arkham City


    Trofeum dostajemy za ukończenie misji pobocznej - Brutalne działania

    O tym, że możesz przystąpić do nowej misji pobocznej zostaniesz poinformowany pojawieniem się znacznika na mapie Arkham City, sygnalizującego akt przemocy, dodatkowo będziesz słyszał krzyki ofiary. Musimy udać się we wskazane miejsce i ocalić naszego więźnia politycznego. Pierwszy atak, który będzie początkiem misji pobocznej, może mieć miejsce zaraz na początku waszej gry, bądź w trakcie - akty przemocy są losowe i nie ma schematu na ich odnalezienie. Moją misję poboczna związaną z atakami zakończyłem dopiero po głównym wątku fabularnym (podczas zbierania zagadek). Łącznie musimy powstrzymać 15 ataków. Filmik tutaj pokaże wam jak to wygląda, nie sugerujcie się tu lokalizacjami i nie szukajcie po mapie, ataki będą wam się same pojawiały.

     



    Test na inteligencję
    Rozwiąż pierwszą zagadkę


    Trofeum jest częścią misji pobocznej - Szarada Enigmy

    O tym, że możesz przystąpić do nowej misji pobocznej zostaniesz poinformowany pojawieniem się znacznika na mapie Arkham City podczas przechodzenia głównego wątku fabularnego:

    • Zlokalizuj Freeze'a znajdując najzimniejsze miejsce w Arkham City

    Po ponownym wejściu do Kościoła, na wielkim ekranie waszym oczom ukaże się Człowiek - Zagadka. Z rozmowy wyniknie, że będziemy musieli przejść przez szereg zagadek, żeby uratować kolejnych zakładników, których więzi Edward Nigma. Pierwszą zagadkę dostajecie już po rozmowie, jest ona prosta - podejdź do organów naprzeciwko ciebie i wciśnij () odpowiedzialny za tryb detektywa - pyk, zagadka rozwiązana. Dostajemy lokalizacje zakładnika, który znajduje się w Gmachu Sadu Solomona Wayne'a i wpada nasz pucharek.

    Od tej pory żeby zlokalizować kolejnych zakładników będziecie musieli zebrać odpowiednią ilość zagadek. Łącznie mamy w grze ich 400. Rozpoczynając tę misje poboczna dostajemy również możliwość przesłuchiwania informatorów Człowieka-Zagadki. Wśród przeciwników na całym obszarze Arkham City, będą od teraz występować bandziory, których aura będzie zielona - ich w walce zostawiajcie na koniec. Po przesłuchaniu () takiego informatora, na dany kawałek obszaru waszej mapy zostaną naniesione zagadki i trofea.


    UWAGA: ZAGADKI - Jest jedna śmieszna sprawa. Jeśli posiadacie DLC: Kobieta Kot, to ono zawiera 40 zagadek przeznaczonych tylko i wyłącznie dla naszej kocicy, ale co jest najlepsze to to, że jeśli w trakcie naszej przygody zapragniemy poganiać naszym kociakiem i zbierzemy jakieś jej trofea, to wliczają się nam one do łącznej sumy zebranych zagadek, których teraz na ekranie wyświetla nam się 440 - także Batmanem możemy zebrać 60, kocicą 20 i da nam to ilość potrzebna do lokalizacji kolejnego zakładnika. JEDNAK, żeby ukończyć grę w 100% musimy zebrać wszystkie 400, które są przeznaczone dla samego Batmana, tutaj dlc nie wlicza się do statystyk.

    • Wszystkie zebrane zagadki się sumują, rozpoczynając NG+, w menu będą wam się wyświetlały zagadki zebrane przy pierwszym przejściu gry, nie trzeba ich ponownie zbierać.
    • Przy kolejnych zakładnikach będę podawał już tylko liczbę potrzebnych zagadek do zlokalizowania zakładnika oraz kombinację jaką po jego uratowaniu otrzymamy.
    • W w celu uzyskania odpowiedzi jak uratować zakładnika zapraszam do stosownej solucji wideo - patrz Geniusz
    • W dalszej części gry przy zebraniu odpowiedniej ilości zagadek pojawi nam się możliwość skorzystania z Maszyny Enigmy, po odgadnięciu łatwej łamigłówki otrzymamy lokalizację zakładnika
    • Jeśli wykonaliście Krok II, tak jak proponowałem, to przy NG+ całą misje poboczną Szarada Enigmy możecie wykonać za jednym podejściem lokalizując kolejnych zakładników za pomocą otrzymanej częstotliwości radiowej od informatorów
    • Po uratowaniu zakładnika, przy próbie złamania otrzymanej częstotliwości zazwyczaj wpada nasz pucharek



    Łamigłówka
    Uratuj pierwszego zakładnika Człowieka - Zagadki


    Trofeum jest częścią misji pobocznej - Szarada Enigmy

    Liczba zagadek potrzebnych do odgadnięcia lokalizacji zakładnika - 0

    Otrzymana kombinacja: 6-2-5 / 9-2-5

    Udajcie się do Gmachu Sądu, tam musicie uratować policjanta Eddiego Burlowa (to nie jest nasz zakładnik za którego otrzymamy trofeum). Dostaniecie od niego kombinację liczb, która on otrzymał od Człowieka - Zagadki. Jest to częstotliwość radiowa z zakodowana wiadomością dla was. Od uratowanego policjanta otrzymacie również Maszynę Enigmy. Po odgadnięciu zagadki na mapę zostanie naniesiony marker z lokalizacja pierwszego zakładnika. Wejścia do pomieszczeń z zakładnikami będą oznaczane zielonym znakiem zapytania.



    Bystrzak
    Uratuj drugiego zakładnika Człowieka - Zagadki


    Trofeum jest częścią misji pobocznej - Szarada Enigmy

    Liczba zagadek potrzebnych do odgadnięcia lokalizacji zakładnika - 80

    Otrzymana kombinacja: 8-6-0 / 1-2-0




    Tęga głowa
    Uratuj trzeciego zakładnika Człowieka - Zagadki


    Trofeum jest częścią misji pobocznej - Szarada Enigmy

    Liczba zagadek potrzebnych do odgadnięcia lokalizacji zakładnika - 160

    Otrzymana kombinacja: 6-0-6 / 1-2-0



    Intelektualista
    Uratuj czwartego zakładnika Człowieka - Zagadki


    Trofeum jest częścią misji pobocznej - Szarada Enigmy

    Liczba zagadek potrzebnych do odgadnięcia lokalizacji zakładnika - 240

    Otrzymana kombinacja: 1-1-5 / 7-8-0



    Mózgowiec
    Uratuj piątego zakładnika Człowieka - Zagadki


    Trofeum jest częścią misji pobocznej - Szarada Enigmy

    Liczba zagadek potrzebnych do odgadnięcia lokalizacji zakładnika - 320

    Od piątego zakładnika nie otrzymacie kombinacji liczb. Trofeum wpadnie po wykonaniu z automatu telefonu do Wyroczni.



    Geniusz
    Uratuj wszystkich zakładników Człowieka - Zagadki


    Trofeum otrzymamy za ukończenie misji pobocznej - Szarada Enigmy

    Liczba zagadek potrzebnych do odgadnięcia lokalizacji zakładnika - 400

    Po zebraniu 400 zagadek zadzwoni do nas Wyrocznia i otrzymacie lokalizacje Człowieka-Zagadki i jego ostatniego zakładnika. Tą misją kończymy Szaradę Enigmy i otrzymujemy za to nasz pucharek. Zapraszam do solucji poniżej, w której to znajdziemy rozwiązanie całego wątku i sposoby na uratowanie wszystkich zakładników.

     



    Brązowa zemsta
    Zdobądź 24 medale na oryginalnych punktowanych mapach Arkham City (jako Batman)


    Patrz trofeum Złota zemsta



    Srebrna zemsta
    Zdobądź 48 medale na oryginalnych punktowanych mapach Arkham City (jako Batman)


    Patrz trofeum Złota zemsta



    Złota zemsta
    Zdobądź wszystkie 72 medale na oryginalnych punktowanych mapach Arkham City (jako Batman)


    Zemsta Człowieka - Zagadki - Wyzwania Rankingowe.

    Na tym etapie wkraczamy w Wyzwania Rankingowe, gdzie musimy łącznie zdobyć 72 medale, znajdziemy tu:

    • mapy walki - 12 wyzwań związanych z walką, w której musimy nabić odpowiednią liczbę punktów żeby zdobyć kolejny medal (6 wyzwań podstawowych i 6 ekstremalnych)
    • mapy łowcy - 12 wyzwań związanych cichą eliminacja przeciwników. Medale tu są przyznawane za wykonanie określonych czynności (6 wyzwań podstawowych i 6 ekstremalnych)

    Dobre rady:

    • wyzwania walki nie sprawią wam większych problemów, kluczem do sukcesu jest tu utrzymanie jak największego mnożnika (combo) przez całą walkę
    • nie śpiesz się - kiedy nie będzie ci coś wychodziło odłóż pada i odpocznij, nawet nie wyobrażasz sobie jak wielkiej zręczności nabierają wtedy twoje paluszki
    • staraj się całą rundę przejść na jednym mnożniku (wykonując jedno długie combo) - 1000 punktów premii za każdą taka rundę
    • staraj się nie zostać trafionym o ile da radę to jak najdłużej - za rundę bonus 500 punktów, za wyzwanie 5000
    • po wykonaniu określonej serii ciosów będziesz miał możliwość wykonania nokautu - wykonuj je jak tylko nadarzy się okazja - większe punkty + bonusy za różnorodność
    • staraj się używać Ogłuszenia () w trakcie combo - nabicie mnożnika + różnorodność
    • obserwuj co się dzieje - kiedy zostanie ci ostatni zbir przeskocz go (, ), użyj Ultra Ogłuszenia (, , ) i od razu dobij (+) - daje ci to premię w wysokości suma mnożnika x 75 (dobre punkty przy rundach 3 i 4)
    • w niektórych rundach natkniesz się na Pana Młota - nawet taka rundę możesz przejść bez przyjęcia ciosu, kluczem jest tu używanie Mroźnego Wybuchu (, ). Patrz - po rozpoczęciu rundy użyj Mroźnego Wybuchu w stronę Pana Młota, to go unieruchomi, a ty będziesz mógł na przeciętniakach nabijać mnożnik, kiedy zobaczysz, że się oswabadza to szybka akcja i znów Mroźny Wybuch. Możesz tak go unieruchamiać do końca rundy, zakańczając walkę Ultra Ogłuszeniem i Rozwałką na gburze
    • Tytani - w paru rundach natkniesz się i na nich, tutaj nie przejmuj się jak przyjmiesz niekontrolowana plombę, na nich mamy też sposób. Poczekaj aż brzydal weźmie rozbieg w twoją stronę, wtedy odskocz (, ) i Ultra Ogłuszenie na Tytana (, , ), zacznij na nim Rozwałkę przy okazji wykonując Kontratak jeśli któryś ze zbirów będzie cię atakował (), po wskoczeniu na jego grzbiet nokautuj każdego w zasięgu wzroku. W pewnym momencie Tytan powie dość i cię zrzuci, ale my nie mamy dość Jak tylko cię zrzuci wykonaj Ultra Ogłuszenie + (z racji tego, że możemy) Rój Nietoperzy ( + ) (to ogłuszy przeciwników w jego zasięgu), po czym przystąp do rozwałki na Tytanie w taki sam sposób jak poprzednio. Uwierzcie, że przy takiej taktyce combo składające się z co najmniej ponad 80 ruchów będzie normą oraz dodatkowe bonusy dadzą nam po 4 rundzie wynik ponad 100000.
    • poćwicz a wyzwania pójdą dość szybko i sprawnie - praktyka czyni mistrza, w Zemście Człowieka - Zagadki znajdziemy również dział ''Wyzwania Własne'' zaglądajcie tu żeby poćwiczyć
    • Wyzwania Łowcy - tutaj największą rolę odegra wasza fantazja i spryt. Jest naprawdę ogrom możliwości i sposobów na jakie możemy zdobyć medale i wszystko co zrobimy zależy od nas
    • filmy z których skorzystałem przy wyzwaniach traktujcie tylko i wyłącznie jako sugestię albo pewnego rodzaju instruktaż jak możecie przejść przez dane wyzwanie. Nie powtórzycie na pewno tych samych ruchów w wyzwaniach walki !!!



    Mapy Walki:


     
    Wyzwanie # 1 - Ślepa sprawiedliwość
    Punktacja medalowa - 6000 / 12000 / 24000


     
    Wyzwanie # 2 - Przeżyją tylko najmocniejsi
    Punktacja medalowa - 8000 / 16000 / 32000


     
    Wyzwanie # 3 - Łomot na dachu
    Punktacja medalowa - 8000 / 16000 / 32000


     
    Wyzwanie # 4 - Wrota Piekieł
    Punktacja medalowa - 8000 / 16000 / 32000[/FONT]


     
    Wyzwanie # 5 - Zadyma w Domu Zabaw
    Punktacja medalowa - 15000 / 30000 / 60000


     
    Wyzwanie # 6 - Bunt w więzieniu
    Punktacja medalowa - 8000 / 16000 / 32000


     
    Wyzwanie # 7 - Ślepa sprawiedliwość (Ekstremalne)
    Punktacja medalowa - 8000 / 16000 / 32000


     
    Wyzwanie # 8 - Przeżyją tylko najmocniejsi (Ekstremalne)
    Punktacja medalowa - 15000 / 30000 / 60000


     
    Wyzwanie # 9 - Łomot na dachu (Ekstremalne)
    Punktacja medalowa - 10000 / 20000 / 40000


     
    Wyzwanie # 10 - Wrota Piekieł (Ekstremalne)
    Punktacja medalowa - 12000 / 24000 / 48000


     
    Wyzwanie # 11 - Zadyma w Domu Zabaw (Ekstremalne)
    Punktacja medalowa - 15000 / 30000 / 60000


     
    Wyzwanie # 12 - Bunt w więzieniu (Ekstremalne)
    Punktacja medalowa - 12000 / 24000 / 48000




    Mapy Łowcy:


     
    Wyzwanie # 1 - Szaleństwo przy piecu

    • wykrywacz dymu - użyj kulki dymnej, żeby wytworzyć zasłonę dymną, a potem załatw zbira gdy ten panikuje
    • uwaga na głowę - przewróć zbira Batrangiem, a następnie wykończ go nokautem
    • taktyka wstrząsowa - wystrzel impuls elektryczny w uzbrojonego zbira, żeby przestraszyć drugiego w pobliżu


     
    Wyzwanie # 2 - Brutalność policji

    • strefa rażenia - wyeliminuj więźnia wysadzając słabą ścianę
    • uderzenie kończące - podczas cichego nokautu zadaj cios nokautujący, aby natychmiast wyeliminować przeciwnika
    • nieszczelne Okno - wykonaj nokaut przez okno


     
    Wyzwanie # 3 - Selekcja naturalna

    • usterka broni - zablokuj broń zbira zakłócaczem, poczekaj, aż spróbuje jej użyć a potem go załatw (wymagana modyfikacja)
    • atak z powietrza - kopnij w locie zbira, a następnie znokautuj go
    • koledzy latają - zwisając z gzymsu, złap dwóch zbirów na raz i ściągnij ich na dół


     
    Wyzwanie # 4 - Koniec trasy

    • wykop - zrzuć z krawędzi i ogłusz zbira, używając wyrzutni lin
    • taktyka wstrząsowa - pojaw się nagle, aby zaskoczyć przerażonego przeciwnika
    • mrozem po oczach - unieruchom zbira, używając Mroźnego Wybuchu a potem wyeliminuj go, gdy jest jeszcze zamrożony


     
    Wyzwanie # 5 - Upadłe miasto

    • ruchoma kratka - przeprowadź nokaut z kratki w podłodze
    • kozioł ofiarny - użyj Pazura, żeby ściągnąć zbira z kładki i przewrócić go
    • rozwałka i wejście - przeprowadź nokaut przez słabą, drewnianą ścianę


     
    Wyzwanie # 6 - Dach świata

    • zagrożenie pożarowe - rzuć Batarangiem w gaśnicę i po cichu wyeliminuj zbira w zasłonie dymnej
    • skonfiskowana broń - użyj Pazura, żeby rozbroić przeciwnika, a potem go znokautuj (wymagana modyfikacja)
    • uwaga pod nogi - za pomocą detonatora miny zdetonuj minę, kiedy zbir na nią nastąpi (wymagana modyfikacja)


     
    Wyzwanie # 7 - Szaleństwo przy piecu (Ekstremalne)

    • przebicie pancerza - najpierw zlikwiduj opancerzonego zbira
    • demolka sufitu - wysadź słaby sufit tak, żeby spadł na zbira i go ogłuszył
    • podmuch gniewu - przeprowadź nokaut z szybu wentylacyjnego


     
    Wyzwanie # 8 - Brutalność policji (Ekstremalne)

    • nie dotykaj przełącznika - zlikwiduj zbira z urządzeniem zakłócającym na końcu
    • najpierw stopy - stojąc na gzymsie bezpośrednio nad celem, wykonaj odwrócony nokaut z gzymsu na zbirze pod tobą
    • uderzenie i chwyt - powieś przeciwnika z większej wysokości przez szklany sufit


     
    Wyzwanie # 9 - Selekcja naturalna (Ekstremalne)

    • wybuchowa skrzynia - wykorzystaj wybuchowy żel do ogłuszenia zbira, który przyjdzie do skrzyni po broń
    • teoria chaosu - przeprowadź w zwisie nokaut z punktu obserwacyjnego na zbirze z termowizorem
    • mocne uderzenie - użyj fali uderzeniowe na co najmniej dwóch zbirach (wymagana modyfikacja)


     
    Wyzwanie # 10 - Koniec trasy (Ekstremalne)

    • wieczny ruch - wystrzel impuls elektryczny w uzbrojonego zbira i zrzuć go z gzymsu, żeby go załatwić
    • raz na górze - gdy zbir idzie po drabinie, zrzuć go
    • nie dotykaj przełącznika - zlikwiduj zbira z urządzeniem zakłócającym na końcu


     
    Wyzwanie # 11 - Upadłe miasto (Ekstremalne)

    • kuloodporny - pokonaj wszystkich zbirów nie odnosząc obrażeń
    • przełączniki - kopnij jednego zbira, kiedy jesteś na linie, a potem wystrzel z wyrzutni lin ponownie i kopnij drugiego zbira
    • szybkie uderzenie - użyj przyśpieszonego zdalnego Batarangu, żeby zrzucić zbira z krawędzi


     
    Wyzwanie # 12 - Dach świata (Ekstremalne)

    • pięść Furii - zastosuj rozwałkę, żeby załatwić zbira
    • ludzka kula armatnia - wystrzel impuls elektryczny w opancerzonego zbira, tak by ten odbił się od innego zbira
    • zimna wojna - użyj mroźnego granatu, żeby unieruchomić trzech lub więcej zbirów na raz (wymagana modyfikacja)



    Kampania Brązowa
    Zdobądź 36 medali w oryginalnych kampaniach Arkham City (jako Batman)


    Patrz trofeum Kampania Złota



    Kampania Srebrna
    Zdobądź 72 medali w oryginalnych kampaniach Arkham City (jako Batman)


    Patrz trofeum Kampania Złota



    Kampania Złota
    Zdobądź 108 medali w oryginalnych kampaniach Arkham City (jako Batman)


    Zemsta Człowieka - Zagadki - Kampanie.

    Kampanie to nic innego jak wariacje map znanych już nam z Wyzwań Rankingowych. Czeka tu na nas 12 kampanii, z których każde składa się z trzech wyzwań. Jedyne co nam może popsuć tu szyki, to dodane Modyfikatory. Także nie dość, że w wyzwaniach ekstremalnych będzie ciężko, to dodatkowo będziecie musieli zmagać się z np. ograniczonym czasem albo zaminowana okolicą. Wszystko zależy tu od nas i naszego taktycznego rozdzielenia modyfikatorów pomiędzy poszczególne wyzwania. Poniżej przedstawiam wam rozpiskę wyzwań z wykorzystaniem modyfikatorów, stworzona przez moją osobę w sposób taki, jaki ja przez to brnąłem. Mam nadzieję że choć trochę wam pomoże - to tylko propozycja, musicie sami dopasować mody pod siebie.

    Jak to działa (przeczytaj uważnie):

    • Zemsta Człowieka-Zagadki - Kampanie, znajduje się tu 12 kampanii, w każdej kampanii po 3 wyzwania (mogą to być 2 mapy łowcy i 1 walki albo 2 walki i jedna łowcy lub 3 walki / 3 łowcy).
    • w każdym z wyzwań musimy uzyskać znów 3 medale, co daje nam 9 na kampanię a 108 na wszystkie 12 kampanii.
    • na każdą kampanię mamy do wybrania kilka modyfikatorów, które możemy rozdzielić pomiędzy poszczególne wyzwania. Niektóre uprzykrzą nam życie, a niektóre mogą pomóc.
    • na jedno wyzwanie możemy wziąć max 3 modyfikatory, albo nie brać żadnego. ALE - jak nie weźmiesz żadnego modyfikatora, to wszystkie w pakiecie otrzymasz na ostatnie wyzwanie.
    • wyzwania w kampaniach nie różnią się ani punktacja ani zadaniami od tych z Wyzwań Rankingowych - to nasz plus, bo je znamy.
    • na każdą kampanię masz 3 próby. Czyli jeśli przejdziesz bezbłędnie 2 wyzwania a na 3 coś ci nie zagra, to możesz wziąć powtórkę i będziesz powtarzał tylko te wyzwanie
    • kluczem do sukcesu jest tu umiejętne rozłożenie Modyfikatorów - moja dobra rada w tym wszystkim - bierz na pierwsze wyzwanie te trzy, które uważasz, że najbardziej mogą uprzykrzyć ci życie. Z pierwszego wyzwania możesz wyjść i zacząć je od nowa, przez co nie tracisz cennych prób.
    • nigdy modyfikatorów typu strefa niebezpieczna czy rozrzucona broń nie bierzcie na Wyzwania Łowcy.
    • udaj się do trybu Wyzwań Własnych, powiedzmy, że to dla nas taki tryb ''szkoleniowy'', też możecie zdobywać tu medale ale za to pucharku żadnego nie ma i nie wlicza się to do żadnych statystyk. Tu masz wszystkie wyzwania + wszystkie dostępne modyfikatory. Wejdź w wyzwanie, które cię interesuje i wybierz modyfikatory, które chcesz wziąć w kampanii i przećwicz, czy dasz radę na nich ją rozbić.
    • praktyka czyni mistrza !

    Modyfikatory:

    • Usterka gadżetów - w Walce wszystkie gadżety są niedostępne, w Łowcy podczas całego wyzwania Tryb Detektywa będzie zakłócony;
    • Ograniczony czas - limit czasu na ukończenie wyzwania. Pokonaj przeciwników, aby przedłużyć czas;
    • Wzmocniona agresja - przeciwnicy będą silniejsi, szybsi i wytrzymalsi;
    • Słabsze zdrowie - gracz rozpoczyna wyzwanie ze zmniejszonym poziomem zdrowia;
    • Pole ochronne - jeden z przeciwników jest otoczony polem ochronnym. Pole przechodzi z przeciwnika na przeciwnika;
    • Strefa niebezpieczna - w Walce broń ze stojaków będzie dostępna dla przeciwników. W Łowcy, w lokacjach znajdą się zaminowane punkty obserwacyjne;
    • Jak bez ręki - w Walce ikony kontrataku nie będą wyświetlane przed atakiem. W Łowcy, gracz nie będzie mógł wykonać cichego nokautu od tyłu;
    • Rozrzucona broń - w Walce wrogowie będą rzucali w ciebie różnymi obiektami. W Łowcy od samego początku okolica będzie zaminowana;
    • Powrót do zdrowia - gracz będzie powoli odzyskiwał utracone zdrowie;
    • Pocisk śmierci - modyfikacja podstawowej broni strzelającej szybkiego użycia, dzięki której przeciwnicy będą wyeliminowani po jednym strzale;
    • Wzmocniony - zyskaj umiejętność uderzania przez pancerze, zbroje i paralizatory bez zablokowania. W trybie Łowcy będziesz poruszał się szybciej w pozycji kucznej;
    • Medal za darmo - gracz automatycznie dostaje medal, jeśli nie zrealizował trzech celów do końca wyzwania.



     
    Kampania # 1 - Znajdź i zniszcz

    • Wyzwanie # 1 - Szaleństwo przy piecu (Łowca)
    • Wyzwanie # 2 - Ślepa sprawiedliwość (Walka)
    • Wyzwanie # 3 - Butalność policji (Łowca)

    Modyfikatory:

    • ograniczony czas
    • pole ochronne
    • powrót do zdrowia

    Propozycja wykorzystania modyfikatorów:

    • Wyzwanie # 1 -weźcie Ograniczony czas ( i tak za każde zabójstwo dostajecie cenne sekundy )
    • Wyzwanie # 2 - dwa pozostałe modyfikatory ponieważ bez problemu pod koniec trzeciej rundy osiągniecie poziom 3 medali
    • Wyzwanie # 3 - tutaj jedynie może wam nie zgrać synchronizacja ale czas was nie goni a i macie w zapasie 3 próby

    Myślę, że bardziej nie ma co się tu rozwodzić. To bardzo proste wyzwania, które przecież już znamy. Polecam przećwiczenie podanej propozycji wykorzystania modów w Wyzwaniach Własnych.

     
    Kampania # 2 - Uliczna sprawiedliwość

    • Wyzwanie # 1 - Łomot na dachu (Walka)
    • Wyzwanie # 2 - Selekcja naturalna (Łowca)
    • Wyzwanie # 3 - Przeżyją tylko najmocniejsi (Walka)

    Modyfikatory:

    • słabsze zdrowie
    • jak bez ręki
    • pocisk śmierci

    Propozycja wykorzystania modyfikatorów:

    • Wyzwanie # 1 - tutaj wrzucamy dwa pierwsze mody, jako że jest to Walka to i tak staramy się nie otrzymać ciosu a i z kontrataku będziemy korzystać bardzo rzadko, gdyż naszym celem jest przecież nabijanie mnożnika poprzez Unik + Uderzenie, Nokaut specjalny. Tu stosujcie tylko te ataki jeśli nie macie na celu śrubowania wyniku, wystarczy w zupełności na 3 medale
    • Wyzwanie # 2 - to wyzwanie robimy bez modów
    • Wyzwanie # 3 - dajemy jedyny jaki został, czyli Pocisk śmierci. Może wam pomóc, choć powiem szczerze, że zawsze byłem tak zaabsorbowany walką i nigdy nie zwróciłem uwagi czy on rzeczywiście jest aż tak pomocny

    Tutaj to tyle. Ponownie są to trzy proste wyzwania, które nie powinny sprawić problemu, pamiętajcie, że zawsze kiedy w trakcie noga wam sie powinie możecie restartować dane wyzwanie.

     
    Kampania # 3 - Manewry zaczepne

    • Wyzwanie # 1 - Zadyma w domu zabaw (Walka)
    • Wyzwanie # 2 - Koniec trasy (Łowca)
    • Wyzwanie # 3 - Wrota piekieł (Walka)

    Modyfikatory:

    • strefa niebezpieczna
    • rozrzucona broń
    • powrót do zdrowia
    • medal za darmo

    Propozycja wykorzystania modyfikatorów:

    • Wyzwanie # 1 - tutaj wrzucamy Rozrzucona broń + Powrót do zdrowia. Jest to prosta walka i w dodatku jako pierwsze wyzwanie. Zbiry mało będą w ciebie rzucali a jak już rzucą to pewnie nie trafią przez ciągłe stosowanie przez nas Uniku. Po pierwszej rundzie nasze zdrowie też już wróci do normalnego stanu. Nie dodajemy tu innego moda, ponieważ mamy do nabicia 60000 i nie chcemy, żeby było zbyt trudno.
    • Wyzwanie # 2 - to wyzwanie robimy bez modów
    • Wyzwanie # 3 - znów Walka więc i mod Strefa niebezpieczna. Skrzynki z bronią są tu na końcu mapy i zbiry rzadko będą z nich korzystały, no ale jeśli już wyjmą ta broń to zawsze możemy wykonać manewr Rozbrój i zniszcz (+)

    Jak zauważyliście zapewne nie podałem tu wykorzystania modyfikatora Medal za darmo. Uważam, że każdy powinien wrzucić go sobie według własnego uznania. Naprawdę poradzicie tu sobie i bez niego. Pamiętajcie to co wam mówiłem wcześniej - jak widzicie w kampanii mody Rozrzucona broń i Strefa niebezpieczna to nigdy nie bierzcie ich na Mapy Łowcy, utrudnią nam tam życie maksymalnie. Uważam, że nabicie w walce 3 medali z tymi modami to żaden problem, zwłaszcza jak wyzwanie walki mamy pierwsze jak w tym przypadku.

     
    Kampania # 4 - Miejski najeźdźca

    • Wyzwanie # 1 - Dach świata (Łowca)
    • Wyzwanie # 2 - Bunt w więzieniu (Walka)
    • Wyzwanie # 3 - Upadłe miasto (Łowca)

    Modyfikatory:

    • usterka gadżetów
    • wzmocniona agresja
    • słabsze zdrowie
    • wzmocniony

    Propozycja wykorzystania modyfikatorów:

    • Wyzwanie # 1 - z racji tego, że pierwszym wyzwaniem jest Mapa Łowcy to pierwszy mod nie wchodzi w grę, tryb detektywa jest tu dużym ułatwieniem. Bierzemy tu Wzmocnioną agresję + Słabsze zdrowie. To podstawowe wyzwanie i nie będziemy mieli tu problemu z tymi modami. Starajcie się jak najmniej wchodzić zbirom w linie strzału.
    • Wyzwanie # 2 - Walka więc i gadżety zbytnio nam się nie przydadzą więc bierzemy mod nr 1. Dodajemy sobie do tego mod Wzmocniony i chyba spokojnie powinniśmy natłuc 32000
    • Wyzwanie # 3 - nie mamy już modów do wykorzystania

    Dwa Wyzwania Łowcy, jedno Walki. Najgorsze jest zawsze jak przez dwie mapy przejdziecie gładko a na trzeciej będzie zacięcie. Tu wyzwania są jeszcze na poziomie podstawowym więc nie sądzę żeby sprawiły wam problemy. Zawsze możecie przećwiczyć je w Wyzwaniach Własnych. W pierwszym wyzwaniu dobrym punktem do ściągania rzezimieszków jest góra pomieszczenia na środku mapy, z którego w fabule wyciągnęliśmy Strange'a. Czas nas nigdzie nie goni i na spokojnie stamtąd możemy prowadzić eliminację.

     
    Kampania # 5 - Nocny atak

    • Wyzwanie # 1 - Selekcja naturalna (Łowca - Ekstremalne)
    • Wyzwanie # 2 - Wrota piekieł (Walka - Ekstremalne)
    • Wyzwanie # 3 - Szaleństwo przy piecu (Łowca - Ekstremalne)

    Modyfikatory:
    • wzmocniona agresja
    • rozrzucona broń
    • strefa niebezpieczna
    • medal za darmo
    • powrót do zdrowia

    Propozycja wykorzystania modyfikatorów:

    • Wyzwanie # 1 - weźcie tu Wzmocnioną agresję + Powrót do zdrowia. Są to optymalne mody, które w w Wyzwaniu Łowcy nie powinny nam zbytnio namieszać.
    • Wyzwanie # 2 - tutaj to chyba już tradycyjnie, proponuje Rozrzucona broń + Strefa niebezpieczna. Nie powinno to wam popsuć szyków w ugraniu 48000 wymaganych do zdobycia 3 medali. Pamiętajcie tylko o częstym robieniu uników (, ) żeby uniknąć kolizji z rzucanymi przez zbirów przedmiotami jak również o przydatnym ataku Rozbrój i zniszcz (+) na tych którzy wyciągną broń ze skrzyni. Kluczowe są tu rundy 3 i 4 ponieważ one pozwalają na nabicie największego mnożnika punktów.
    • Wyzwanie # 3 - ostatnie wyzwanie jak dla mnie było zawsze najtrudniejszym za sprawą wywołania Fali uderzeniowej na dwóch zbirach jednocześnie. Jak miałem możliwość to zawsze brałem sobie Medal za darmo, żeby uniknąć tej czynności.

    Tutaj zaczynają nam się schody ponieważ wyzwania są już na poziomi ekstremalnym. Jeśli nabraliście już odpowiedniej wprawy to wiecie jak działać na Wyzwaniach Walki. Jak zawsze mody które nam minują okolicę i punkty wysokościowe w Wyzwaniach Łowcy bierzemy na Walkę. Najgorsza jest tu Selekcja Naturalna. Stąd mój Medal za darmo w propozycji. Ostatnie wyzwanie jest na tyle proste, że za pomocą Sonicznego Batarangu możemy spokojnie sprowadzić sobie przeciwników tam gdzie chcemy - czas nas tu nie goni.

     
    Kampania # 6 - Wrogie przejęcie

    • Wyzwanie # 1 - Bunt w więzieniu (Walka - Ekstremalne)
    • Wyzwanie # 2 - Brutalność policji (Łowca - Ekstremalne)
    • Wyzwanie # 3 - Zadyma w domu zabaw (Walka - Ekstremalne)

    Modyfikatory:

    • ograniczony czas
    • słabsze zdrowie
    • pole ochronne
    • jak beż ręki
    • wzmocniony

    Propozycja wykorzystania modyfikatorów:

    • Wyzwanie # 1 - na pierwsze wyzwanie polecam wziąć komplet modów, czyli Ograniczony czas + Pole ochronne + Wzmocniony. Z uciekającym czasem się uporacie ponieważ wynik 48000 nie jest taki duży a mod Wzmocniony pozwoli wam się nie martwic o opancerzonych przeciwników. Uważajcie tylko na tych z polem ochronnym, żeby nie zatrzymali waszego mnożnika. Jeśli coś nie zagra, to wyjdźcie z wyzwania i zacznijcie kampanię na nowo.
    • Wyzwanie # 2 - na to wyzwanie bierzemy Słabsze zdrowie. Jesteśmy na poziomie ekstremalnym więc radzę tylko uważać na to, żeby nie dosięgła nas zbłąkana kula. Czas nas nie goni więc szybko załatwiamy sprawy medalowe i po cichutku likwidujemy zbirów jeden po drugim do końca.
    • Wyzwanie # 3 - tutaj idzie mod Jak bez ręki. Prosty i w Walce nie sprawiający nam problemu.

    Czeka was 2x Walka i Łowca. Brutalność policji radzę poćwiczyć - przyda się na ostatnia kampanię. Nie śpieszcie się tu nigdzie, nikt was nie goni. Jeśli noga wam się nie potknęła na mapie łowcy to macie w zapasie 3 próby. W ostatnim wyzwaniu pamiętajcie o Mroźnym ataku na Młocie, unieruchomienie go da wam sporo czasu na nabijanie mnożnika.

     
    Kampania # 7 - Podwójne ryzyko

    • Wyzwanie # 1 - Upadłe miasto (Łowca - Ekstremalne)
    • Wyzwanie # 2 - Łomot na dachu (Walka - Ekstremalne)
    • Wyzwanie # 3 - Koniec trasy (Łowca - Ekstremalne)

    Modyfikatory:

    • usterka gadżetów
    • wzmocniona agresja
    • pole ochronne
    • rozrzucona broń
    • pocisk śmierci
    • medal za darmo

    Propozycja wykorzystania modyfikatorów:

    • Wyzwanie # 1 - bierzemy tylko mod Wzmocniony, nie wrzucajcie tu nic innego bo nie będzie to miało większego sensu
    • Wyzwanie # 2 - wrzucamy komplet, czyli Usterka gadżetów + Pole ochronne + Rozrzucona broń. Interesuje nas wynik 40000 i te mody nie powinny przeszkodzić w jego zdobyciu a z całą pewnością w 1 i 3 wyzwaniu bardziej by nam uprzykrzyły życie
    • Wyzwanie # 3 - został nam już tylko Pocisk śmierci i Medal za darmo i te dwa dodajcie tutaj. Na spokojnie zróbcie dwa medale a potem zajmijcie się cicha likwidacja zbirów.

    To co zawsze powtarzam, jeśli czas nas nie goni nie śpieszmy się, nie ma sensu. W Walce mamy to do ugrania mały wynik, stad moja propozycja trzech najgorszych modów. Wykorzystujcie Medal za darmo tam, gdzie uważacie, że możecie nie dać rady + zawsze pozostają nam 3 próby

     
    Kampania # 8 - Okrutna zemsta

    • Wyzwanie # 1 - Przeżyją tylko najmocniejsi (Walka - Ekstremalne)
    • Wyzwanie # 2 - Dach świata (Łowca - Ekstremalne)
    • Wyzwanie # 3 - Ślepa sprawiedliwość (Walka - Ekstremalne)

    Modyfikatory:

    • usterka gadżetów
    • ograniczony czas
    • słabsze zdrowie
    • strefa niebezpieczna
    • jak bez ręki
    • wzmocniony

    Propozycja wykorzystania modyfikatorów:

    • Wyzwanie # 1 - pierwsza Walka i lecą mody Usterka gadżetów + Słabsze zdrowie + Strefa niebezpieczna. Pamiętajcie tu tylko, żeby wyjęta ze skrzyni broń niszczyć atakiem Rozbrój i zniszcz jak tylko jest możliwość. Macie tu w 2 i 4 rundzie Tytana, pamiętajcie więc o triku jaki opisywałem na walkę z nimi, ugranie na tych modach najmniej 70000 nie będzie żadnym problemem
    • Wyzwanie # 2 - to wyzwanie robimy sobie spokojnie i bez modów
    • Wyzwanie # 3 - wrzucone zostaną niewykorzystane mody, czyli Ograniczony czas + Wzmocniony. Jest to prosta mapa nawet na poziomie Ekstremalnym więc na każdą rundę starczy wam spokojnie czasu a mod Wzmocniony pomoże wam przy opancerzonych przeciwnikach, żeby nie blokowali waszych ciosów i spokojnie ugracie swoje.

    Tutaj powiem szczerze, że tylko pierwsze wyzwanie może nam trochę namieszać. Walki, gdzie możemy spotkać Tytanów czasem są bardzo upierdliwe, wszystko tu zależy od tego jak opanowaliśmy naszą postać. Wyzwanie Łowcy na spokojnie i bez modów. Uważajcie na ostatnim - ja byłem po tych dwóch tak zadowolony z siebie, że przy pierwszym podejściu zabrakło mi 10 punktów do 3 medali, przy drugim 115, dopiero gdy wykorzystałem dwie próby i dotarło do mnie, że będę musiał powtórzyć całą kampanię to się skupiłem. Niby mapa jest prosta, wynik mały, wystarczająco przeciwników aby dać nam cenne sekundy ale i tak to nie zwalnia nas z myślenia.

     
    Kampania # 9 - Walka ekspert

    • Wyzwanie # 1 - Przeżyją tylko najmocniejsi
    • Wyzwanie # 2 - Zadyma w domu zabaw
    • Wyzwanie # 3 - Bunt w więzieniu

    Modyfikatory:

    • ograniczony czas
    • wzmocniona agresja
    • strefa niebezpieczna
    • powrót do zdrowia

    Propozycja wykorzystania modyfikatorów:

    • Wyzwanie # 1 - dajemy Ograniczony czas + Powrót do zdrowia, czasu spokojnie nam starczy na ugranie 32000 i już w 2 rundzie nasz pasek zdrowia powinien powrócić do normalnego stanu
    • Wyzwanie # 2 - z racji tego, że musimy zgarnąć 60000 to nie wrzucamy sobie tutaj nic, to podstawowa mapa i nie widzę, żeby coś sprawiło problem
    • Wyzwanie # 3 - dajemy Wzmocnioną agresję + Strefę niebezpieczną, podobnie jak w pierwszym wyzwaniu musimy uzyskać 32000, jedyne na co powinniście uważać to jak zwykle przy tych modach - broń i agresja, przeciwnicy będą szybsi i trochę mocniejsi, ale to dobrze więcej ciosów przyjmą i nabiją mnożnik

    Bardzo prosta kampania na poziomie Podstawowym. 3 Wyzwania Walki przez które przejdziecie jak burza.

     
    Kampania # 10 - Łowca Ekspert

    • Wyzwanie # 1 - Szaleństwo przy piecu
    • Wyzwanie # 2 - Upadłe miasto
    • Wyzwanie # 3 - Dach świata

    Modyfikatory:

    • usterka gadżetów
    • rozrzucona broń
    • jak bez ręki
    • pocisk śmierci

    Propozycja wykorzystania modyfikatorów:

    • Wyzwanie # 1 - Usterka gadżetów + Rozrzucona broń, uważajcie bo okolica będzie zaminowana, ale też nie oszukujmy się, to jest tak słabe wyzwanie, że pewnie po drodze żadnej miny nie napotkacie, a tryb detektywa jest nam zbędny w tym wyzwaniu.
    • Wyzwanie # 2 - tu wrzucamy Jak bez ręki + Pocisk śmierci. Ze względu na ten mod nie będziemy mogli wykonać cichego nokautu od tyłu, zadania mamy takie, że spokojnie wszystkich zbirów pościągamy z punktów wysokościowych, są one na tyle dobrze rozłożone że nie powinno to stanowić problemu a mod Pocisk śmierci delikatnie jeszcze wam pomoże. Nie musicie się śpieszyć
    • Wyzwanie # 3 - to wyzwanie robimy na spokojnie i bez modów

    Kolejna prosta kampania, tym razem 3 wyzwania Łowcy, naprawdę na tym etapie są to proste wyzwania i jedyne na co musimy uważać to w 2 wyzwaniu, żeby zdobyć jeden z medali nie możemy zostać trafieni - róbcie to wyzwanie bez pośpiechu, przeciwnicy są tu z deka ułomni i powinno wam wszystko wyjść jak chcecie.

     
    Kampania # 11 - Walka mistrz

    • Wyzwanie # 1 - Ślepa sprawiedliwość (Ekstremalne)
    • Wyzwanie # 2 - Łomot na dachu (Ekstremalne)
    • Wyzwanie # 3 - Wrota piekieł (Ekstremalne)

    Modyfikatory:

    • słabsze zdrowie
    • rozrzucona broń
    • jak bez ręki
    • usterka gadżetów
    • pole ochronne
    • wzmocniony

    Propozycja wykorzystania modyfikatorów:

    • Wyzwanie # 1 - dajemy od razu komplet Słabsze zdrowie + Rozrzucona broń + Pole ochronne. Uważam, że te mody najbardziej mogą krwi napsuć i najlepiej będzie przebrnąć z nimi na pierwszym wyzwaniu, lepiej tak niż tracić cenne próby w późniejszych etapach. Musimy nabić 32000 i nie sądzę aby to sprawiło wam problem na tych modach
    • Wyzwanie # 2 - tutaj wrzucamy Jak bez ręki + Usterka gadżetów. Naszym celem jest 40000 a te mody nie przeszkodzą nam zbytnio w tym.
    • Wyzwanie # 3 - ostatni mod, Wzmocniony. Do nabicia jest 48000 i jest tu sporo opancerzonych przeciwników. Ten modyfikator pozwoli wam się przebić przez ich osłonę i ułatwi zadanie.

    Trzy wyzwania Walki na poziomie ekstremalnym. Punktacja na 3 medale nie jest wyśrubowana, a nam pozostaje jedynie uważać co się dzieje wokół nas. Pierwsze wyzwanie może wam troszeczkę zamieszać, ale te mody co podałem jest najlepiej właśnie na nim zrobić. Potem byśmy mieli z nimi więcej kłopotu.

     
    Kampania # 12 - Łowca mistr

    • Wyzwanie # 1 - Brutalność policji (Ekstremalne)
    • Wyzwanie # 2 - Selekcja naturalna (Ekstremalne)
    • Wyzwanie # 3 - Koniec trasy (Ekstremalne)

    Modyfikatory:

    • ograniczony czas
    • wzmocniona agresja
    • strefa niebezpieczna
    • pole ochronne
    • rozrzucona broń
    • medal za darmo

    Propozycja wykorzystania modyfikatorów:

    • Wyzwanie # 1 - proponuję Ograniczony czas + Wzmocnioną agresję. Mapa jest o tyle przyjazna i miodnie możemy wszystkich zbirów ściągać praktycznie z góry. Czasu starczy wam w zupełności.
    • Wyzwanie # 2 - tu dajemy Pole ochronne i Medal za darmo, jak już wcześniej wspominałem Naturalna selekcja najwięcej napsuła mi krwi dlatego zawsze na to medal brałem. Pole ochronne nie przeszkodzi wam w zdobyciu dwóch pierwszych medali ponieważ nie obejmuje tych przeciwników którzy nas interesują
    • Wyzwanie # 3 - zostały dwa najgorsze mody na mapę łowcy i je dajemy właśnie tu. Dlaczego? a dlatego, wyjaśnię to poniżej.

    Jest to ostatnie nasze wyzwanie, które składa się z trzech ekstremalnych wyzwań łowcy i które chyba napsuje nam najmniej krwi. Tak dobrze czytacie - najmniej. Dwa pierwsze wyzwania pójdą wam dość gładko, Brutalność policji jest doskonała mapą żeby wykorzystać Ograniczony czas, gdyż szybko eliminuje się tam zbirów, jeśli ktoś doskonale radzi sobie z Selekcja naturalna to Medalu za darmo nie musi tu wykorzystywać tylko zostawić go sobie na ostatnie wyzwanie. Zaminowana okolica i zaminowane punkty obserwacyjne. Najgorsze mody do map łowcy na koniec? Tak.

    Moja propozycja przejścia tej mapy jest trochę inna - mamy zaminowaną okolicę i punkty obserwacyjne ale przejdziemy ją inaczej niż w podanych wcześniej solucjach wideo. Pamiętacie zbira, którego traktowaliście impulsem, żeby spadł z drabiny i wpadły wam na raz dwa medale? Teraz poczekajcie w miejscu rozpoczęcia mapy i zamiast impulsem to ściągnijcie go z drabiny Pazurem (wymaga to przećwiczenia i wyczucia, ponownie odsyłam do Wyzwań Własnych) - pierwszy medal. Od razu po tym odbijcie na prawą stronę mapy omijając minę, i biegnijcie przy ścianie na jej koniec - tam jest pomieszczenie w którym stoi snajper - to nasz cel gdzie musimy się dostać. Będąc już tam zrzućcie go impulsem - drugi medal. Teraz na spokojnie z tego pomieszczenia eliminujcie wszystkich zbirów. Czas nas nie goni, ja robiłem to tak, że na mostek naprzeciwko albo skraj wagonu słałem Soniczny Batarang i kiedy przeciwnicy przybiegali to sprawdzić ściągałem ich Pazurem - to ich eliminuje. Wybijcie w ten sposób wszystkich zostawiając tego z przekaźnikiem na koniec, jednak przed eliminacja potraktujcie go impulsem, odblokuje to wam na chwilę tryb detektywa, więc wykorzystajcie to i sprawdźcie czy na pewno ten koleś z przekaźnikiem jest ostatni. Jego eliminacja da wam trzeci upragniony medal (nie mam sprzętu do nagrywania, ale jeśli będziecie mieli z tym problemy to ślijcie PW, postaram się wtedy sklecić filmik jak przechodziłem ostatnią mapę).



    Niepokonany wojownik 2.0
    Ukończ jedno wyzwanie walki bez żadnych obrażeń (którąkolwiek z postaci)


    Nawet nie zauważycie jak wam to wpadnie podczas przechodzenia wyzwań. Całe jedno wyzwanie walki składające się z czterech rund musicie przejść bez wyłapania ani jednego ciosu. Na koniec każdej rundy dostajecie bonus 500 punktów świadczący o tym, że nikt was nie uderzył, a na koniec wyzwania, jeśli w żadnej rundzie nie oberwaliście - 5000 punktów. Jak zobaczycie taki bonus to chwilę później wskoczy trofeum. Jeśli jednak coś by wam nie szło to najlepszą moim zdaniem mapa do tego jest Ślepa Sprawiedliwość.

     



    Dwa razy w ciągu nocy
    Ukończ Nową Grę Plus


    To co musimy zrobić, żeby zdobyć ten pucharek to ukończyć całą fabułę w NG+. Jest to o tyle proste zadanie, że rozpoczynamy grę ze wszystkimi gadżetami i modyfikacjami, które wcześniej wykupiliśmy. Poziom trudności jest tu ustawiony wyżej jak Hard. Nie uświadczycie już u przeciwników ikonek sygnalizujących możliwość wykonania kontrataku, jak również i oni są bardziej agresywni i troszkę sprytniejsi. Sprawę, jak wspomniałem, ułatwia nam pełen wachlarz gadżetów, które wykupiliśmy podczas pierwszego przejścia gry i z których bez oporów od początku możemy korzystać. Jedyne co musicie tu zrobić, to przemyśleć swoje działania - trzeba się liczyć z tym, że styl ''na Rambo'' doprowadzi szybko do zgonu gacka. Jeśli graliście według moich rad, to ukończyliście już wyzwania medalowe, które świetnie usprawniły waszą zręczność w walce. Strategie na bossów się tu nie zmieniają, poza Mr Freeze'm, gdzie zwiększa nam się ilość ataków, które musimy na nim wykonać (patrz Zabawa w chowanego). Pucharek za ukończenie NG+ wpada po walce z ostatnim bossem w grze.



    Skoczek z Gotham
    Skocz z najwyższego budynku w Arkham City i szybuj przez minutę nie dotykając ziemi


    Najwyższym budynkiem w Arkham City jest Wieża Cudów. Trofeum jednak nie zrobimy podczas naszego normalnego przejścia, gdyż gra nam na to nie pozwoli. Po zakończeniu fabuły musimy wrócić do Wieży Cudów, oddać z jej szczytu skok i szybować przez minutę. Najprostszym sposobem na to jest chyba szybowanie w kierunku, gdzie kończy nam się strefa zamknięta, gra automatycznie skieruje nasz lot z powrotem w stronę wieży, my zawracamy i powtarzamy czynność. Patrz wideo.

     



    Minuta ciszy
    Złóż hołd


    Pucharek możemy zrobić w dowolnym momencie gry. Wszystko co musimy zrobić to znaleźć miejsce gdzie dokonano morderstwa na naszych rodzicach i przyklęknąć składając im hołd. Miejsce jest specyficzne ponieważ jest tam policyjny odrys ciał zamordowanych osób. Lokalizacja tego miejsca jest niedaleko Kościoła w Park Row. Obok obrysu ciał będą leżały róże, podejdź do nich i wciśnij(), Batman przyklęknie. Musimy tak czekać do momentu aż trofeum wpadnie. Patrz wideo.

     



    Opowieści
    12 morderczych dat Człowieka - Kalendarza


    Pucharek możemy zrobić w dowolnym momencie gry. Po uratowaniu Kobiety - Kota w Gmachu Sądu, w jego piwnicach znajdziecie Człowieka - Kalendarza, obok jego celi jest powieszony kalendarz i wszystko co musicie zrobić to wrócić i z nim porozmawiać w danym miesiącu i dniu zaznaczonym w kalendarzu. Gra daje nam opcję przestawienia daty w konsoli. Ważne jest żeby po każdej rozmowie z Człowiekiem - Kalendarzem wyjść z Gmachu Sądu - to zapisze nasz stan gry - dopiero po tym wyjść do menu konsoli i zmienić datę na kolejną. Z tego co się orientuję to na każdy rok daty troszeczkę się zmieniają, poniżej przedstawiam daty na 2013 rok:

    • 1 Styczeń - Nowy Rok
    • 14 Luty - Walentynki
    • 17 Marzec - Dzień Świętego Patryka
    • 1 Kwiecień - Prima Aprilis
    • 13 Maj - Dzień Matki
    • 16 Czerwiec - Dzień Ojca
    • 4 Lipiec - Dzień Niepodległości
    • 16 Sierpień - Dzień Świętego Rocha
    • 2 Wrzesień - Święto Robotników
    • 31 Październik - Halloween
    • 28 Listopad - Święto Dziękczynienia
    • 25 Grudzień - Święta Bożego Narodzenia



    Łap
    Znajdź kogoś z kim pobawisz się w łapanie zdalnego Batarangu


    Jedyną osobą mogącą złapać wasz zdalnie sterowany Batarang jest Tajemniczy Obserwator. Pierwszy raz będziecie mieli z nim styczność po uratowaniu Kobiety-Kota w Gmachu Sądu. Po wyjściu z Sądu od razu wejdźcie na jego dach. Na sąsiednim budynku zobaczycie tajemniczą postać, zanim udacie się z nią porozmawiać (początek misji pobocznej Obserwator w skrzydłach - patrz Tajemniczy prześladowca) wyciągnijcie zdalnie sterowany Batarang, wycelujcie w postać i rzućcie. Postać złapie nasz gadżet a nam wpadnie pucharek. Patrz wideo.

    Uwaga - Pucharek możemy zrobić przed rozpoczęciem misji pobocznej ''Obserwator w skrzydłach'', lub w jej trakcie w dowolnym miejscu spotkania ale nie po jej zakończeniu. Długo się zastanawiałem nad tym trofeum i nie uważam żeby można je było zaliczyć jako że jest ''do ominięcia''. Kiedy jednak jakimś cudem po przejściu gry zorientowalibyście się, że nie macie tego trofeum, a misja ''Obserwator w skrzydłach'' jest zakończona, to próbę jego zdobycia na spokojnie możecie podjąć przy NG+.

     



    Kombinacja 50x
    Wykonaj kombinacje 50 ruchów (w którymkolwiek z trybów gry i którąkolwiek postacią)


    Szczerze to nie powinno być z tym żadnego problemu. Zrobić to podczas kampanii będzie ciężko, a wpadnie na pewno podczas robienia Zemsty Człowieka - Zagadki i to nawet nie zorientujecie się kiedy. Jedyne co musimy zrobić to combo składające się z 50 ruchów. Najprościej to osiągnąć wykonując na zmianę uderzenie () a zaraz za nim unik (, ) i tak w kółko. Robiąc Mapy Walki dojdziecie do takiej wprawy że czasem będziecie kończyli rundy z większą ilością przeciwników ze stanem combo ponad 80 ruchów. Jeśli jednak nie wychodzi wam to to najlepszą mapą do tego trofeum jest - Przeżyją tylko najmocniejsi w trybie Wyzwania Własne, tam podejście do takiego combo trzeba robić w 3 albo 4 rundzie. Patrz wideo.

     




    Doskonała seria 2.0
    Użyj wszystkich walecznych ruchów Batmana w jednej kombinacji (w którymkolwiek z trybów gry)


    Tutaj musimy zrobić jedno combo składające się ze wszystkich walecznych ruchów Batmana. Nie znajdziecie idealnego rozwiązania na te combo, a przykładowy filmik może wam tylko ukazać całokształt tego jak to ma wyglądać, to musicie wyćwiczyć i próbować. Dużą rolę odegra tu wasza intuicja i szybkość reakcji na to co się dzieje na ekranie. Ponownie najlepszą mapą jest do tego może okazać się: Przeżyją tylko najmocniejsi w trybie Wyzwania Własne, gdzie najlepiej podejście do tego trofeum robić w 3 lub 4 rundzie.

    Poniżej przedstawiam ciosy Batmana, które składają się na wykonanie Doskonałej serii:

    • Uderzenie ()
    • Kontra ()
    • Unik (, )
    • Zmiana kierunku (, )
    • Ogłuszenie peleryną ()
    • Nokaut na ziemi (+)
    • Rozwałka ( dalej , , )
    • Atak z powietrza ( dalej , )
    • Ultra ogłuszenie (, , )

    Do tego musimy dodać wszystkie ataki specjalne, które możemy użyć po nabiciu co najmniej 5 ruchów:

    • Specjalny nokaut kombinacyjny (+)
    • Rój nietoperzy (+)
    • Wielokrotny nokaut na ziemi (+) (żeby zaliczyło nam ten nokaut do serii jako poprawnie wykonany co najmniej jeden zbir musi leżeć ogłuszony na ziemi)
    • Rozbrój i zniszcz (+) (nie musi to być koniecznie broń automatyczna, do rozbrój i zniszcz zaliczamy także młoty, noże i ''tulipany'')

    Dochodzi jeszcze użycie jednego gadżetu szybkiego użycia, także wybierzcie jeden z poniżej przedstawionych:

    • Szybkie użycie pazura (+) - zalecam ten atak jako najbardziej wartościowy, użyjcie go zaraz na początku walki, koniecznie dodając do niego uderzenie () żeby Batman dobił przeciwnika
    • Szybkie użycie Batarangu (, )
    • Szybkie użycie impulsu elektromagnetycznego (+)
    • Szybkie użycie wybuchowego żelu (+) (żeby zaliczyło atak do serii wybuch żelu musi ogłuszyć co najmniej jednego zbira)
    • Mroźny wybuch (, )

    Jak widzicie combo składa się z 14 ruchów i będzie wymagało trochę praktyki żeby te wszystkie ruchy połączyć w jedna całość a przy tym nie przerwać combo. Poniższy filmik traktujcie tylko jako obraz tego jak to powinno wyglądać.

     



    Atak gadżetami
    Użyj pięciu różnych gadżetów szybkiego użycia w jednej walce (w którymkolwiek z trybów gry)


    Pucharek bardzo prosty do zdobycia, musimy użyć w jednej walce 5 gadżetów szybkiego użycia i co najważniejsze to nie musi to być zrobione w jednej kombinacji. Mając już wszystkie gadżety i modyfikacje możecie to zrobić podczas kampanii lub w którymkolwiek z wyzwań. Ponownie polecam tryb Wyzwania Własne. Wejdź do walki i użyj 5 gadżetów, każdym z nich musisz tylko trafić przeciwnika.

    Gadżety szybkiego użycia:

    • Szybkie użycie pazura (+) - zalecam ten atak jako najbardziej wartościowy, użyjcie go zaraz na początku walki, koniecznie dodając do niego uderzenie () żeby Batman dobił przeciwnika
    • Szybkie użycie Batarangu (, )
    • Szybkie użycie impulsu elektromagnetycznego (+)
    • Szybkie użycie wybuchowego żelu (+) (żeby zaliczyło atak do serii wybuch żelu musi ogłuszyć co najmniej jednego zbira)
    • Mroźny wybuch (, )



    Doskonały Rycerz - Dzień 2
    Ukończ każde wyzwanie w Arkham City - Fabuła, Misje Poboczne, Modyfikacje, Przedmioty do zebrania, Nowa Gra +, Zemsta Człowieka - Zagadki (jako Batman)


    Jest to ostatnie trofeum w grze jakie zdobędziecie przed platynką, opis mówi sam za siebie co musi zostać wykonane ale żeby rozwiać ewentualne pytania to musimy:
    • ukończyć grę na poziomie trudności Normalnym lub Trudnym
    • ukończyć wszystkie misje poboczne
    • zebrać wszystkie 400 zagadek jako Batman
    • zdobyć wszystkie gadżety i ich modyfikacje
    • ukończyć Zemstę Człowieka - Zagadki zdobywając komplet 180 medali
    • ukończyć Nową Grę +
    • ponownie ukończyć wszystkie misje poboczne podczas przejścia NG+









     


    TROFEA - 36





    ZAGADKI - 14





    KAMERY - 12


     


    TROFEA - 37





    ZAGADKI - 9





    KAMERY - 13





    BALONY - 12


     


    TROFEA - 37





    ZAGADKI - 9





    KAMERY - 13





    BALONY - 12


     


    TROFEA - 26





    ZAGADKI - 5





    SZCZĘKI - 12


     



    TROFEA - 39





    ZAGADKI - 11





    KAMERY - 12


     


    TROFEA - 24





    ZAGADKI - 7





    GŁOWY HARLEY -
    12


     


    TROFEA - 23






    ZAGADKI - 8





    PINGWINY - 12


     



    TROFEA - 25





    ZAGADKI - 6





    PIECZĘCI - 12


     



    RZĄD # 1





    RZĄD # 2





    RZĄD # 3





    RZĄD # 4





    RZĄD # 5










    autor: Appsik (piotr25apps)
    Ostatnio edytowane przez Appsik ; 19-03-2016 o 15:12

  2. Thanks Pinkotka thanked for this post

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •