Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: Destiny - Poradnik

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Awatar Meffisto
    Dołączył
    Dec 2014
    Posty
    160
    Post Thanks / Like
    Siła reputacji
    8
    Gamer IDs

    PSN ID: Meffisto-02

    Platyna Destiny - Poradnik



    PRZEGLĄD:

    • Trudność zdobycia platyny: 7/10
    • Czas potrzebny na zaliczenie platyny: 100+ godzin
    • Trofea offline: ( 1, 2, 13, 26)
    • Trofea online:
    • Minimalna liczba przejść: 3
    • Zalecana ilość przejść: 3
    • Trofea do pominięcia: 0
    • Online Pass: Nie, ale wymagany jest PS Plus do grania z innymi


    PORADNIK PISANY PRZEZ POSIADACZA THE TAKEN KING.

    Zaznaczam, że nie jestem expertem w tej grze, na forum są bardziej wyedukowani w tej dziedzinie i w razie zastrzeżeń proszę o sugestie co mógłbym poprawić.


    WSTĘP:

    Destiny to gra typu FPS, której akcja dzieje w dalekiej przyszłości. Gracz wciela się w postać Strażnika, by walczyć ze sługami ciemności. Tak w dużym skrócie można opisać to co dzieje się w tym uniwersum. Co tu dużo mówić, są tacy którzy tą grę kochają, ale są również tacy, którzy jej nienawidzą. Dla jednych zdobywanie wypasionych przedmiotów i panowanie na arenach PvP wystarcza by dobrze się bawić. Innym jednak może się to wydać nudne.

    Na początku tego poradnika zaznaczam, że w chwili obecnej Destiny przeszło wielką metamorfozę i nie jest już grą sprzed roku. Przedmioty, które były użyteczne przed wejściem The Taken King, czyli w Roku Pierwszym teraz są bezużyteczne. Zastąpiono je nowymi, znacznie potężniejszymi. Podobnie sprawa ma się ze zdobywaniem poziomu. Niegdyś do 20 poziomu zdobywało się doświadczenie. Następnie w celu podwyższenia poziomu gracz musiał zdobyć sprzęt z określoną ilością Light'a. Teraz próg maksymalnego poziomu został zwiększony do 40, a system zdobywania światła został zmodyfikowany. Zasada jest podobna, im lepszy sprzęt tym więcej światła. Maksimum światła, jakie może osiągnąć nasza postać to 320, a oznacza to tyle, że każdy przedmiot posiadany przez gracza ma wartość 320 (broń ma atak o wartości 320, zbroja ma obrony 320 itp.) Dodano nowe rodzaje broni takie jak Sidearms czy Swords. Dodatkowo obszar działania Strażników został powiększony o nową lokację Dreadnought znajdujący się na pierścieniach Saturna. W grze mamy mnóstwo aktywności, więc gracz zawsze może znaleźć coś do roboty. Oprócz misji fabularnych do dyspozycji graczy są Strajki (Strikes), Raidy czy też tryb PvP zwany Crucible.



    Strike to aktywność podczas, której mamy do wykonania szereg zadań, by w ostatniej jego fazie zmierzyć się z bossem. Strajki wykonywane są kooperacji 3 osób. Można je podzielić na 3 rodzaje:

    • zwykłe
    • z modyfikatorem Heroic
    • cotygodniowy Nightfall (Weekly Nightfall Strike)

    Ostatni charakteryzuje się tym, że posiada 5 modyfikatorów walki, nie ma w nim matchmaking'u i resetowany jest raz w tygodniu. Nagrody za jego zrobienie również dostaje się raz w tygodniu dla jednej postaci.



    Raid to aktywność dzięki, której można zdobyć najlepszy sprzęt w grze, ale idzie za tym również wysoki poziom trudności. W TTK jedynym sensownym raidem jest King's Fall. Do raidu przystępuję się w 6 osobowej grupie, tu również nie ma matchmaking'u. Pierwszym utrudnieniem jest to, że na ekranie nie pojawiają się żadne podpowiedzi, gracz sam musi rozgryźć co zrobić, by przejść do kolejnego etapu. W grze dostępne są 3 raidy:

    • Vault of Glass od 26 poziomu dostępny w podstawowej wersji gry
    • Crota's End od poziomu 30 (z dodatku The Dark Below)
    • oraz wyżej wspomniany King's Fall, do którego dostęp mamy teoretycznie od wartości światła równej 250, ale zalecana wartość to 290



    Ponadto codzienne mamy do wykonania Daily Heroic Mission, Daily Heroic Strike. Daily Heroic Missions to misje wzięte z fabuły, ale z modyfikatorem heroic, który sprawia, że przeciwnicy są silniejsi i jest ich więcej. Za dzienne aktywności dostaniemy Legendary Marks, które są potrzebne po pierwsze do ulepszania ekwipunku, a po drugie do kupowania sprzętu w wieży.


    MAPA PRZEJŚCIA:

    Mapa przejścia będzie się troszkę różnić od pozostałych gier. Główny wątek fabularny pełni rolę swego rodzaju wprowadzenia do świata gry. W podstawowej wersji ukończenie wszystkich misji pozwalało na wbicie ok. 16 poziomu, kiedy maksymalnym poziomem był 20. W The Taken King poziom zwiększono do 40, ale mamy też więcej questów do zrobienia za sprawą dodatków The Dark Below, House of Wolves czy też samego The Taken King. Po osiągnięciu 40 poziomu będziemy skupiać się na aktywnościach, które pozwolą nam na zebranie odpowiedniego sprzętu. Właśnie te różne aktywności pochłoną najwięcej naszego czasu.

    Krok 1: Tworzenie postaci.

    Do wyboru mamy 3 klasy:

    Hunter - Klasa postaci stawiająca w największej mierze na zwinność (Agility). Dzięki temu Hunterzy są niezwykle szybcy co sprawia, że w walkach PvP są bardzo groźni. Wybierając tą klasę do dyspozycji mamy 3 subklasy:

    • Bladedancer - Jedna z lepszych subklas na PvP, o ile nie najlepsza. Wszystko za sprawą super ataku, w czasie którego mamy zwiększoną odporność, jesteśmy szybcy i zabójczy. Jedyny minus to przymus bezpośredniej walki, aczkolwiek obserwując mecze w Crucible nie zauważyłem by był to duży problem . Bazuje na obrażeniach Arc.
    • Gunslinger - Subklasa opierająca się na obrażeniach od Solar. Super w tym wypadku to aktywowanie złotego pistoletu, który w magazynku ma 3 strzały. Każdy celny strzał zabija wroga. Dość ciekawa opcja na PvP.
    • Nightstalker - Subklasa dodana z wprowadzeniem TTK bazująca na obrażeniach od Void'a. Super to strzał z łuku, który nie tylko spowalnia wrogów i stają się oni podatniejsi na ataki krytyczne, ale także potrafi przerwać super atak innemu graczowi (zdarzyło mi się to niejednokrotnie). Jest niezwykle pożądaną subklasą na raidach.


    Titan - Klasa która najbardziej przypadła mi do gustu. Jej atutem jest niewątpliwie duża odporność na obrażenia. Subklasy Titana:

    • Striker - Skupiająca się wokół ataków Arc. Świetnie radzi sobie na PvP, na PvE też daje radę. Super atak zwany Fist of Havoc to atak obszarowy. Polega na podskoczeniu i uderzeniu z impetem w glebę. Obszar rażenia jest ograniczony, ale wszystko co znajduję się w jego zasięgu zostaje uśmiercone. Przydatne do przejmowania punktów w Control.
    • Defender - Defendera zacząłem doceniać, gdy pierwszy raz wybrałem się na King's Fall. Tam zobaczyłem, że super z perkiem weapons of light zwiększającym obrażenia jest niezbędny do ubijania bossów. Sam super polega na wytworzeniu bańki, która pełni rolę tarczy, potwory czy gracze znajdujący się poza nią nie mogą nam zadać żadnych obrażeń gdy jesteśmy w środku. Do raidu niezbędna, w PvP rzadziej stosowana. Opiera się na atakach Void.
    • Sunbreaker - Subklasa budząca największe emocje, a przynajmniej w pierwszych tygodniach po wprowadzeniu TTK. Grając tą klasą w PvP można było robić konkretny pogrom. Super wygląda tak, że nasza postać staje w płomieniach i rzuca ognistymi młotkami. Przed nerfem po odpaleniu super ataku Tytani byli praktycznie niezniszczalni, a do tego mogli rozgromić całą drużynę. Obrażenia Solar.


    Warlock - Klasa, do której nie mogłem się przekonać i ciągle nie potrafię nią grać. Nie jest tak wytrzymała jak Tytan ani tak zwinna i szybka jak Hunter. Może jednak zadawać spore obrażenia. Do wyboru ma następujące subklasy:

    • Voidwalker - Subklasa Void. Super umiejętność to Nova Bomb, pocisk o potężnej mocy. Jest to atak dystansowy.
    • Sunsinger - Wykorzystuje ataki typu Solar. Jako jedyna ze wszystkich subklas pozwala na wskrzeszenie się za sprawą super umiejętności.
    • Stormcaller - Dodana w rozszerzeniu The Taken King. Subklata typu arc. Po aktywacji super ataku nasza postać unosi się w powietrzu przywołując błyskawice, którymi razi przeciwników. Jest to atak obszarowy, zatem może zabić wielu wrogów. Przydatna zarówno na PvP jak i PvE.


    Następnie możemy wybrać z jakiej rasy będzie wywodzić się nasza postać. Do wyboru są ponownie 3 opcje: Awoken, Human i Exo. Po stworzeniu strażnika zabieramy się za wątek główny.

    W pierwszym kroku zalecam zrobienie każdą postacią tj. Hunterem, Tytanem i Warlockiem całej linii fabularnej. Ktoś może zadać pytanie: dlaczego? Otóż pozwoli to poznać każdą z klas, dzięki temu będziemy mogli wybrać tą, którą najlepiej nam się gra. Krok ten trzeba będzie wykonać mimo wszystko, by ulepszyć jedną z subklas dla każdej z postaci, a ukończenie wątku fabularnego to świetny sposób na pozyskanie doświadczenia.

    Trofea, które powinniśmy zdobyć w tym kroku:

    Ship Rite
    Change of Heart
    A New Steed
    Blink of an Eye
    Dragon Slayer
    Decryptologist
    Use of Weapons

    Krok 2: Zbieranie ekwipunku.

    Następnym ważnym krokiem jest zbieranie ekwipunku, by postać była użyteczna. Gra tak naprawdę zaczyna się od 40 poziomu, kiedy zaczynamy dostawać dobry sprzęt. Po osiągnięciu tego poziomu największą rolę będzie odgrywać Light (światło). Jest to wyznacznik tego, jak silny jest nasz bohater oraz określa, czy możemy brać udział np. w raidzie. Przykładowo by przystąpić do raidu King's Fall zalecana ilość światła to 290. Początkowo do farmienia sprzętu polecam robienie heroic strikes, wypadają tam dość dobre rzeczy. Następnie dobrą opcją jest Court of Oryx. Jest to ołtarz, gdzie za sprawą run na określony czas można przywołać championów. Po ich zabiciu otwiera się skrzynia i możemy cieszyć się dropem. Inną opcją jest turniej Iron Banner, z którego lecą świetne rzeczy, lecz występuje raz na jakiś czas. Legendarny ekwipunek można także kupić w wieży od NPC za Legendary Marks. Przedmioty od NPC mają w przypadku broni 280 ataku, w przypadku pancerza 280 obrony. Pozostałe przedmioty o mniejszych wartościach nie są warte uwagi. Przy okazji Legendary Marks dodam, iż maksymalna ich ilość jaką możemy posiadać to 200.

    Krok 3: Zdobywanie reputacji.

    Ten krok może być stosowany w czasie wykonywania kroku drugiego lub 4 by skrócić czas do platyny. Skupiamy się na zbieraniu reputacji Vanguard i Crucible. Punkty reputacji Vanguardu dostajemy za robienie patroli, strike'ów, questów itp. Innymi słowy punkty dostajemy za zlecenia związane z zabijaniem potworów. Reputacja Crucible dotyczy trybu PvP, czyli dostajemy ją za grę przeciwko innym graczom, po każdym ukończonym meczu. Przy wbijaniu reputacji niezwykle pomocne są bounties. Można je otrzymać od NPC znajdującego się nad wejściem do vendorów od Crucible i Vanguard. Codziennie mamy ich 10, w tym 5 z nich skupia się na określonych zadaniach w PvP typu zabij x graczy super atakiem, kolejne 5 przeznaczone jest do PvE.

    Trofea do zdobycia w tym kroku:

    Valorous
    Notorious

    Krok 4: PvP

    Ten krok będzie polegać na zbieraniu trofeów związanych z walką PvP. Mówiąc szczerze kroki od 2 do 4 można robić zamiennie. W normalnych meczach Crucible poziom naszej postaci nie ma znaczenia. I właśnie takie mecze polecam do zdobywania trofków. Sprawa ma się zupełnie inaczej przy okazji turnieju Iron Banner czy Trials of Osiris. Tam liczą się nasze statystyki i o ile w pierwszym możemy coś ugrać, o tyle w ToO grają ludzie dobrze zaznajomieni z Destiny. Ponadto do ToO potrzebujemy 2 kolegów, inaczej nie będziemy mogli w ogóle dołączyć do gry.

    Trofea do zdobycia:

    Ask Questions Later
    Excessive Force
    Triple Play
    Witch Hunt
    Giant Slayer
    Hunter Killer
    Relic Hunter
    Finders Keepers

    Krok 5: Strikes and raids.

    W tym kroku będziemy się skupiać główne na zdobyciu pucharków związanych ze strajkami i raidami. Najtrudniejsze są oczywiście te raidowe, lecz dla chcącego nic trudnego. Do tego kroku polecam przystąpić po względnym dozbrojeniu się. Raid to wymagające wyzwanie, może sprawiać trudność nawet koksom z 300+ light. Ile światła potrzebuje postać by spokojnie zrobić Flawless raider? Nie ma reguły. Moim zaleceniem będzie 280+, zadajemy dobre obrażenia, a przy okazji jesteśmy w miarę odporni na ataki wrogów. W tym poradniku opisałem swój sposób zrobienia wyżej wymienionego trofeum i jedynym wymaganiem do jego zrobienia będzie posiadanie egzotycznego miecza. Jednak jego zdobycie nie jest wcale łatwe. W pierwszej kolejności będziemy potrzebować legendarny miecz. Opis jak go zdobyć znajduje się tutaj. Poniżej wstawiam filmik jak po otrzymaniu legendarnego miecza uzyskać egzotyczną kosę .

     

    Pod koniec tego kroku zdobędziemy:

    Raider
    Raiding Party
    Epic Raider
    Flawless Raider
    Rising Vanguard
    Strength of the Pack
    Flawless Striker

    Krok 6: Czyszczenie i zbieranie duszków.

    Ostatni krok w drodze do platyny. Generalnie wszystkie trofea oprócz duszków do tej pory powinny być zdobyte. Jeśli jednak tak się nie stało pracujemy nad brakującymi trofeami i cieszymy się z platynki!

    PORADNIK:

    Guardian Lord
    Obtain all trophies in Destiny.

    Zbyt wiele dodawać nie trzeba. Najcenniejszy puchar jest Twój.

    Change of Heart
    Reverse a decision you made in an upgrade grid.


    Opis tego trofeum nie jest zbyt jasny. Jednak trofeum jest bardzo proste do zdobycia i myślę, że wpadnie tak czy inaczej. Wystarczy odblokować drugi rząd na siatce umiejętności subklasy i zmienić np. rodzaj granatu. Będziemy mogli to zrobić po osiągnięciu 7 poziomi i właśnie granat odblokowuje się jako pierwszy.

    Ship Rite
    Rebuild a Jumpship.


    Trofeum nie do pominięcia. Związane z głównym wątkiem.

    Bane of the Emperor
    Kill 25 Cabal with precision shots in 1 mission without dying.


    Trofeum powinno wpaść bez większego skupiania się na nim. Polega na zabiciu Cabali (wielkie, ciężko uzbrojone stworki występujące na Marsie) za sprawą precision shot. W przypadku Cabali jest to strzał w głowę. Takie trafienie łatwo poznać, gdyż ilość zadanych obrażeń wyświetlana jest na żółto. Odpalamy misję na Marsie, zabijamy tak 25 wrogów bez śmierci i trofeum wpada.


    Decryptologist
    Decrypt 25 Engrams.


    To trofeum z całą pewnością wpadnie w czasie normalnej gry. Engramy wypadają bardzo często, a żeby wydobyć z nich broń lub część pancerza musimy udać się do Cryptarcha. Wyróżniamy:

    • białe, najmniej wartościowe
    • zielone engramy, które w największym stopniu wypadają w początkowych etapach gry
    • niebieskie, które stale będą nam towarzyszyć, możemy z nich otrzymać całkiem dobry sprzęt
    • fioletowe - legendarne, wypadające rzadziej niż niebieskie, ale ostatnimi czasy możemy je dostać dość często
    • egzotyczne - żółte, mówiąc szczerze engramu egzotycznego nie udało mi się wydropić, ale można je kupić u Xura za Strange Coins

    Cryptarcha znajdziemy w wieży. Gdy pojawimy się w tej lokacji udajemy się na prawo i tam, przed straganem będzie stał nasz NPC od dekodowania engramów.

    Use of Weapons
    Dismantle 50 pieces of armor or weapons.


    By zdobyć to trofeum musimy rozmontować 50 części ekwipunku. Aby to uczynić włączamy ekwipunek, najeżdżamy na niepotrzebny item, klikamy i przytrzymujemy i gotowe. Po rozmontowaniu w zależności od klasy itemu (rzadki, legendarny itp.) otrzymujemy materiały potrzebne do ulepszania ekwipunku. Będzie to więc naturalna czynność, a trofeum wpadnie w mgnieniu oka.

    The Life Exotic
    Obtain and equip a piece of Exotic gear.


    Trofeum mogłoby się wydawać trudne do zdobycia, ponieważ egzotyczny sprzęt jest teoretycznie najrzadszym i najtrudniejszym do zdobycia. W praktyce jednak egzotyki można kupić co tydzień od NPC zwanego Xurem. Posiada element pancerza dla Titana, Huntera i Warlocka, ponadto może mieć egzotyczną broń i legacy engram (wypadają egzotyki z year 1) lub po prostu exotic engram na broń lub pancerz. Xur jest dostępny od godziny 10:00 w piątek do godziny 10:00 w niedzielę. Jego położenie stale się zmienia. Dodam, że egzotyki można dostać również z legendarnych engramów, lecz zdarza się to bardzo rzadko.

    Egzotyki można zdobyć na wiele sposobów. Jednym z nich jest wykonywanie questów z TTK. Jeśli ktoś dąży do 100% to będzie musiał przejść przez szereg questów, w tym co najmniej jeden, którego ukończenie skutkuje otrzymaniem egzotycznej broni - Touch of Malice.

    Egzotyczny sprzęt można dostać przez wykonanie takich aktywności jak:

    • Prison of Elders
    • Raid - tu mogą występować w postaci dropu z bossa lub jako nagroda ze skrzyni
    • Weekly Nightfall Strike - zdarza się, że po ukończeniu tego Strike, w okienku nagród po wykonaniu aktywności pojawi się nam nagroda w postaci egzotycznego sprzętu


    Prison of Elders (House of Wolves) - arena, na której walczymy z falami przeciwników, aby po pokonaniu głównego bossa otworzyć skrzynię z wartościowymi przedmiotami. Istnieje szansa na otrzymanie egzotyka. Jest kilka poziomów trudności, a kryterium jest lvl postaci. Pierwszy PoE jest na 28 poziom i posiada matchmaking. Kolejne trzy kształtują się od poziomu 32, przez 34 by zakończyć na wymaganym 35 lvlu postaci i nie posiadają matchmakingu. Zatem albo gramy sami albo szukamy kumpli do pomocy.

    Istnieje jescze przedmiot zwany Three of Coins, który na pewien czas zwiększa szansę na drop egzotycznego engramu. Stosuje się go zazwyczaj tuż przed walką z bossem. Mimo wszystko stwierdzam, że to dość rzadkie zjawisko, grałem blisko 300 godzin i ani razu nie wypadł mi żółty engram.

    A New Steed
    Obtain and equip a new personal vehicle.


    Trofeum nie do pominięcia. Związane z głównym wątkiem. Dostaniemy je w 3 misji, kiedy musimy aktywować stację pozwalającą na używanie naszego środka lokomocji - Sparrow'a.

    Suited for War
    Have all armor and weapon slots equipped with Legendary or Exotic gear.


    Aby otrzymać to trofeum należy ubrać naszą postać w same legendarne i egzotyczne przedmioty. Przedmioty legendarne to te fioletowe, egzotyczne natomiast mają kolor żółty. Warto tu wspomnieć o tym, że nasza postać może mieć założoną tylko jedną egzotyczną część danego rodzaju, tj. jedną broń (niezależnie od tego czy jest to broń główna, specjalna czy ciężka, możemy mieć założoną tylko jedną egzotyczną broń) i jedną część pancerza. Wyjątkiem są specjalne przedmioty klasowe, które sprawiają, że można mieć dwie egzotyczne części pancerza.

    Do trofeum zalicza się:

    • Broń główna - primmary weapon (scout rifle, pulse rifle, auto rifle, hand cannon)
    • Broń specjalna - special weapon (shotgun, sidearm, sniper rifle, fusion rifle)
    • Broń ciężka - heavy weapon (rocket launcher, machine gun, sword)
    • Duch - ghost
    • Hełm - helmet
    • Rękawice - gauntlets
    • Klata - chest armor
    • Nogawice - legs
    • Przedmiot klasowy - titan mark, hunter cloak, warlock bond
    • Artefakt - artifact


    Są różne sposoby zdobycia ekwipunku, o których pisałem na początku poradnika. Najpewniejszym i zapewne najszybszym jest kupienie sprzętu od NPC za Legendary Marks.

    Bane of the Kell
    Kill 25 Fallen with precision shots in 1 mission without dying.


    Sprawa ma się podobnie jak przy okazji trofeum Bane of the Emperor. Jednak tym razem musimy zabić przedstawicieli rasy Fallen precyzyjnym strzałem. W przypadku Fallenów jest to również strzał w głowę. Występują na Cosmodromie.


    Lucky 7s
    Attain a Grimoire score of 777.


    Trofeum powinno bez większych problemów wpaść podczas naturalnej gry, bez zbytniego skupiania się na nim. Musimy uzyskać punkty Grimoire w liczbie 777 lub wyżej. Otrzymujemy je praktycznie za wszystko. Można to porównać do postępów wyzwań w innych grach. Dla przykładu zabicie określonej ilości graczy w PvP grając Titanem skutkuje otrzymaniem punktów Grimoire. Jest kilka progów "tych wyzwań" i jestem przekonany, że nikt nie będzie musiał specjalnie myśleć o tym pucharku .

    Bane of the Dead
    Kill 25 Hive with precision shots in 1 mission without dying.


    Trofeum identyczne jak Bane of the Emperor i Bane of the Kell z wyjątkiem tego, że naszym celem jest zabijanie rasy Hive za pomocą precyzyjnych strzałów. Tutaj również celujemy w głowę. Hive występują głównie na księżycu (Earth's Moon). Pierwszą misją, w której możemy to zrobić jest 2 misja fabularna - The Dark Within.


    Inspector
    Inspect another player.


    Banalne trofeum, może je uzyskać na początku naszej przygody z Destiny. Dotyczy sprawdzenia ekwipunku innego gracza. Klikamy przysick opcje na padzie, dwa razy klawisz . Pojawia się lista graczy w lobby, najeżdżamy na nick gracza, klikamy i trofeum jest nasze.

    Blink of an Eye
    Kill 5 enemies in 3 seconds.


    Trofeum polegające na zabiciu 5 wrogów w 3 sekundy. Możemy je zrobić na wiele sposobów i w wielu miejscach. Okazji jest multum. Dobrze się je robi na Thrallach występujących na księżycu. Zazwyczaj biegają w grupach, więc wystarczy uzbroić się w dobrą broń, najlepiej heavy i strzelać w grupki wrogów.

    Valorous
    Earn Vanguard Rank 1.


    Musimy uzyskać pierwszą rangę Vanguardu. Patrz trofeum Vanguard Honor.

    Notorious
    Earn Crucible Rank 1.


    Podobnie jak powyżej z tym, że tym razem zdobywamy rangę w Crucible. Za mecz otrzymujemy 10 do 25 punktów reputacji w zależności czy jest to mecz przegrany czy wygrany. Dodatkowo by ułatwić sobie ten proces każdego dnia bierzemy crucible bounty. Jeśli mamy trochę szczęścia w dropie to dostaniemy przedmiot klasowy, który dodaje nam dodatkowe punkty reputacji.

    Public Defender
    Earn the highest tier of completion in 10 public events.


    W tym trofeum musimy uzyskać 3 gwiazdki w 10 publicznych wydarzeniach. Przed The Taken King robienie tych eventów miało sens, gdyż dostawaliśmy materiały do ulepszania sprzętu. W chwili obecnej za zdobycie 3 gwiazdek otrzymujemy najczęściej mote of light. Wracając do tematu. Wydarzenia te odbywają się co jakiś czas na każdej planecie i polegają na wykonaniu ściśle określonego zadania, np. pokonanie championa w określonym czasie. Do zdobycia 3 gwiazdek musimy być szybcy. Rodzaje public eventów w Destiny:

    • Defeat the Extraction Crews - polega na eliminacji grup Fallenów, pojawiających się w różnych punktach na mapie. Po pokonaniu przeciwników w jednym z punktów zrzutu pojawią się nowi w innym miejscu. Jest to jeden z łatwiejszych eventów.
    • Destroy the Fallen Walker - w tym evencie mamy za zadanie zniszczyć wielkiego, robotycznego pająka. Możemy się z nim spotkać w takich lokacjach jak: Earth, Earth's Moon i Venus. Najefektywniejszą formą walki z tym przeciwnikiem jest strzelanie w nogi. Strzelamy w tą samą nogę do momentu, w którym pająk osunie się na glebę i między głową, a tułowiem pojawi się jego czuły punkt. Korzystamy z okazji i zadajemy mu dodatkowe obrażenia. Cykl powtarzamy, aż pozbędziemy się cwaniaka.
    • Defend the WARSAT - jeden z moich ulubionych eventów. Jest bardzo prosty i polega na obronie satelity, która spadła na powierzchnię. Sekwencję aktywujemy w momencie podłączenia się ducha na miejscu katastrofy. Wokół satelity utworzy się okrąg, w którym musimy stać, by dane się przesyłały. W między czasie wrogie jednostki będą chciały nas wyeliminować.
    • Kill the Enemy Target - to zdecydowanie jeden z trudniejszych publicznych wydarzeń. Naszym zadaniem jest pokonanie danego wroga w określonym czasie. Wróg ten jest bardzo silny, ma dużo zdrowia i często tarczę, którą ciężko ściągnąć, a która odnawia się dość szybko. Przeciwnik będzie dążył do zdobycia checkopointów, a my musimy go zatrzymać jak najszybciej.
    • Prevent Vex Sacrifices - musimy bronić conflux przed Vexami. Ich zadaniem jest podejście do cofluxu i poświęcenie się. Nie możemy na to pozwolić, gdyż dopuszczenie jednego Vexa do tego punktu będzie skutkować brakiem możliwości zdobycia 3 gwiazdek, natomiast jeśli poświęci się 10 Vexów event zakończy się porażką.
    • Court of Oryx - nowy rodzaj public eventów dodany z rozszerzeniem TTK. Jest to łatwy sposób na zrobienie tego pucharka, a dodatkowo możliwość zdobycia dobrego sprzętu. By uczestniczyć w tym wydarzeniu musimy udać się na Dreadnought. Tam na specjalnym ołtarzu umieszczamy runę i rozpoczynamy event. Następnie będziemy mieli do pokonania kombinację wrogów zależną od poziomu użytej runy. Dzielimy je na 3 rodzaje. Runy 1 poziomu (T1 - Tier 1) zwane reciprocal runes. Uruchomienie CoO za pomocą takiej runy skutkuje przywołaniem jednego majora lub ultrasa. Zalecane światło 190. Runy drugiego poziomu (T2) czyli stolen runes pozwalają na przyzwanie kilku kombinacji przeciwników. Sugerowany Light to 240. Runy 3 poziomu (T3) noszące nazwę antiquated runes są najrzadszymi i najtrudniejszymi do zrobienia. W tym wypadku przywoływany jest boss z trzech dostępnych kombinacji. W jednym tygodniu dostępna jest tylko jedna kombinacja, więc niezależnie ile odpalimy takich run boss w danym tygodniu będzie ciągle ten sam. Zalecany poziom światła to 300.


    Finders Keepers
    Assist in capturing 50 capture points in Control.


    Niezbyt wymagające trofeum. Tryb Control polega na przejmowaniu punktów A, B i C. Do zdobycia trofeum musimy przejąć 50 takich punktów. Aby przejąć dany punkt należy stanąć w okręgu i poczekać, aż wskaźnik pokaże wartość 100. W przypadku przejmowania punktu wcześniej zajętego przez przeciwną drużynę najpierw musimy zneutralizować punkt, by go następnie przejąć. Neutralizowanie punktu nie zalicza się do trofeum.

    Relic Hunter
    Assist in capturing 20 capture points in Salvage.


    Tryb Salvage jest w pewnym stopniu podobny do Control. W tym trybie jednak mamy do przejęcia jeden punkt, którego mamy bronić przez 45 sekund. Przeciwnicy w tym czasie będą próbować odbić ten punkt. Dobrym pomysłem jest granie Titanem z subklasą defender i stawianie bańki w miejscu punktu do zdobycia. Wrogowie nie będą mogli nas ustrzelić dopóki nie wejdą do środka. Aby zdobyć to trofeum wystarczy przejąć punkt, nie musimy martwić się o to, że przeciwna drużyna go odbije.

    Hunter Killer
    Kill 100 Hunters in PvP.


    Patrz trofeum Witch Hunt.

    Giant Slayer
    Kill 100 Titans in PvP.


    Patrz trofeum Witch Hunt.

    Witch Hunt
    Kill 100 Warlocks in PvP.


    Generalnie bardzo łatwe trofeum. Co prawda trochę trzeba pograć w Crucible, żeby je zdobyć, ale jak ktoś potrafi dobrze strzelać to w przeciągu kilku/kilkunastu meczy wszystkie 3 trofea powinny się odblokować. Musimy zabić 100 Titanów, 100 Hunterów i 100 Warlocków. Tryb dobieramy według własnych upodobań.

    Ask Questions Later
    Earn a first strike kill in PvP.


    Musimy zaliczyć pierwszego killa. Do tego trofeum potrzeba trochę szczęścia, sprytu i skilla. W celu łatwiejszego wykonania tego zadania odpalamy tryby 3 vs 3, bierzemy dwóch kumpli i próbujemy pierwsi zabić członka przeciwnej drużyny. Trzeba tylko uważać, by przeciwnicy w tym czasie nie zabili nikogo z naszej drużyny. Po zabiciu pierwszego przeciwnika podczas meczu na ekranie wyświetli się medal First Blood.

    Excessive Force
    Register 25 kills in PvP with heavy weapons.


    Broń ciężka w trybie PvP potrafi dać ogromną przewagę. Z tego względu zdobywanie amunicji stało się trudniejsze. Nie można jej wydropić z przeciwników, ani użyć paczki z ekwipunku. Można ją zdobyć za pomocą skrzynek, które pojawiają się co jakiś czas w określonych miejscach na mapie. Skrzynki są dwie, a chętnych na heavy ammo dużo więcej, dlatego trzeba bardzo uważać na przeciwników. Zaznaczam, że jeśli podniesiemy amunicję i zginiemy to po odrodzeniu się nie będziemy jej mieć.
    Naszym zadaniem jest zebranie amunicji i za pomocą broni ciężkiej zabicie 25 graczy.

    Bronie wykorzystujące ciężką amunicję to: Machine Gun, Rocket Launcher i Sword.

    Najlepiej robić to za pomocą Machine Guna, ponieważ dostajemy sporo amunicji, a do zabicia gracza potrzebujemy zaledwie kilku strzałów. Dzięki temu możemy zabić kilku wrogów zanim zginiemy lub skończy się amunicja. Jeśli chodzi o wyrzutnię rakiet dostajemy 2-3 pociski i mamy małe szanse na zabicie większej grupki wrogów. Ostatnim rodzajem broni są miecze, do których dostajemy bardzo dużo amunicji i zabijają jednym uderzeniem. Minusem jest to, że musimy podejść bardzo blisko przeciwnika. Mój rekord zabójstw za pomocą miecza w jednym życiu to ok. 15 ludzi. Przy takich statystykach wystarczy dwa mecze, by trofeum stało się naszą własnością.

    Triple Play
    Kill a Hunter, Titan, and Warlock without dying in a PvP match.


    Pucharek dość trudny, polegający na zabiciu przedstawicieli wszystkich klas w czasie jednego życia w trybie PvP. Problem w tym, że niekiedy w meczu nie ma przedstawiciela którejś z klas. Ponadto trzeba bardzo się pilnować gdy kogoś zabijemy, bo nasza śmierć resetuje progres i czynność trzeba powtarzać. Zalecanym trybem jest Control, gdyż zazwyczaj występuje tu duża różnorodność klas. Dodatkową zaletą tego trybu przy robieniu tego trofeum jest to, że punkty przejmuje zazwyczaj więcej niż jedna osoba. Gdy tylko widzimy, że przy którymś z punktów jest więcej niż jeden gracz i mamy dostępny super odpalamy go i atakujemy. Może się poszczęścić i jednym atakiem zabijemy 3 graczy o różnych klasach. Bladedancer, Sunbreaker czy Stormcaller nie powinni mieć z tym większych problemów, ponieważ za pomocą ich super umiejętności można z łatwością zabić kilku wrogów.

    Raider
    Complete a Raid.


    Prędzej czy później nadejdzie ten czas, kiedy zabierzecie się za swój pierwszy raid. Jak zostało wspomniane w grze mamy do wyrobu 3 raidy. Od was zależy, który ukończycie jako pierwszy. Ja zacząłem od Vault of Glass. Nie znaliśmy wtedy taktyki przez co łączny czas ukończenia raidu to ok. 4 godziny. Tak czy inaczej, po zabiciu ostatniego bossa trofeum wpada .

    Raiding Party
    Complete a Raid with a full fireteam consisting of only your clan members.


    Trofeum, którego opis odrobinę mnie zmylił. Wydawało mi się, że potrzebny jest cały fireteam (6 osób) składający się tylko z członów naszego klanu. Na nasze szczęście to nie prawda. Ja je zrobiłem tylko z jednym członkiem swojego klanu. Wpadnie po ukończeniu raidu z kolegą lub kolegami z klanu, w zależności od preferencji i dostępnych kolegów .

    Epic Raider
    Complete a Raid on hard difficulty.


    Każdy raid ma dwa poziomy trudności: normal i hard. Żeby zdobyć to trofeum musimy ukończyć raid na poziomie trudnym. Opiszę to na przykładzie Croty. Pierwszą rzeczą, która się zmienia to wymagany poziom postaci z 30 na 33. Drugą rzeczą jest to, że potworów jest więcej i są silniejsi. Przychodzi więcej majorów (tych żółtych). Kolejnym utrudnieniem jest brak możliwości podniesienia partnera w czasie wykonywania jakiegoś etapu, np. w trakcie tworzenia mostu, czy też w walce z siostrami. O samym Crocie nie wspominam, bo tam zgon któregokolwiek członka drużyny skutkuje wipem (w wolnym tłumaczeniu śmiercią całej drużyny ). Ostatnim utrudnieniem jest brak kielicha regenerującego zdrowie w walce z Crotą. Trzeba bardzo uważać i ustawić subklasę na regenerację zdrowia, dodatkowo można wyposażyć się w broń przywracającą HP typu Red Death. Powodzenia!

    Film przedstawiający Hard Mode na Crota's End i przy okazji potęgę egoztycznego miecza:

     


    Flawless Raider
    Complete a Raid without anyone in your fireteam dying.


    Przedstawiam najtrudniejsze trofeum w grze. To ono przesądza o tym, czy zdobędziemy platynę w tej grze czy nie. By je uzyskać musimy przejść cały raid bez jakiegokolwiek zgona w naszym fireteamie. Jest to o tyle trudne, że dwa raidy wymagają co najmniej 4 osób. Wyjątkiem jest Crota's End, który można zrobić nawet solo i na tym raidzie chcę skupić swoją uwagę. Dziesiątki prób pozwoliły mi na dość dobre poznanie tego raidu. Najlepiej jest go robić w 2 osoby, choć ogarnięty gracz poradzi sobie nawet sam. Hunter i Warlock dają radę. Najgorzej ma Tytan, który nie ma ani możliwości wskrzeszenia się, ani możliwości znikania. Mimo to jest to wykonalne nawet klasą Tytana. Dobrą kombinacją, którą przetestowaliśmy razem z evilem jest Tytan + Hunter. To co będzie nam potrzebne i znacznie ułatwia sprawę to egzotyczny miecz Raze-lighter. W dalszej części opiszę dlaczego ma tak duże znaczenie.
    Jeśli zdarzy się nam ponieść śmierć, wychodzimy na orbitę, najeżdżamy na ikonę raidu i klikamy . W ten sposób zresetujemy aktywność i możemy próbować ponownie.

    Pierwszy etap może zrobić jedna osoba. By to uczynić podbiegamy do lampy, zabijamy jak najwięcej wrogów i gdy tylko ściągniemy z siebie weight od darkness wskakujemy na lampę. To da nam chwilę na zregenerowanie życia. Czynność powtarzamy do ostatniej lampy. W tamtym miejscu jest jeden trick ułatwiający sprawę. Po ściągnięciu weight of darkness biegniemy w stronę mostu, kierujemy postać pomiędzy filar, a kamień i wskakujemy na górę. W ten sposób mobki nas nie dosięgną, a my możemy spokojnie czekać, aż most się utworzy. Później ściągamy ogra lub ogry (różnie to bywało ) i przebiegamy most nie dając się zabić. Po wbiegnięciu w białe światło zostaniemy przeniesieni do następnej lokacji, a partner będzie z nami.

    W drugim etapie można, a nawet trzeba użyć glitcha pozwalającego na przekroczenie mostu samotnie i uruchomienie sekwencji po drugiej stronie. W tym celu jeden z graczy musi wskoczyć na wieżę znajdującą się w prawym rogu mapy. Po wskoczeniu na samą górę gra będzie go traktować jakby go nie było lub byłby martwy, choć w istocie nie jest. Drugi gracz w tym czasie staje w okręgu by mobki zaczęły wychodzić. Zabija strażnika z mieczem, podnosi miecz i biegnie na skałę znajdującą się po prawej stronie okręgu aktywującego most. W tym miejscu trzeba wykazać się precyzją i sprytem. Skaczemy przed siebie jak najwyżej i w momencie osiągnięcia najwyższego punktu zaczynamy regularnie machać mieczem. Ja swoim tytanem mogłem przeskoczyć bezpośrednio na drugi koniec mostu, natomiast hunter musiał stosować inną metodę przedstawioną w filmie.

     

     

    Etap 3 jest najprostszy ze wszystkich. Musimy przejść przez tunel, do którego stale wchodzą Thralle i ich wybuchający bracia. Żeby przejść dalej musimy zniszczyć dwa Shriekery znajdujące się pod sufitem. Po zniszczeniu zalecam się oddalić, ponieważ wystrzeliwane są pociski samonaprowadzające, które mogą zrobić kuku. Po zniszczeniu obydwu Shriekerów wystarczy przebiec przez tunel i wskoczyć do dziury w glebie ;d

    Kolejny etap jest odrobinę skomplikowany. Naszym głównym zadaniem będzie zabicie Deathsingera. Sprawę komplikuje fakt, że w drodze do nich napotkamy masę przeciwników, w tym żółtych knightów. Najłatwiej zrobić to w ten sposób, że razem biegniemy w lewą stronę, jeden ma przygotowany miecz. Gracz z mieczem podbiega jak najbliżej środka pomieszczenia, wylatuje z niego wiedźma, którą musi ściągnąć jednym mocnym uderzeniem miecza. Drugi gracz w tym czasie go osłania i po zabiciu wiedźmy niszczy Shrieker by otworzyć przejście do środka pomieszczenia. Taką samą taktykę zastosować z drugiej strony. Gdy już obie wiedźmy są zabite zostaje nam zabicie ostatniej. Czas jest ograniczony, od wejścia na główny plac zaczyna się odliczanie. Łącznie mamy na to 3 minuty. Gdy będziemy zbyt długo zwlekać zacznie się jej hymn śmierci. Od tego momentu mamy tylko 30 sek by ją zabić, w przeciwnym razie umrzemy. Ja zalecam po zabiciu drugiej śpiewaczki po prostu troszkę oczyścić teren z wrogów. Jeśli zabijanie wiedźm i niszczenie shriekerów poszło sprawnie to mamy trochę czasu zanim zacznie śpiewać. Następnie w zależności od dobranej klasy odpalić super i wpakować w nią co się ma. W razie potrzeby doprawić uderzeniem miecza. Po ubiciu Deathsingera możemy na spokojnie wyczyścić sobie wszystkie mobki.

    I przechodzimy do ostatniego, najtrudniejszego etapu, zabicia samego Croty. Wymaga to ogromnej precyzji i zgrania z partnerem, ale potrzebne jest także szczęście. Zdarza się, że Crota po prostu zachowuje się dość dziwnie i zabije nas nawet wtedy, kiedy jesteśmy niewidzialni. Taktyka wygląda w następujący sposób. Gracze stają na środku by przywołać bossa. W tym momencie zostaje zatrzymana regeneracja zdrowia za sprawą debuffa Presence of Crota. Możemy jednak podnieść kielich, który niweluje działanie debuffa, ale działa tylko u osoby trzymającej ten kielich. Później, gdy tylko "blokady" opadną czyścimy drogę z prawej strony. Po wyczyszczeniu gracz z exo mieczem biegnie szybko na dół, zabiera kielich regenerujący zdrowie i silnym uderzeniem miecza zabija strażnika. Podnosi relikt i biegnie do drugiego gracza, który powinien się już znajdować w pobliżu skały w prawy roku mapy. Wtedy gracz grający hunterem rzuca granat pozwalający na bycie niewidzialnym. Gracz z exo mieczem biegnie pierwszy i silnym uderzeniem ściąga tarczę Crocie. Bez problemu udaje się to zrobić jednym silnym uderzeniem. Mniej więcej w tym samym czasie drugi gracz z reliktem biegnie by bić bossa. Obrażenia możemy mu zadawać tylko za pomocą reliktu. Taką sekwencję musimy powtarzać 2-3 razy, w zależności jak odważny i szybki jest gracz z reliktem. Musi być szybki, ponieważ gdy Crota zaczyna wstawać może błyskawicznie zaatakować co wiąże się z natychmiastowym zgonem. Jego ataki są śmiertelne . Polecam poćwiczenie tego etapu, bo praktyka czyni mistrza.

    Tytan robiący Crota's End solo:

     

     

     

     

    Vanguard Honor
    Attain Vanguard Rank 3.


    Trofeum polegające na uzyskaniu 3 rangi Vanguard. Punkty reputacji dostajemy za aktywności związane z zabijaniem potworów (PvE).
    Ilość potrzebnych punktów prezentuje się następująco: Poziom 1: 1500 pkt. reputacji; Poziom 2: 2000 pkt.; Poziom 3 2500 pkt.

    Osiągnięcie tego może zająć trochę czasu, ale postaram się opisać za co możemy dostać punkty reputacji by skrócić ten proces.

    Bounty - bierzemy je każdego dnia i w miarę możliwości wykonujemy je, nowe bounties dostępne są każdego dnia po godzinie 10:00.
    Questy - to nowość w Destiny. Dzielą się na questy związane z PvE jak i z PvP. Nas interesują te pierwsze. Niektóre questy oferują nam interesujące nagrody, więc polecam je robić mimo wszystko (typu questy na egzotyczne bronie).
    Patrol - misje patrolowe dostępne są na każdej planecie po zrobieniu wątku fabularnego daną postacią. Są to łatwe i nieskomplikowane zadania, np. zeskanować jakiś przedmiot, zabić określoną liczbę wrogów itp.

    Dodatkowo reputację dostajemy za robienie Daily Heroic Mission, Weekly Heroic Strike czy też Weekly Nightfall. Ponadto możemy wyposażyć się w przedmiot klasowy, który dodatkowo zwiększa przyrost reputacji. Ważne by zwiększał przyrost reputacji Vanguard, nie innych frakcji.

    A Friend Indeed
    Resurrect 5 fallen players.


    Banalnie proste trofeum. Każdy gracz po śmierci zostawia po sobie niebieską poświatę przypominającą ducha. Gdy tak się stanie podchodzimy do tej duchopodobnej formy, przytrzymujemy i w ten sposób gracz wraca do życia. Czynność należy powtórzyć 5 razy i trofeum trafia do kolekcji. Możemy je wykonać praktycznie wszędzie.

    Rising Vanguard
    Complete a Strike.


    Trofeum na pewno szybko wpadnie, gdyż strike to aktywność, którą będziemy wykonywać często. Żeby je zdobyć wystarczy ukończyć jakikolwiek strike. Poniżej lista dostępnych strike'ów w grze:

    Earth
    - The Devils' Lair
    - Will of Crota (The Dark Below)
    - Fallen S.A.B.E.R. (The Taken King)

    Moon
    - The Shadow Thief (House of Wolves)
    - The Summoning Pits

    Venus
    - The Nexus
    - Winter's Run
    - Echo Chamber (The Taken King)

    Mars
    - Cerberus Vae III
    - Dust Palace
    - The Undying Mind (The Dark Below)

    Dreadnaught
    - Shield Brothers (The Taken King)
    - The Sunless Cell (The Taken King)

    Strength of the Pack
    Complete a Strike with a full fireteam consisting of only your clan members.


    Sytuacja podobna jak powyżej z tą różnicą, że w naszym fireteamie muszą znajdować się tylko członkowie jednego klanu. Klan tworzymy na stronie https://www.bungie.net/en/Clans/MyGroups. I tu uwaga, klan będzie aktywny dopiero po przyłączeniu się do niego 4 graczy.

    Flawless Striker
    Complete a Strike without anyone in your fireteam dying.


    Trofeum podobne do tego związanego z raidem, ale dużo prostsze. Polega na ukończeniu Strike bez śmierci w naszym fireteamie. Do tego celu możemy wybrać stike typu Devils' Lair na 8 poziom. Jest on dość krótki i prosty. Dzieli się on na 3 fazy:

    Pierwsza to złamanie zabezpieczeń i odpieranie ataków kolejnych fal przeciwników. Etap prosty, szczególnie mając 40 lvl i ponad 250 światła. Pilnujemy życia by pasek nie pokazywał zbyt niskich wartości i powinniśmy sobie poradzić na luzie.
    Druga faza to pokonanie Devil Walkera powiedzmy, że jest to czołg Fallenów wyglądający jak pająk. Strzelamy po nogach, bo to jego słabe punkty. Następnie gdy osunie się na glebę między głową, a tułowiem ukaże się jego czuły punkt. Strzelamy do oporu. Czynność powtarzamy, aż dziada zabijemy. W tej fazie trzeba trochę uważać, bo Walker potrafi zadać konkretne obrażenia, a na domiar złego stale będą przychodzić inni wrogowie.
    Ostatnią fazą jest walka z Sepiksem Prime - wielkim, latającym okiem. Sama walka jest dość prosta, zalecam tylko zwracać uwagę, by boss nie znalazł się nad nami. Wtedy może zrobić kuku.

    Ghost Hunter
    Discover 50 dead ghosts.


    Związane ze zbieractwem. Musimy zebrać 50 duchów, niektóre z nich są dobrze poukrywane. Za pomocą tej strony możemy śledzić, jakich duszków nam brakuje http://destinyghosthunter.net/ghosts/. Filmy poniżej pokazują lokalizacje poszczególnych duchów.

     

     

     

     

     


    Dragon Slayer
    Kill a champion of the Dark.


    Trofeum nie do pominięcia. Związane z głównym wątkiem. W końcowym etapie misji Restoration zmierzymy się z przeciwnikiem typu major. Wrogów tego typu cechuje żółty pasek zdrowia i unikatowa nazwa.

    Hunter Mastery
    Fully upgrade a Hunter Subclass.


    Patrz trofeum Warlock Mastery.

    Titan Mastery
    Fully upgrade a Titan Subclass.


    Patrz trofeum Warlock Mastery.

    Warlock Mastery
    Fully upgrade a Warlock Subclass.


    Według mnie najnudniejsze trofea w tym zestawie. Polegają na wymaksowaniu jednej z subklas każdej z 3 klas. Subklasa na głównej postaci to nie problem, bo będziecie ciągle nią grać. Ja na Tytanie wymasowałem wszystkie 3, bo każda ma jakieś inne zastosowanie. Natomiast jeśli chodzi o pozostałe 2 to chwilę musiałem się pomęczyć. Osiągnięcie w pełni ulepszonej subklasy dla Warlocka i Huntera zajęło mi po 17 godzin dla każdego. Najlepszym sposobem jest zrobienie całego wątku głównego. W międzyczasie każdego dnia bierzemy bounties, które dodają nam doświadczenia. Po osiągnięciu 40 poziomu zaczynałem grać Crucible. Poziom leci tam w miarę szybko, a trybów jest tyle że każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Trudno jest tu doradzić jedną uniwersalną metodę, bo każdy ma inny styl gry i opracuje swój własny sposób lvlowania.

    UWAGA! Subklasy dodane w The Taken King czyli Nighstalker, Sunbreaker i Stormcaller nie wliczają się do trofeum! Przekonałem się o tym na własnej skórze maksując subklasę Huntera.

    Packing Heat
    Fully upgrade an Exotic weapon.


    Odblokowanie tego trofka następuje po ulepszeniu do maksimum egzotycznej broni. W Roku 2 sprawa jest dużo łatwiejsza niż poprzednio za sprawą sporych zmian w ulepszaniu ekwipunku.

    Pierwszym krokiem będzie wbicie "poziomu" broni, żeby odblokować wszystkie perki. Możemy to bardzo łatwo zrobić za pomocą Mote of Light. Zakładamy przedmioty, którym chcemy wbić poziom. Następnie najeżdżamy na Mote of Light i klikamy przycisk przytrzymując go na moment. Oczywiście będziemy musieli troszkę go użyć, ale jeśli chcemy szybko osiągnąć max poziom to jest to najszybszy sposób. Następnie trzeba "wykupić" perki. Uproszczeniem w stosunku do Y1 jest to, że nie potrzebujemy do tego Exotic Shardów. Potrzebny będzie glimmer i surowce. Poniżej lista surowców i gdzie można je zdobyć.

    Spinmetal - do znalezienia na Cosmodromie
    Helium Filaments - ich lokalizacja to Earth's Moon
    Spirit Bloom - do zdobycia na Venusie
    Relic Iron - spotkamy je na Marsie
    Weapon Parts - zdobywamy je przez rozmontowywanie innych broni.

    Nadmieniam, że jeśli ktoś ma dużo kasy to surowce można kupić u NPC w wieży

    Jak już wspomniałem na początku opisu tego trofeum zmienił się system ulepszania broni. Obecnie by podnieść wartość ataku broni, czy pancerz w zbroi musimy skorzystać z opcji infuse. Na czym polega ta opcja przedstawię na przykładzie. Dostajemy egzotyczną snajperkę, powiedzmy Black Spindle z wartością 290 ataku i świetnymi perkami. Ale używamy snajperki co ma 300 ataku, tylko słabsze perki. Wtedy wchodzimy w ekwipunek, najeżdżamy na naszego egzotyka, klikamy i następnie przycisk infuse. Będziemy do tego potrzebować Weapon Parts, Glimmer, Mote of Light, Legendary Marks i w przypadku egzotyków Exotic Shard. Po kliknięciu infuse pojawi się lista broni, które możemy użyć do infuzji. Jednakże muszą to być bronie, które mają większą wartość ataku niż ten ulepszany. Później klikamy i trzymamy i po tej czynności infuzja dobiega końca, a my cieszymy się mocniejszą snajperką.

    Fully Weaponized
    Fully upgrade a Legendary weapon.


    Patrz trofeum Packing Heat.

    Bane of the Machines
    Kill 25 Vex with precision shots in 1 mission without dying.


    Trofeum tego samego typu co Bane of the Emperor, Bane of the Kell czy Bane of the Dead. Tym razem skupiamy się na przeciwnikach rasy Vex. To mechaniczne istoty występujące głównie na Venusie. Jednak w przypadków Vexów precyzyjnych strzałów nie uświadczymy po strzale w głowę. Celujemy w biały punkt na korpusie. Oczywiście pamiętamy o tym, że precyzyjny strzał ma być tym, który zabije potwora. Powtarzamy 25 raz nie ginąc i trofeum zostaje odblokowane.

    Ostatnio edytowane przez Meffisto ; 30-01-2016 o 08:37

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •