Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: Bionic Commando - Poradnik

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Awatar devil
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    104
    Post Thanks / Like
    Siła reputacji
    6
    Gamer IDs

    PSN ID: devil012195

    Platyna Bionic Commando - Poradnik



    PRZEGLĄD:

    • Trudność zdobycia platyny: 6/10 + Ankieta
    • Czas potrzebny na zaliczenie platyny: 30-35 godzin
    • Trofea offline: 42x , 4x , 3x , 1x
    • Trofea online: brak
    • Minimalna liczba przejść: 1
    • Zalecana ilość przejść: 2
    • Trofea do pominięcia: Bionically Challenged, The Collector , Train Wreck
    • Zabugowane trofea: brak


    WSTĘP:



    Bionic Commando to tytuł z 2011 roku. Sterujemy majorem Spencerem, który wyrusza do zrujnowanego miasta przez bombę atomową. Jest on żołnierzem z biomechanicznym ramieniem, które służy mu do przemieszczania się nad wodą, terenem w górę i w dół. Może nią także atakować wrogów. Udaje się w misję zdobycia skrzynki dla swojego szefa.

    Grywalność jest świetna, grafika nie odstaję od norm PS3. Grając w Bionic Commando będziesz bawił się świetnie w szczególności gdy będziesz korzystał z biomechanicznego ramienia.


    MAPA PRZEJŚCIA:

    Wybieramy poziom Commando i przechodzimy grę. Skupiamy się tu przede wszystkim na trofeach Bionically Challenged i The Collector. Są to trofea, które musimy zrobić przez całą grę. Odnośnie trofeum The Collector, musimy uważnie zbierać emblematy, gdyż jeśli jeden ominiemy to będziemy musieli zacząć grać od nowa. Po zebraniu emblematu na mapce wyskoczy komunikat o wykonaniu wyzwania. Co do pozostałych trofeów, wpadną przy robieniu Bionically Challenged. Oczywiście, trofea nie będą mogły wpaść, jeśli w liście Challenges, nie będą dostępne wyzwania, z taką samą nazwą co trofea. Listę Challenges włączamy poprzez i przesuwamy lewym analogiem na Challenges. Musimy pamiętać, że przeciwnicy są wytrzymalsi, szybsi i mniej głupi. Natomiast my jesteśmy mniej wytrzymalsi i łatwo możemy zginąć. Jeśli po zebraniu emblematu lub wykonaniu wyzwania zginiemy, musimy zebrać emblemat lub/i wykonać wyzwanie. Stan gry zapisuje się po przejściu mapki, w konkretnych miejscach oraz po shakowaniu 'komputerów', które będą dostępne po zabiciu w koło wrogów.

    Po przejściu gry wpadną trofea takie jak:

    Bionically Challenged
    End Game
    I went Commando
    I got Hard
    The Collector
    Choke on that
    Out of the Bush
    Can you dig it?

    Reszta trofeów wpadnie w trakcie wykonania trofeum Bionically Challenged.

    Ten krok polecam dla osób, którzy chcą zdobyć jak najszybciej najważniejszy pucharek . Jednak będą musieli uzbroić się w cierpliwość.

    Proponowane i zalecane przejście

    Proponuje wybrać poziom Normal i przejść grę. Skupić się na dwóch trofeach:

    Bionically Challenged
    The Collector

    Uważnie zbierać emblematy, jak wspomniałem, jeśli jeden pominiemy, to musimy grać od nowa. Za każdym razem, jak zdobędziemy na danej mapie wszystkie emblematy, wyskoczy komunikat o wykonaniu wyzwania. Stan emblematów można sprawdzić na liście Challenges. Jest ich #150.
    Jeśli będziemy robić każde wyzwanie, aż nam zniknie z listy wyzwań, to trofeum Bionically Challenged powinno wpaść po przejściu gry gdy pojawią się napisy końcowe.
    Musimy pamiętać, tak jak wspomniałem wyżej, że jak zginiemy to musimy wykonać wszystko jeszcze raz (zebrać emblemat lub wykonać wyzwanie). Tutaj przeciwnicy są wolniejsi, głupsi i mniej wytrzymalsi co bez problemu uda nam się ich pokonać. My za to na odwrót, jesteśmy bardziej wytrzymalsi. Po przejściu gry wpadną takie trofea:

    Bionically Challenged
    End Game
    The Collector
    Choke on that
    Out of the Bush
    Can you dig it?

    Reszta trofeów wpadnie w trakcie wykonania trofeum Bionically Challenged.

    Następnie wybieramy poziom Commando i przechodzimy grę. Tutaj skupiamy się tylko i wyłącznie na przejściu gry, bo reszta trofeów wpadnie wcześniej. Po przejściu gry powinno wpaść trofeum I went Commando za przejście gry na poziomie Commando.

    Jeśli chodzi o trofeum Bionically Challenged nie miałem możliwości sprawdzenia czy do tego pucharku zalicza się wyzwania ze zbiorem wszystkich emblematów. Wyczytałem na necie, że nie, aczkolwiek jeśli nie masz zamiaru grać trzeci raz to nie sprawdzaj.
    Nie wszystkie wyzwania są wiążące do trofeum = czyli nie każde wyzwanie to trofeum, ale zdecydowana większość
    .

    Powodzenia!!!


    PORADNIK:

    Go-Go Bionic!
    Complete all other Bionic Commando Trophies - Zdobądź wszystkie pozostałe trofea Bionic Commando

    Standardowo wpadnie po zdobyciu wszystkich trofeów


    Blood Trial
    Complete "Blood Trial" challenge - Ukończ wyzwanie "Blood trial"

    Musimy zabić 10 wrogów. Banał, wpadnie zaraz na początku gry.


    Close Up
    Complete "Close Up" challenge - Ukończ wyzwanie 'Close up'

    Musimy zabić przeciwnika bronią palną przy użyciu zooma. Zooma włączamy wciskając


    Leap Up!
    Complete "Leap Up!" challenge - Ukończ wyzwanie "Leap Up!'

    Musimy podskoczyć zwisając na ścianie/słupie itd. Wciskamy i łapiemy się ściany, przyciągamy się do ściany wciskając , następnie naciskamy by się wybić wyżej.


    Kaboom
    Complete "Kaboom" challenge - Ukończ wyzwanie "Kaboom'

    Musimy zabić przeciwnika granatem.


    Train Wreck
    Complete "Train Wreck" challenge - Ukończ wyzwanie "Trian Wreck"

    Możliwe do pominięcia !

    Mamy za zadanie zrzucić trzy wagony pociągu. Pierwszy jest związany z fabułą. Następny znajduje się pod koniec poziomu Ascension City Downtown - Three, niedaleko wejścia do tunelu. Trzeci i ostatni potrzebny do pucharka, znajduje się w Ascension City Downtown - Four na szczycie stacji. Kolejnego można znaleźć na tym samym poziomie, za polem minowym. Natomiast trzy sztuki wagonów można znaleźć także na początku poziomu Trent Industrial District - Three.
    Możliwość zrzucenia, odblokuje się z postępem gry i będzie ukazane jak to wykonać. Celujemy w wagon, wykorzystując nasze biomechaniczne ramię (naciskamy ) no i na koniec naciskamy .
    W następnych fazach gry, wagonów pociągu już nie uświadczymy. Jedynie są w tych poziomach co wymieniłem.


    I got Hard
    Finish the game in Hard mode. - Ukończ grę na poziomie Hard

    Wpadnie po ukończeniu gry na poziomie Hard. Patrz trofeum I went Commando.


    Swinger
    Complete "Swinger" challenge - Ukończ wyzwanie "Swinger"

    Należy wykonać trzy skoki połączone z huśtaniem się na biomechanicznym ramieniu, nie dotykając przy tym ziemi. Łapiemy się czegoś na czym można się rozhuśtać i skaczemy tak trzy razy, by nie dotknąć międzyczasie ziemi. Łatwizna


    Man Locked Up
    Complete "Man Locked Up" challenge - Ukończ wyzwanie "Man Locked Up"

    Używając wyrzutni rakiet Tarantula, namierzamy wroga przytrzymując . Po namierzeniu i gdy pocisk trafi w przeciwnika, trofeum wpadnie. Broń będzie zrzucana w specjalnych kapsułach, a więc nie będziemy mieli jej cały czas.


    Stroke of Luck
    Complete "Stroke of Luck" challenge - Ukończ wyzwanie "Stroke of Luck"

    Musimy zabić jednego wroga używając do tego broni Bulldog. Broń się pojawi z czasem gry, jest to granatnik. Niemożliwe do przeoczenia.


    Kick In The Back
    Complete "Kick In The Back" challenge - Ukończ wyzwanie "Kick In The Back"

    Musimy wykonać dwa Zip Kick. Namierzamy przeciwnika, wciskamy potem x2. Jak się odbijemy, celujemy w powietrzu w przeciwnika i powtarzamy czynność.


    Receiving End
    Complete "Receiving End" challenge - Ukończ wyzwanie "Receiving End"

    Musimy rzucić przedmiotem w przeciwnika. Możliwość rzucania przedmiotem odblokuje się z postępem gry. Namierzamy przedmiot, którym chcemy rzucić, wciskamy , podbijamy do góry i rzucamy w przeciwnika


    Jabber Man
    Complete "Jabber Man" challenge - Ukończ wyzwanie "Jabber Man"

    Należy zabić 10 przeciwników w walce wręcz. Podchodzimy do delikwenta i wciskamy dopóki całe HP uleci z niego. Najlepiej zrobić we wczesnych fazach gry.


    Incoming!
    Complete "Incoming!" challenge - Ukończ wyzwanie "Incoming!

    Musimy zabić przeciwnika przy pomocy Death From Above. Atak ten wykonujemy będąc w powietrzu. Dusimy gdy będziemy spadać. Najlepiej zmiękczyć przeciwnika, kilkoma uderzeniami, następnie się rozhuśtać i wykonać czynności opisane powyżej.


    Slayer
    Complete "Slayer" challenge - Ukończ wyzwanie "Slayer"

    Musimy zabić 25 przeciwników. Bez problemu wpadnie.


    I went Commando
    Finish the game in Commando mode. - Ukończ grę na poziomie Commando

    Wpadnie po przejściu gry na poziomie Commando. Trofeum się kumuluje więc wpadnie też trofeum I got Hard. Tutaj wyzwanie jest znacznie większe niż na hardzie czy normalu. Ale idziemy konsekwentnie niszcząc każdego po kolei. Aczkolwiek są momenty i to bardzo dużo, że walkę możemy sobie darować i brnąć do następnego poziomu. Walki z bossami nie są jakieś trudne. Przeciwnicy mimo, że są wytrzymalsi i bardziej mądrzejsi, nie są strasznie wymagający. Jeżeli przechodzimy drugi raz, to nie musimy skupiać się na emblematach i wyzwaniach, tylko przeć do przodu. Ciężko jedynie jest walka z Biomechami. Najlepiej w nich rzucać czym się da by osłabić ich. Jak nam się skończy "broń" miotana, to idziemy i walczymy wręcz pamiętający, że od tyłu je się niszczy. Najlepiej używać Zip Kicka, a także bronie które są nam dostarczane poprzez zrzut.


    Torn Into Pieces
    Complete "Torn Into Pieces" challenge - Ukończ wyzwanie "Torn Into Pieces"

    Musimy zniszczyć Polycraft będąc w powietrzu. Aby tego dokonać najlepiej użyć Zip Kicka. Celujemy w Polycrafta, wciskamy , a następnie klikamy . Czynności powtórzyć, aż do unicestwienia Polycrafta.


    Fair Fight!
    Complete "Fair Fight!" challenge - Ukończ wyzwanie "Fair Fight!"

    Musimy pokonać Biomecha. Wpadnie z postępem gry, gdyż po pokonaniu Biomecha, będziemy mogli ruszyć z fabułą. Biomecha można pokonać na różne sposoby, ciskając w niego czym popadnie, strzelając z broni w podświetlaną część z tyłu lub używając Zip Kicka. Najlepiej ogłuszyć mecha przy pomocy Death From Above, aby ominąć manewr okrążania.


    Cracker
    Complete "Cracker" challenge - Ukończ wyzwanie "Cracker"

    Musimy pokonać 5 Biomechów. Bądź co bądź wpadnie z postępem gry, gdyż by ruszyć z fabułą, trzeba pokonać mecha, tam gdzie się pojawia. Więc nie odpuszczamy żadnemu Biomechowi.


    Whoo-paah!
    Complete "Whoo-paah!" challenge - Ukończ wyzwanie "Whoo-paah!"

    Musimy zabić jednego przeciwnika przy pomocy ataku Whip Spin. Tak zwane Adrenalina Move. Ładujemy go poprzez zabicie 5 przeciwników (mniej mechów lub polycraftów). Wykonujemy go przy użyciu równocześnie i


    Down To Earth
    Complete "Down To Earth" challenge - Ukończ wyzwanie "Down to Earth"

    Należy rzucić przeciwnikiem w drugiego przeciwnika. Możliwość rzucania odblokuje się z czasem postępu gry. Celujemy w przeciwnika, naciskamy , podrzucamy go i rzucamy w innego przeciwnika wciskając


    Rocket Man
    Complete "Rocket Man" challenge - Ukończ wyzwanie "Rocket Man"

    Przy pomocy broni Tarantula musimy zabić 10 przeciwników. Jest to wyrzutnia rakiet, więc nie będzie problemu w zabiciu tak małej garstki wrogów.


    Two Hit Wonder
    Complete "Two Hit Wonder" challenge - Ukończ wyzwanie "Two Hit Wonder"

    Należy zabić dwóch przeciwników jednym strzałem z Hikera. Jest to klasyczny shotgun. By to zrobić, dwóch przeciwników musi stać blisko siebie.


    Explosive Delivery
    Complete "Explosive Delivery" challenge - Ukończ wyzwanie "Explosive Delivery"

    Przy pomocy broni Bulldog, musimy zabić dwóch przeciwników jednym strzałem. Jest to granatnik, więc nie powinno być problemu. Jednak musimy pamiętać, że przy oddawaniu strzału musimy się huśtać lub zwisać na krawędzi.


    The Pinball Effect
    Complete "The Pinball Effect" challenge - Ukończ wyzwanie "The Pinball Effect"

    Musimy zabić dwóch przeciwników jednym rzutem wykorzystując do tego przedmiot. Najlepiej rzucić samochodem lub czymś co jest wystarczająco duże by zabić dwóch wrogów.


    Worthy Foe
    Complete "Worthy Foe" challenge - Ukończ wyzwanie "Worthy Foe"

    Należy pokonać trzy Biomechy w walce wręcz. Na początku gry, nie mając jakże potężnych broni tylko sam pistolet no i może Hiker, używamy Zip Kicków, do pokonania Biomechów. Oczywiście najlepiej ich na początku osłabić rzucając w nich przedmiotami. Po dużym osłabieniu, wykańczamy ich przy pomocy wcześniej wspomnianego ataku.


    Spence is in the Air
    Complete "Spence is in the Air" challenge - Ukończ wyzwanie "Spence is the Air"

    Przy pomocy Adrenalina Move musimy pokonać Polycrafta. Ta umiejętność jest dostępna w późniejszej fazie gry. Musi być ona załadowana, a ładuje się ją po pokonaniu wrogów. Gdy spotkamy Polycrafta, osłabiamy go w każdy możliwy sposób. Gdy już będzie miał wystarczająco mało hp, celujemy w niego i zaczepiamy się na nim. Po czym jednocześnie wciskamy i


    The River
    Complete "The River" challenge - Ukończ wyzwanie "The River"

    Należy zabić jednym granatem 5 przeciwników. Będzie dość sporo takich okazji, a więc problemów nie będzie. Należy śledzić ilość przeciwników w danej grupie, a problem zniknie.


    Let the Dog Out
    Complete "Let the Dog Out" challenge - Ukończ wyzwanie "Let the Dog Out"

    Musimy zabić trzech wrogów jednym strzałem z Bulldoga. Jest to granatnik, więc problemu nie będzie.


    Barrage
    Complete "Barrage" challenge - Ukończ wyzwanie "Barrage"

    Musimy zabić jednocześnie trzech wrogów jednym atakiem Death From Above. Najlepiej przed atakiem zmiękczyć rywali. Atak wykonujemy z powietrza wciskając kilka krotnie


    Air to Surface
    Complete "Air to Surface" challenge - Ukończ wyzwanie "Air to Surface"

    Używając broni Tarantula(wyrzutnia rakiet), musimy pokonać sześciu przeciwników. Pamiętać musimy, że przy tym musimy się huśtać lub zwisać na krawędzi.


    Drive-by
    Complete "Drive-by" challenge - Ukończ wyzwanie "Drive-by"

    Musimy przy pomocy Hiker zabić trzech wrogów huśtając się. Ofiary się kumulują więc możemy z czasem to robić.


    Pull!
    Complete "Pull!" challenge - Ukończ wyzwanie "Pull!"

    Musimy za pomocą przedmiotu unicestwić latający cel. Najlepiej osłabić przeciwnika w każdy możliwy sposób, a następnie cisnąć w niego przedmiotem. Chwytamy przedmiot , podnosimy i ciśniemy w latającego przeciwnika . Może być to Polycraft, a także w późniejszej fazie gry, latający Biomech, który atakuje dość mocnym pociskiem. Po odblokowaniu tej umiejętności, zniszczenie w jaskini (w tej gdzie odblokuje się umiejętność), Polycrafta, nie zaliczy wyzwania. Więc by otrzymać to trofeum należy zniszczyć następną latającą maszynę.


    Come Out and Play
    Complete "Come Out and Play" challenge - Ukończ wyzwanie "Come out and Play"

    Przy pomocy Adrenalina Move musimy wykończyć Biomecha. Czyli tak jak w przypadku Polycrafta, najpierw go osłabiamy, a potem zaczepiamy się i wciskamy jednocześnie i . Umiejętność ta, musi być wcześniej naładowana poprzez zabicia przeciwników.


    Bionically Challenged
    Complete all challenges in the game. - Skompletuj wszystkie wyzwania w grze

    Możliwość pominięcia !

    Wpadnie gdy pojawią się napisy końcowe. Jedno z dwóch najdłuższych trofeów w grze. Aby je zdobyć musimy skrupulatnie wykonywać wszystkie wyzwania, które pojawią się w grze. Nieliczne będą związane z fabułą, a większość będą zależeć od nas. Wyzwania, które się pojawią i nie będą związane z fabułą, nie muszą być wykonywane w danej mapie. Można wykonać nawet na samym końcu gry poszczególne wyzwania, aczkolwiek proponuje wykonać jak najszybciej się da. Wyzwania związane z wykorzystaniem Adrenalina Move, proponuje trzymać załadowane. Możliwość użycia tej umiejętności, pojawi się po przejściu około 40-45% gry. Będziemy musieli wykończyć tą umiejętnością, Polycrafta oraz Biomecha. Gdy otrzymamy tę umiejętność, następnego Polycraft spotkamy w późniejszej fazie gry. Dlatego proponuje trzymać załadowaną umiejętność cały czas. Wyzwanie Whip Em Good, proponuje wykonać po zaliczeniu wyzwań z wykończeniem Polycrafta i Biomecha przy pomocy Adrenalina Move. Będziemy mieli ku temu okazję nieraz.
    A oto lista wszystkich wyzwań w grze:

     

    Wyzwania dotyczące akcji oraz biomechanicznego ramienia:

    - First Swing
    Wymagania: Rozhuśtaj się na linie.
    Komentarz: Zadanie możesz wykonać praktycznie od razu po otrzymaniu, zaczepiając się do dowolnego obiektu z otoczenia.
    Nagroda: Nowe wyzwanie

    - Kick in the Back
    Patrz trofeum Kick in the Back

    - Leap Up!
    Patrz trofeum Leap Up!

    - Hand-to-Hand
    Wymagania: Pokonaj przeciwnika w walce wręcz.
    Komentarz: Atak z użyciem przycisku B proponuję przeprowadzić na jednym z pierwszych napotkanych przeciwników.
    Nagroda: Light Armor.

    - Reel In
    Wymagania: Trzykrotnie wciągnij się do góry.
    Komentarz: Podobnie jak w przypadku First Swing i Leap Up!, proponuję od razu zaliczyć to wyzwanie.

    - Swinger
    Patrz trofeum Swinger
    Nagroda: Nowe wyzwanie.

    - Speed Swinger
    Wymagania: Rozhuśtaj się 5 razy w serii.
    Komentarz: Także i to wyzwanie możesz zaliczyć podczas pobytu w Ascension City Downtown I Continued.
    Nagroda: Nowe wyzwanie.

    - Monkey Man
    Wymagania: Przeleć co najmniej 30 metrów w powietrzu (bez dotykania obiektów z otoczenia). Komentarz: Pamiętaj o tym żeby w trakcie wykonywania wyzwania nie uderzyć o inne obiekty i nie dotknąć ziemi.

    - Train Block!
    Wymagania: Wysuń z użyciem linki wagonik kolejki.
    Komentarz: Nie musisz tu jakoś specjalnie kombinować, bo wykonanie tej czynności wymagane jest do ukończenia jednego z etapów gry.
    Nagroda: Nowe wyzwanie.

    - Train Wreck
    Patrz trofeum Train Wreck

    - Incoming!
    Patrz trofeum Incoming!
    Nagrody: Nowe wyzwanie, Ammunition Upgrade 2.

    - Worthy Foe
    Patrz trofeum Worthy Foe
    Nagroda: The Bullet Hoser

    - Jabber Man
    Patrz trofeum Jabber Man
    Nagroda: Nowe wyzwanie.

    - Feel the Beat, Y'all!
    Patrz trofeum Feel the Beat, Y'all!
    Nagroda: Bionic Armor.

    - Barrage
    Patrz trofeum Barrage
    Nagroda: Nowe wyzwanie.

    - Receiving End
    Patrz trofeum Receiving End
    Nagroda: Nowe wyzwanie.

    - The Pinball Effect
    Patrz trofeum The Pinball Effect
    Nagroda: Nowe wyzwania.

    - Pull!
    Patrz trofeum Pall!

    - The Pitcher
    Patrz trofeum The Pitcher

    - Shellshock
    Patrz trofeum Shellshock

    - Whoo-paah!
    Patrz trofeum Whoo-paah!

    - Lash Out
    Wymagania: Zlikwiduj jednocześnie czterech wartowników z użyciem ataku Whip Spin.
    Komentarz: Nie śpiesz się z wykonaniem tego zadania. Zlokalizuj grupę, która "nada się" do zaliczenia wyzwania, wskocz między wrogów i szybko odpal atak specjalny.
    Nagroda: Nowe wyzwanie.

    - Go To Heaven
    Wymagania: Użyj ataku Kite (podrzucenie w powietrze) do zlikwidowania pojedynczego wartownika. Komentarz: Bardzo proste wyzwanie. Złap przeciwnika, podrzuć go do góry i użyj broni palnej żeby go zabić zanim ten z powrotem dotknie ziemi.
    Nagroda: Nowe wyzwanie.

    - Down To Earth
    Patrz trofeum Down To Earth
    Nagroda: Nowe wyzwanie.

    - Crowd Control
    Patrz trofeum Crowd Control
    Nagroda: Nowe wyzwanie.

    - Whip Em Good
    Patrz trofeum Whip Em Good

     

    Wyzwania dotyczące walki z przeciwnikiem:

    - Blood Trial
    Patrz trofeum Blood Trial
    Nagrody: Nowe wyzwanie, Hip Shot.

    - Slayer
    Patrz trofeum Slayer
    Nagroda: Nowe wyzwania.

    - Headshot Bonanza
    Patrz trofeum Headshot Bonanza

    - Nemesis
    Patrz trofeum Nemesis

    - The Bold Approach!
    Wymagania: Zrań Biomecha z użyciem ataku Death from Above.
    Komentarz: Zadanie to proponuję wykonać w trakcie rozgrywania pierwszego starcia z mechami. Konkretnie powinieneś zaatakować mecha, który domyślnie znajduje się pod Tobą.
    Nagroda: Nowe wyzwanie.

    - Fair Fight!
    Patrz trofeum Fair Fight!
    Nagrody: Nowe wyzwanie, Faster Reload 1.

    - Cracker
    Patrz trofeum Cracker
    Nagroda: Nowe wyzwanie.

    - Anti-Air Measures!
    Wymagania: Zniszcz jeden Polycraft.
    Komentarz: Maszynę latającą możesz zniszczyć w oparciu o dołączoną instrukcję (czyli używając ataku Zip Kick), bądź też wykorzystując broń palną (najlepiej wyrzutnię rakiet).
    Nagrody: Nowe wyzwanie, Hollow Point.

    - Torn Into Pieces
    Patrz trofeum Torn Into Pieces

    - Poly Cruncher
    Patrz trofeum Poly Cruncher

    - Biomech Sweeper
    Patrz trofeum Biomech Sweeper

    - Spence is the Air
    Patrz trofeum Spence is the Air

    - Come Out and Play
    Patrz trofeum Come Out and Play
    Nagroda: Medium Armor.

     

    Wyzwania dotyczące użycia broni:

    - Close Up
    Patrz trofeum Close Up
    Nagroda: Precision.

    - Two Hit Wonder
    Patrz trofeum Two Hit Wonder
    Nagrody: Nowe wyzwanie, In Your Face.

    - Drive-by
    Patrz trofeum Drive-by
    Nagrody: Nowe wyzwanie, Sledgehammer.

    - Lead Sprayer
    Patrz trofeum Lead Sprayer

    - Kaboom
    Patrz trofeum Kaboom
    Nagrody: Nowe wyzwanie, Ammunition Upgrade 1.

    - The Turn
    Wymagania: Zabij czterech wrogów z użyciem jednego granatu.
    Komentarz: Zadanie to warto wykonać po znalezieniu się w tunelu z przeciwnikami, choć możesz też zaczekać na bardziej dogodną sytuację. Granat powinien eksplodować zanim wrogowie zdołają się rozbiec. Nagrody:
    Nowe wyzwanie, Grenadier.

    - The River
    Patrz trofeum The River
    Nagroda: Master Blaster.

    - Man Locked Up
    Patrz trofeum Man Locked Up
    Nagrody: Nowe wyzwania, Four the win.

    - Rocket Man
    Patrz trofeum Rocket Man

    - Air to Surface
    Patrz trofeum Air to Surface

    - Stroke of Luck
    Patrz trofeum Stroke of Luck
    Nagrody: Nowe wyzwania.

    - Explosive Delivery
    Patrz trofeum Explosive Delivery
    Nagroda: Reloaded.

    - Let the Dog Out
    Patrz trofeum Let the Dog Out
    Nagrody: Nowe wyzwanie, Firestorm.

    - Bulldog's Eye
    Wymagania: Zabij dwóch wartowników (Grunts) z odległości 120 metrów i z użyciem granatnika. Komentarz: Skomplikowane reguły, ale samo zadanie niezbyt trudne. Zadanie to najlepiej wypełnić podczas pobytu w parku, strzelając z jednej z wyżej położonych półek.
    Nagroda: Sharpshooter Calm.

     


     

    Wyzwania dotyczące Bossów:

    - Out of the Bush
    Patrz trofeum Out of the Bush
    Nagroda: Six Shooter.

    - Can you dig it?
    Patrz trofeum Can you dig it?
    Nagrody: No Clipping, Red Matrix.

    - The Constructor
    Patrz trofeum Choke on that
    Nagroda: White Matrix.


    Crowd Control
    Complete "Crowd Control" challenge - Ukończ wyzwanie "Crowd Control"

    Przy pomocy umiejętności Whip Spin, która odblokuje się w późniejszej fazie gry, należy zabić sześciu przeciwników jednym atakiem. Jest to dość skuteczna umiejętność, a więc szukamy grupy ludzi, gdzie znajduje się co najmniej sześciu przeciwników. Umiejętność musi być naładowana. Wykonujemy ją poprzez wciśnięcie jednocześnie i


    Shoot 'Em Up!
    Complete "Shoot 'Em Up!" challenge - Ukończ wyzwanie "Shoot Em Up!"

    Musimy zabić 15 przeciwników używając broni palnej po wcześniejszym wyrzuceniu ich w powietrze. Chwytamy delikwenta (), podrzucamy go () i trzymając go cały czas naszym ramieniem biomechanicznym, strzelamy w niego, aż go zabijemy. Robimy tak z 15 przeciwnikami.


    Out of the Bush
    Complete "Out of the Bush" challenge - Ukończ wyzwanie "Out of the Bush"

    Związane z fabułą. Musimy pokonać bossa Buraqa. Jest to samolot, który będziemy niszczyć przy pomocy broni Tarantula. Strzela rakietami, a więc będziemy musieli szybko uciekać. Po osłabieniu go, przylatują Polycrafty. Najpierw jeden, a w późniejszej fazie dwa.


    Can you dig it?
    Complete "Can you dig it?" challenge - Ukończ wyzwanie "Can you dig it?"

    Związane z fabułą. Musimy pokonać bossa Mohola. Jest to duży wąż robot. Jest szybki, a więc będziemy musieli skakać, turlać się, a więc unikać ciosów. Strzelamy w jego "oko" gdy się przygotowuje do ataku. Jeśli nie mamy odpowiedniej broni by go osłabić, ciskamy w niego samochodami.


    Choke on that
    Kill Groeder - Kill him for good - Zabij Groeder - Zabij go na dobre

    Wpadnie po zabiciu Groedera. Związane z fabułą nie do przeoczenia.


    The Pitcher
    Complete "The Pitcher" challenge - Ukończ wyzwanie "The Pitcher"

    Musimy zabić 50 przeciwników ciskając w nich czym się tylko da. Czy to ciałami przeciwników żywych lub martwych, czy częściami po Biomechach albo Polycraftach, aż po kamienie, wózki widłowe itd. Wszystko co będziemy mogli podnieść i rzucić w przeciwnika. Ta umiejętność odblokuje się w czasie przechodzenia gry, gdzieś w początkowych fazach gry. Przedmiot którym będziemy mogli rzucić, będzie co jakiś czas błyskał się. Aby podnieść przedmiot, celujemy w niego naciskamy podnosimy i rzucamy w przeciwnika poprzez wciśnięcie . Nie musimy martwić się celowaniem. Po podniesieniu przedmiotu przeciwnik sam się zaznaczy i wystarczy w niego rzucić.


    Feel the Beat, Y'all!
    Complete "Feel the Beat, Y'all!" challenge - Ukończ wyzwanie "Feel the Beat, Y'all!"

    Musimy zabić 30 przeciwników w walce wręcz. Najlepiej zrobić w początkowych fazach gry. Podchodzimy do wroga i naciskamy do czasu, aż zginie.


    Shellshock
    Complete "Shellshock" challenge - Ukończ wyzwanie "Shellshock"

    Przy pomocy ataku Dead From Above musimy jednocześnie zabić 5 przeciwników. Należy zebrać odpowiednią grupę przeciwników i po rozhuśtaniu się, a także wykorzystaniu Adrenalina Move, atakujemy tę grupę przeciwników. Wpadnie po zabiciu 5 przeciwników. Aby mieć pewność, że się to udało, umiejętność Adrenalina Move powinna się z powrotem naładować.


    Headshot Bonanza
    Complete "Headshot Bonanza" challenge - Ukończ wyzwanie "Headshot Bonanza"

    Należy zabić 50 przeciwników poprzez headshot. Najlepszym do tego jest pistolet.


    Poly Cruncher
    Complete "Poly Cruncher" challenge - Ukończ wyzwanie "Poly Cruncher"

    Należy zniszczyć 10 Polycraftów. Podczas przechodzenia gry będzie ich więcej, aczkolwiek proponuje niszczyć każdy napotkany.


    Nemesis
    Complete "Nemesis" challenge - Ukończ wyzwanie "Nemesis"

    Zadaniem jest zabicie 350 wrogów. Nie odpuszczamy żadnemu, a powinno wpaść bez problemu. Prawdopodobnie wpadnie w końcowych fazach gry. Stan zabitych możemy sprawdzić w liście Challenges.


    Biomech Sweeper
    Complete "Biomech Sweeper" challenge - Ukończ wyzwanie "Biomech Sweeper"

    Musimy zniszczyć 15 Biomechów. Walki bywają problemowe, ale trofeum wpadnie po 15 zniszczonym mechu. Praktycznie nie do przeoczenia gdyż by ruszyć z fabułą należy niszczyć Biomechy.


    Whip 'Em Good
    Complete "Whip 'Em Good" challenge - Ukończ wyzwanie "Whip Em Good"

    Musimy pokonać 50 wrogów przy pomocy ataku Whip Spin. Używamy go przy jednoczesnym naciśnięciu i . Najlepiej wykonywać go na małych powierzchniach, na jak najliczniejszej grupie wrogów. Aby móc użyć tę umiejętność, musi być ona naładowana. Ładować można poprzez zabicia wrogów.


    The Collector
    Find all collectibles in the game. - Znajdź wszystkie emblematy w grze

    Możliwe do pominięcia !

    Jedno z najdłuższych trofeów w grze. Musimy zebrać wszystkie emblematy w grze. Jest ich #150. Jeśli pominiecie chociaż jeden, to będziecie musieli zacząć grać od nowa. Także proponuje ostrożnie i pomału zbierać emblematy. Nie śpieszyć się z przejściem poziomu. Jeśli zginiesz, a nie było save, a miałeś zebrany emblemat, musisz zebrać go jeszcze raz. Możemy w razie czego zapisać sobie save na pendrive, dla pewności by w razie w, zacząć od save niżeli od początku gry.
    Dla ułatwienia odnalezienia emblematu podaję zarówno filmik jak i opis. Ponieważ nie ma dużo materiałów filmowych odnośnie kolekcjonowania emblematów, a sam nie mam możliwości nagrania:

     
    Akt 1 - Rozdział 1:
     
    1. Gdy już będziemy kierować Spencerem, idziemy prosto, przez otwór w ścianie. Skręcamy w lewo i później znowu w lewo.
    2. Po zabiciu drugiego przeciwnika, widać schody. Idziemy po schodach, a następnie w prawo. Zobaczymy emblemat bez problemu.
    3. Po zebraniu #2 emblematu, idziemy dalej, aż do momentu zgaszeniu świateł. Na końcu korytarza w prawo znajduje się emblemat.
    4. Idziemy dalej. Po pokonaniu dwóch przeciwników, przejdziemy do następnego pomieszczenia. Emblemat znajduje się za przewróconą maszyną do Coli.
    5. Po przejściu przez kolejny korytarz łączący budynki, dochodzimy do schodów. Po lewej zobaczyć można emblemat.

     
    6. Po wykonaniu początkowych zadań, dojdziesz do momentu, shakowania i wyborów czego możesz się nauczyć. Porzuć to i zawróć. Mijając belkę będziesz miał po prawej stronie możliwość wspinania się. Wyskocz tam, a następnie przejdź dalej. Dojdziesz do dziury gdzie będziesz spadał. Tam znajduje się emblemat.
    7. Po shakowaniu przekaźnika, wybierz opcję "Rip". Skręcasz w lewo lub w prawo, idziesz do końca trasy i znajdujesz emblemat.
    8. Hakujesz jeszcze raz przekaźnik i wybierasz opcję "Death From Above". Wykonujesz czynność, a po drodze powinieneś zgarnąć emblemat.
    9. Hakujesz przekaźnik i wybierasz tym razem opcję "Punch Up". Przed wykonaniem zadania, odwróć się. Emblemat powinien znajdować się nad Tobą.

     
    10. Po zeskoczeniu i spadaniu w dół na pewno zauważysz znajdźkę. Możesz ją złapać jak będziesz spadał. Jeśli Ci się nie uda, to poprzez łapanie się znaków i bilbordów obok emblematu, wspinasz się i zgarniasz znajdźkę.

     
    11. Przed sobą widzisz zielony słup, który podtrzymuje znaki informacyjne. Na drugim takim rozhuśtasz się i zgarniesz emblemat. Nie da się go nie zauważyć.
    12. Kontynuuj, aż do wielkiej dziury. Po lewej stronie zauważysz wielki pożar. Za nim znajduje się emblemat.
    13. Po zebraniu #12 emblematu, udaj się w stronę torów (wiszących). Zauważysz tam emblemat. Złap się biomechanicznym ramieniem obok znajdźki i się rozhuśtaj. W pewnym momencie wciśnij , a powinieneś się przyciągnąć i złapać emblemat. Jeśli się nie uda to próbować do skutku.
    14. Idź dalej, aż spotkasz dwóch przeciwników. Nad wejściem do budynku znajduje się emblemat. Aby się do niego dostać, możesz się rozhuśtać na końcu torów lub wspiąć się po budynku.

     
    15. Po dotarciu do punktu kontrolnego idź dalej. Na autostradzie znajdziesz dwóch przeciwników. Wskocz wyżej i na wystającym jednym z torów się rozhuśtaj by zdobyć emblemat.
    16. Po wyciągnięciu wagonu z budynku idziesz schodami do góry. Idziesz przez dziury w ścianie, aż do kuchni. Tam znajdziesz emblemat
    17. Po opuszczeniu budynku gdzie znalazłeś emblemat #16, będziesz skakał na autostradę. Emblemat znajduje się pod nią.
    18. Podążasz dalej, aż dojdziesz do momentu, że zauważysz słupy trzymające tory. Są one pomarańczowe. Na jednym z nich znajduje się emblemat.
    19. Idziesz w kierunku tunelu i po lewej stronie znajduje się wiszący wagon pociągu. Zrzuć go, a ukarze Ci się emblemat.

     
    Notatka: Po prawej stronie zobaczyć można emblemat. Nie zgarniesz go teraz bo znajduje się między minami. Po dezaktywowaniu min będziesz mógł go zgarnąć.
    20. Podążaj za punktami kontrolnymi. Wejdziesz na stację kolejową. Emblemat znajduje się na samej górze schodów po prawej stronie.
    21. Po shakowaniu przekaźnika, wróć na pole minowe. Tam wspinając się po minach i rozhuśtając się powinieneś zgarnąć emblemat, który widziałeś na początku.
    22. Idziesz dalej przez pole minowe, jak pokazuje cel. Po przejściu pola minowego i dotarciu na jezdnię idziesz prosto. Tam po lewej stronie w zrujnowanej ścianie budynku, powinieneś ujrzeć emblemat.
    23. Po dotarciu do kolejnego przekaźnika, znajduje się emblemat, po jego prawej stronie. Jest on na dachu budynku. Wspinasz się na budynek i emblemat jest Twój.
    24. Po wyłączeniu pola minowego możesz złapać emblemat. Jest on nisko po lewej stronie, od przekaźnika. Można się tam dostać poprzez rozhuśtanie się na minię, która jest najbliżej emblematu. Nie musisz się obawiać, że wszystkie zebrane emblematy przepadną. Dzięki shakowaniu przekaźnika, zapisałeś dotychczasowy stan rzeczy.

    Akt 1 - Rozdział 2:
     
    25. Podążaj za punktami kontrolnymi. Gdy dojdziesz do zamkniętego pomieszczenia, po walce z przeciwnikami, udaj się schodami na samą górę. Emblemat powinien znajdować się na schodach przed zrujnowaną dalszą drogą schodami wyżej.
    26. Po dotarciu do miejsca, gdzie pokaże się jak użyć umiejętności Death Frome Aboce, patrzymy się w prawą stronę. Tam powinien znajdować się budynek z bilbordem na którym widnieje logo "Tricell". Wspinamy się na ten budynek, a tam powinien znajdować się emblemat.
    27. Następny znajduję się na półce skalnej za przekaźnikiem. Spokojnie można tam skoczyć i zebrać emblemat.
    28. Po shakowaniu przekaźnika wracamy się do momentu gdzie może widzieliśmy pole minowe. Tam zobaczymy emblemat. By go dostać musimy się rozhuśtać na minie najbliższej tego emblematu. Trzeba nabrać prędkości, puścić się i po złapaniu emblematu złapać się czegoś co jest najbliżej i dzięki temu nie zginiemy.
    29. Po przejściu przez długi tunel prowadzącym do Biomechów, obracamy się i wspinamy się na tunel. Następnie na dach budynku. Tam powinien znajdować się emblemat.
    30. Udajemy się do miejsca gdzie będziemy walczyć z Biomechami. Proponuje najpierw je pokonać, a potem skupić się na zebraniu emblematu. Znajduje się on po prawej stronie od drzwi, które się otworzą po pokonaniu Biomechów. Jest on na budynku, który ma wykończenia "greckie". Jest to budynek banku federalnego. Więc bez problemu rozpoznamy, a emblemat nie da się nie zauważyć, jak patrzymy w tamtą stronę.

     

    31. Zaraz po ostrzeżeniu o snajperze, dojdziemy do miejsca gdzie stoi dość dużo wody na jezdni (wystarczająco by się utopić). Po lewej stronie między budynkami znajduje się emblemat.
    32. Dostajemy się do budynku gdzie znajduje się snajper. Emblemat można zauważyć po prawej stronie przed budynkiem. Pokonujemy snajperów w budynku (jeden jest pomieszczenie dalej) i łapiemy się "poręczy" wystającej z budynku, od strony do której weszliśmy. Następnie trzeba się rozhuśtać tak by po puszczeniu "poręczy" polecieć, tak by złapać emblemat.
    33. Wracamy do pomieszczenia w którym zabiliśmy drugiego snajpera. Po lewej stronie znajduje się emblemat. By się tam dostać, należy wejść przez okno.
    34. Następnie idziemy dalej. Emblemat znajduje się nad rozwalonym korytarzem łączącym budynki. Nie powinno być problemu z jego zauważeniem. Uważać musimy na snajpera, który celnie strzela.
    35. Idziemy do punktów kontrolnych, aż dojdziemy do zniszczonej autostrady. Emblemat jest poniżej pierwszego kawałka autostrady.

     

    36. Na początku poziomu będziesz miał przed sobą dużą "kałużę" wody. Udajemy się w prawo i zobaczymy emblemat. Emblemat jest w wodzie, a nad nim śmieci, więc od razu możemy go nie zauważyć. Także bez problemu łapiemy emblemat (się nie utop ) i idziemy po kolejny.
    37. Idziemy do pierwszego snajpera (ten po lewej stronie od początku poziomu). Wykańczamy go, a po prawej stronie zauważymy w powietrzu emblemat. Łapiemy się rury najdalej wysuniętej i po rozhuśtaniu i puszczeniu się, łapiemy emblemat.
    38. Kierujemy się do następnej pozycji snajpera. Zabijamy go by nam nie przeszkadzał i zauważamy laser następnego snajpera. Idziemy w jego kierunku, lecz musimy pamiętać, że na jednej z kondygnacji budynku, znajduje się emblemat. Łapiemy go i idziemy dalej.
    39. Kontynuując podróż, aż dostaniemy się do miejsca gdzie spadnie nam broń z nieba (manna bo snajperka ). Stojąc naprzeciwko tejże broni, patrzymy w prawo. Powinniśmy zauważyć dwa budynki. Idziemy tam, a między nimi będzie widoczna pęknięta rura. Na jednej będzie siedział snajper. W środku drugiej (tej drugiej co snajper siedział) będzie znajdował się emblemat.
    40. Wracamy się tą samą drogą co szliśmy do #39 emblematu. Zobaczymy w powietrzu emblemat, który znajduje się między jednym z budynków (jest okrążony jakby drutem w koło), a budynkiem tam gdzie spadła broń. Rozhuśtamy się na tych drutach i puszczamy po czym łapiemy emblemat. Można również to zrobić od strony pękniętych rur, łączących budynek z budynkiem gdzie spadła broń.

     

    41. Powinieneś zauważyć na samym początku poziomu. Patrzymy w prawo górę i tam powinien być emblemat. Wchodzimy do budynku i tam w powietrzu powinien być emblemat. Łapiemy i lecimy dalej.
    42. Kontynuuj przechadzkę dalej, aż do momentu napotkania Biomecha. Emblemat jest nad Tobą. Musisz się tylko wspiąć tam i zgarnąć emblemat. Przed drzwiami, które się otworzą po zniszczeniu Biomecha, w suficie jest przestrzeń dzięki której możesz się dostać na górę. Idziemy dalej i za rurami powinien być emblemat.
    43. Po odblokowaniu umiejętności Punch Up i użyciu jej, wydostajemy się z budynku. Emblemat powinieneś zauważyć nad zniszczoną drogą. Musisz się rozhuśtać na wystającym kawałku torów i zebrać emblemat. Uważać musisz byś nie poleciał za daleko, bo przejdziesz poziom i nici z zebrania emblematu.

     
    44. Po rozpoczęciu poziomu, po lewej stronie zauważysz trzy wagony. Emblemat jest w ostatnim wagonie. Aby go dostać, musimy zwalić go i złapać emblemat.
    45. Idziemy tam gdzie spadła kapsuła z bronią. Emblemat powinien być na dachu sąsiedniego budynku.
    46. Kontynuujemy podróż i dochodzimy do "basenu" z wodą. Emblemat jest na dachu budynku od lewej strony tego basenu. Po prawej stronie i lewej (budynek) będą znajdować się przeciwnicy.
    47. Pędzimy dalej w stronę punktu kontrolnego (po pokonaniu przeciwników). Tam w powietrzu przed budynkiem z prawej strony (punkt kontrolny), zauważymy emblemat. Rozhuśtamy się na słupie i po puszczeniu go, łapiemy emblemacik.
    48. Przechodzimy przez budynek. Tam po prawej stronie przy wyjściu z budynku, będzie dwóch wrogów. W tym pomieszczeniu (jadalnia?) znajduje się emblemat.
    49. Po zebraniu "Black Box'a", odwracamy się i idziemy za punkt kontrolny. Emblemat znajduje się na dachu budynku z prawej strony, na najdalszym końcu tego budynku. Jest on za wentylatorami. Jak się będziemy wspinać, to bez problemu powinniśmy go zauważyć. (Przed walką z Polycraftami)
    50. W miejscu gdzie uświadczymy walki z Polycraftami, znajduje się emblemat. Jest on w środku rur, które łączą budynki. Musimy się rozhuśtać i po puszczeniu rury, złapać emblemat. Proponuje łapać po zniszczeniu Polycraftów.
    51. Po shakowaniu przekaźnika idziemy przez pole minowe. Emblemat jest pod trzecią z min. Aby go zdobyć musimy w odpowiednim momencie się przyciągnąć.

     
    52. Udajemy się na dach budynku, który jest prawie całkowicie pod wodą (oprócz dachu). Po prawej stronie znajduje się budynek. Na tym budynku znajdziemy emblemat. By się tam dostać musimy się rozhuśtać i puścić z zielonego słupa.
    53. Idziemy dalej za budynkiem na którym znaleźliśmy #52. Tam powinna znajdować się autostrada. Skaczemy na nią i na następną. Na drugiej znajduje się emblemat.
    54. Idziemy z punktem kontrolnym. Po przejściu przez budynek (i pokonaniu wrogów), jest poręcz ze znakami. Dalej można zauważyć wiszący w powietrzu emblemat. Rozhuśtamy się na poręczy i puszczamy i łapiemy emblemat. (Na budynku znajdują się wrogowie i Polycraft). Można ją zdobyć poprzez rozhuśtanie się i puszczenie, tyłem, na słupie koło emblematu.
    55. Z budynku, z którego wyszliśmy, wystają dwie poręcze. Dzięki nimi dostajemy się na dach budynku na którym znajduje się emblemat. Wracamy po rozhuśtaniu się na antenie.
    56. Emblemat znajduje się na polu minowym. Po shakowaniu przekaźnika (zapisze nam się stan gry), przechodzimy prawą stroną min. Tam zauważymy emblemat. By go zdobyć musimy złapać się miny która jest nad nim i podciągnąć.
    57. Ostatni emblemat w tym poziomie, znajduje się tuż przy końcu. Idziemy przez pole minowe, aż do punktu kontrolnego. W oddali zobaczymy budynek. Nie wchodzimy do budynku. Przed nim znajdują się skały i trochę ziemi. Po prawej stronie od budynku (przed) znajdziemy emblemat.

    Akt 1 - Rozdział 3:
     
    58. Na początku misji, widząc wodpospad po prawej, zaczynamy się spinać na górę. Emblemat znajduje się na półce skalnej po prawej stronie. Powinniśmy zawuażyć.
    59. Idziemy dalej, aż do momentu wielkiej dziury. Tam w powietrzu znajduje się emblemat. Możemy go złapać spadając lub wspinając się po ścianie i skoczyć na niego.
    60. Dążymy dalej, aż do momentu gdy zobaczymy światło po prawej stronie. Tam przy ścianie powinien znajdować się emblemat.
    61. Pędzimy do momentu gdy zobaczymy wodospad. Wspinamy się do wodospadu i tam znajdziemy emblemat.
    62. Po minięciu wodospadu gdzie znaleźliśmy #61 emblemat, idziemy trochę dalej. Tam w powietrzu znajdziemy emblemat tuż przed sobą. Standardowo musimy się rozhuśtać i go złapać.
    63. Po odblokowaniu umiejętności rzucania przedmiotami, zawracamy. Mijamy pierwszy wodospad i po prawej stronie widzimy podświetlane kamienie. Bierzemy jednego i rzucamy w cel który nam się zaznaczy. Rozwalimy dzięki temu ścianę, a za nią będzie emblemat.

     
    64. Idziemy na przód i gdy dojdziemy do momentu, jak zobaczysz, że auto spada z góry to jesteśmy na miejscu. Przed sobą widzimy emblemat. Musimy się rozhuśtać i go złapać.
    65. Dochodzimy do momentu, aż pojawi się Polycraft. Proponuje go zniszczyć dla ułatwienia sprawy. Od wejścia do tej części jaskini, po prawej stronie w powietrzu powinniśmy zauważyć emblemat. Rozhuśtać, przyciągnąć i złapać lub jak kto woli.
    66. Idziemy dalej, aż znajdziemy uszkodzoną rurę. Jest to po walce (lub nie) z grupą spadochroniarzy. Emblemat jest w uszkodzonej rurze.
    67. Ostatni emblemat zobaczymy pewnie szybciej niż #66. Idziemy do punktu kontrolnego, a po drodze zobaczymy emblemat. Łapiemy go i idziemy do następnego poziomu.

     
    Brak emblematów na tym poziomie

     
    68. Na początku poziomu, zawracamy. Po prawej stronie od dużych drzwi, będzie dziura w ścianie. Emblemat jest w środku.
    69. Idziemy lewą stroną tunelu. Emblemat zobaczymy nad sobą. Wystarczy się złapać obok sufitu i przyciągnąć, a emblemat będzie wasz.
    70. Po pokonaniu dość dużej grupy przeciwników, po lewej stronie tunelu zauważymy autobus. Emblemat jest za autobusem.

     
    71. Na początku poziomu, będzie celował w Ciebie snajper. Udajemy się do niego i go zabijamy. Emblemat jest obok niego.
    72. Po pokonaniu wrogów, idziemy dalej. (Przed walką z Biomechami). Po lewej stronie znajduje się wejście na stację kolejową. Wchodzimy i idziemy po schodach w górę. Tam będzie emblemat.
    73. Idziemy w stronę Biomechów. Na zielonym słupie znajduje się emblemat.
    74. W prawą stronę od #73 emblematu, znajdziemy kolejny emblemat. Jest on za ciężarówką.
    75. Od emblematu #73 idziemy w lewą stronę. Idziemy na koniec drogi i tam powinniśmy zauważyć emblemat.

     
    76. Nie hakujemy przekaźnika. Wspinamy się na wieżę po prawej stronie, która stoi na środku. Tam znajduje się emblemat.
    77. Wysoko nad przekaźnikiem znajduje się emblemat. Łapiemy się jednej z belek, rozhuśtamy się i puszczamy. Lecimy tak by złapać emblemat.

    Akt 2 - Rozdział 1:
     
    78. Idziemy do momentu, aż zobaczymy miejsce w którym upadła kapsuła z bronią. Bierzemy broń i niszczymy drony, które się za chwilę pojawią. Po zniszczeniu dronów, możemy na spokojnie zabrać się za zbieranie emblematów. Odwracamy się i wyskakujemy na tylną półkę skalną. Tam powinniśmy zaleźć emblemat.
    79. Dostając się do broni, po drodze zauważymy emblemat. Na spokojnie, rozhuśtamy się na skale opartej o ścianę jaskini i po puszczeniu łapiemy emblemat.
    80. Wracamy do wyjścia z którego się dostaliśmy do jaskini. Patrzymy naprzeciwko i na dole po prawej stronie jest zawalony tunel. Pod nim znajduje się emblemat.

     
    81. Jest na początku poziomu. Udajemy się na początku trochę do przodu i następnie w lewo. Po lewej stronie powinniśmy zauważyć emblemat, na jednym z torów pociągu.
    82. Zabijamy początkową gurpe (trzech) wrogów na początku. Idziemy w kierunku przeciwnym do kierunku celu. Dochodzimy do przepaści i spadamy na dół. Powinniśmy zauważyć emblemat na dole.
    83. Idziemy dalej, aż dotrzemy do momentu gdzie widzimy po prawej stronie pole minowe i jeden z emblematu. Ten zbierzemy później. Przed sobą widzimy "peron". Skaczemy na dolny region peronu i idziemy prosto. Dotrzemy koło wagonu pociągu. Obok niego znajduje się emblemat.
    84. Dochodzimy do miejsca gdzie jest przekaźnik. Z tyłu za przekaźnikiem jest droga od "peronu" i tam znajduje się emblemat.
    85. Po shakowaniu przekaźnika, zbieramy widoczny wcześniej emblemat na polu minowym. Łapiemy się miny, która jest nad emblematem i spuszczamy się w dół.

     
    86. Na początku poziomu wspinamy się na tunel z którego wychodzimy. Tam znajduje się emblemat.
    87. Dążymy za celem. Dojdziemy do jaskini, gdzie przeciwnicy mają obóz. Tam zabijamy wszystkich i dochodzimy do dźwigu. Po prawej stronie (koło kantyny), za niebieskimi beczkami znajduje się emblemat.
    88. Idąc do celu widzimy emblemat na półce skalnej. Wspinamy się tam i łapiemy go.
    89. Po shakowaniu idziemy do celu. Po drodze spotkamy wrogów. Zabijamy ich. Dojdziemy do pola minowego. Tam zobaczymy emblemat wiszący w powietrzu. Na końcu jaskini wiszą stalaktyty (takie wiszące z sufitu głazy na wzór kolców). Łapiemy się jednego z nich (najdłuższego), spuszczamy na biomechanicznym ramieniu i huśtamy tak by po puszczeniu złapać emblemat.
    90. Ten emblemat jest pod jedną z min. Zauważysz go w drodze do następnego punktu kontrolnego.

     
    91. Na początku poziomu, po prawej stronie jaskini zaczynamy wspinać się na górę. Tam znajdziemy emblemat na półce skalnej.
    92. Idziemy wzdłuż celu. Dojdziemy do momentu gdzie kończy się ziemia, a na dole jest jezioro. Tutaj też będzie widać, jak Konstruktor przechodzi na swoim wielkim mechanicznym pająku. Nad nami znajduje się gałąź. Łapiemy się jej i huśtamy tak by po puszczeniu złapać emblemat, który wisi w powietrzu.
    93. Wracamy na początek tam gdzie huśtaliśmy się na gałęzi by zdobyć #92 emblemat. Idziemy w lewo. Dochodzimy do momentu gdzie pod spodem widzimy mały obóz. Jest tam amunicja do pistoletu i granatów. Tam też znajduje się emblemat.
    94. Po zdobyciu #93 emblematu idziemy prosto. Dochodzimy do czystej póki skalnej (bez trawy) między dwoma drzewami. Na drzewie z lewej strony widać emblemat. Łapiemy się gałęzi i próbujemy pochwycić nasze znalezisko.
    95. Idziemy za punktem kontrolnym. Dojdziemy do momentu, że z półki skalnej wystaje skała. Na końcu tej skały jest emblemat. Jest to po małym wodospadzie, a przed małą garstką przeciwników.
    96. Po pokonaniu przeciwników i Biomechów, idziemy tak jak nam pokazuje punkt kontrolny. Nie wchodzimy do tunelu. Emblemat jest pod drogą, na której znajduje się tunel.
    97. Stajemy naprzeciwko tunelu i obracamy się. Emblemat jest na końcu drogi.

     
    98. Zaraz na początku skręcamy w lewo. Widzimy nad przepaścią, że jest emblemat. Standardowo huśtamy się i łapiemy emblemat.
    99. Dochodzimy do placu, gdzie w koło są pomniki. Po filmiku który się rozegra, szukamy pomniku co jest tylko parą nóg. Bez pasa, same nogi (od stóp do łydek). Za nim znajduje się emblemat.
    100. Następnie zaraz po zebraniu emblematu #99, idziemy w stronę punktu kontrolnego. Będziemy mijać zniszczoną bramę. Taką samą jak na początku przed wejściem na plac z pomnikami. Wspinamy się na górę i tam znajdujemy emblemat.
    101. Po dotarciu do budynku, zauważymy emblemat w powietrzu. Jest on między parterem, a pierwszym piętrem. Zdobywamy go w jak najłatwiejszy sposób czyli wskakujemy na piętro i skaczemy w emblemat.

     
    102. Na początku poziomu idziemy dalej, a po prawej stronie na windzie znajduje się emblemat.
    103. Spadamy w dół przez dziurę w suficie. Dla spokoju niszczymy wszystkich wrogów. Emblemat znajduje się w połowie korytarza przy suficie. Aby go zdobyć, łapiemy się blisko emblematu, lekko huśtamy i przyciągamy się. Tak o to zdobywamy emblemat.
    104. Dążymy dalej do celu. Gdy dojdziemy do mostu, pokonujemy wrogów dla świętego spokoju. Emblemat znajduje się zaraz za skałami gdy stoimy naprzeciwko celu do którego dążymy.
    105. Dochodzimy do momentu gdzie walczymy z Biomechami. Pokonujemy ich by z łatwością zebrać emblemat. Znajduje się on w przepaści naprzeciwko wejścia do następnego poziomu.
    106. Znajduje się on w przepaści naprzeciwko wejścia do następnego poziomu z prawej strony. Jest on w rurze. Łapiemy i idziemy dalej przez przejście.

    Akt 2 - Rozdział 2:
     
    107. Na początku poziomu, zamiast iść w kierunku celu, odwracamy się i idziemy na sam koniec. Tam znajdziemy emblemat.
    108. Idziemy do dużego pomieszczenia, gdzie znajdują się snajperzy. Dla spokoju likwidujemy ich. Od wejścia do tego pomieszczenia, na lewo na samej górze znajduje się emblemat. Jest on dokładnie nad belkami nad trasą prowadzącą do punktu kontrolnego.
    109. Dochodzimy do momentu gdzie walczymy z Biomechem z działkiem plazmowym. Jest tam również przekaźnik. Emblemat znajduje się pod platformą na której znajduje się przekaźnik.
    110. Za przekaźnikiem, jest wodospad w dół. Jest tam także most. Pod tym mostem znajduje się emblemat. Łapiemy się obok emblematu i huśtamy się tak i przyciągamy by złapać emblemat.
    111. Dochodzimy do pomieszczenia gdzie walczymy z dwoma Biomechami z działkami plazmowymi. Dla spokoju niszczymy ich. Emblemat znajduje się po prawej stronie na pierwszym piętrze.

     
    112. Idziemy w stronę punktu kontrolnego. Gdy miniemy punkt kontrolny idziemy cały czas prosto. Znajdziemy emblemat na krawędzi klifu.
    113. Po zrzuconej kapsule z bronią idziemy w prawą stronę. Idziemy przez wodę, aż dochodzimy do momentu gdzie zaczną się skały. Po prawej stronie będą podświetlane kamienie. Bierzemy je i wyrzucamy. Za nimi znajduje się emblemat.
    114. Po zebraniu #113 emblematu i pokonaniu snajperów, wspinamy się na sam szczyt budynku. Emblemat znajduje się pomiędzy pomieszczeniami znajdującymi się na szczycie budynku.
    115. Po shakowaniu przekaźnika idziemy przez pole minowe. Emblemat znajduje się pod jedną z min. Wystarczy się rozhuśtać na najbliższej minie i można cieszyć się ze zdobytego emblematu.
    116. Idziemy dalej, aż dochodzimy do momentu, że do Spencera odezwie się żołnierz. Po prawej stronie jest góra. Na samym szczycie tej góry znajduje się emblemat. Musimy uważać bo z jednej strony jest ona silnie napromieniowana więc musimy zajść z drugiej strony.
    117. W miejscu gdzie walczymy z wrogami, jest skalana półka z której jest taki mini wodospad. Wychodzimy na nią i idziemy dalej, aż do samego końca. Na samym końcu powinniśmy znaleźć emblemat.

     
    118. Idziemy naprzód w stronę punktu kontrolnego. Przed punktem kontrolnym z lewej strony znajduje się emblemat.
    119. Dochodzimy do drogi i po lewej stronie na samym końcu drogi widać emblemat. Zbieramy go.
    120. Bo zebraniu #119 emblementu idziemy dalej i po prawej stronie na skalnej półce powinien znajdować się emblemat.
    121. Idziemy w stronę celu i dochodzimy do placu gdzie jest wielki obelisk. Na samym szczycie tego obelisku jest emblemat.
    122. Po lewej stronie od obeliska, na placu znajdują się drzewa. Za murem na skałach jest emblemat. Aby się tam dostać, musimy się rozhuśtać na jednym z drzew i tam skoczyć. Zbieramy i idziemy do następnego poziomu.

     
    123. Na środku znajduje się obelisk. Na samej górze jest emblemat. Wspinamy się i go zgarniamy.
    124. Idąc w stronę celu, napotkamy w powietrzu emblemat. Zbieramy go poprzez rozhuśtanie.

     
    125. Wychodzimy z tunelu. Idziemy dalej i trzymamy się prawej strony. Za głazem i krzakami znajduje się emblemat. Tuż przed zejściem za autostradę.
    126. Po zebraniu #125 schodzimy na autostradę. Tam znajduje się dwóch przeciwników. Po lewej stronie pod autostradą na małym kawałku autostrady, znajduje się emblemat.
    127. Tam gdzie zabiliśmy dwóch przeciwników, stoi zielony słup. W powietrzu przed nami wisi emblemat. Huśtamy się na tym słupie i puszczamy. Lecimy tak by złapać emblemat.

    Akt 2 - Rozdział 3:
     
    128. Przechodzimy przez tunel. Pokonując dość spore grupy wrogów. Emblemat jest za autobusem na gruzach. Jest on przed walką z Biomechem.
    129. Pokonujemy Biomecha i przechodzimy przez otwarte drzwi. Spotykamy dość sporą gurpę ludzi więc ich też pokonujemy. Dochodzimy do rozwidlenia dróg. Po prawej stronie na końcu tunelu znajduje się emblemat. W stronę odwrotną do kierunku celu.
    130. Idziemy dalej, aż dojdziemy do ponownego rozwidlenia dróg. Po lewej stronie na słupie gdzie wiszą informacyjne znaki, wisi w powietrzu emblemat.

     
    131. Po rozpoczęciu poziomu, widzimy przed sobą wielki słup mostu. Na samej górze tego słupa znajduje się emblemat.
    132. Idziemy w stronę punktu kontrolnego. Po lewej stronie przez budynki. Na jednym z nich, tym niższym znajduje się emblemat.
    133. Idziemy dalej, do budynku. Emblemat jest na górze z lewej strony na drugiej białej ścianie.
    134. Dochodzimy do momentu walki z trzema latającymi Biomechami. Dla spokoju możemy ich pokonać. Emblemat jest po prawej stronie w powietrzu od wyjścia z poprzedniego budynku. Wychodzimy i idziemy cały czas w prawo. Wisi on w powietrzu. Aby go zdobyć huśtamy się na rurze po czym się puszczamy i lecimy tak by złapać emblemat.
    135. Idziemy w stronę punktu kontrolnego. Zabijamy tam wszystkich i wykonujemy zadanie. Stojąc naprzeciwko wielkiego działa idziemy w prawo. Widzimy podest i budynek po prawej stronie. Emblemat jest za tym budynkiem.
    136. Przy samym końcu poziomu gdy już odblokujemy drugie pole minowe, idziemy przez nie. Nie spadamy w dziurę na dachu tylko idziemy na sam koniec budynku. Emblemat znajduje się na skałach za budynkiem.

     
    137. Wskakujemy na górę. Emblemat jest po prawej stronie na maszynie.
    138. Po zebraniu emblematu nr #137 wyskakujemy przez dziurę w suficie. Idziemy w prawo, aż do miejsca w którym wyląduje kapsuła z bronią. Dla spokoju niszczymy Polycrafta. Obok budynku gdzie wylądowała kapsuła, są rury. Na jednej z nich huśtamy się tak by po puszczeniu się złapać emblemat.
    139. Idziemy dalej w kierunku punktu kontrolnego. Przed nami zauważymy most. Na jednym z słupów mostu znajduje się emblemat.
    140. Po shakowaniu przekaźnika, wspinamy się na budynek po lewej stronie. Idziemy prosto przez dach budynku i na drugim, naprzeciwko nas budynku, zauważymy emblemat.
    141. Idziemy w miejsce gdzie spadła kapsuła z bronią. Po prawej stronie będzie wisieć emblemat. Dla spokoju niszczymy wszystkich wrogów. Aby ją zdobyć musimy rozhuśtać się na rurze i skoczyć tak by w czasie lotu złapać emblemat.
    142. Po otwarciu drugich drzwi idziemy dalej. Jak dojdziemy do wyjścia, po lewej stronie na górze na dachu znajdziemy emblemat. Jest on za wentylatorem.
    143. Gdy będziemy już na obszarze okrągłych budynków, na jednym z nich znajduje się emblemat. Jest on połączony dwoma wielkimi rurami. Miedzy tymi rurami na dachu budynku znajduje się emblemat. Budynek jest na prawo od ostatniego punktu kontrolnego.

     
    Brak emblementów na tym poziomie

     
    144. Jak rozpoczniesz poziom, emblemat znajduje się wysoko nad Tobą. Aby go zdobyć wspinamy się na górę i huśtamy się na lampie tak by po puszczeniu złapać emblemat.
    Notatka:Gdy dojdziemy do wielkiej czerwonej platformy, NIE MOŻEMY NA NIEJ STANĄĆ. Skutkuje to przejściem poziomu, a więc nie zebrania emblematu.
    145. Emblemat znajduje się za czerwoną platformą kończącą poziom. Jest on dokładnie za skałami koło platformy.

     
    146. Na początku poziomu odwróć się. Widać czerwoną konstrukcję wygląda to jak podnośnik do wielkich rzeczy. Na czubku tej konstrukcji, znajduje się emblemat.
    147. Pod czerwoną konstrukcją na której zebrałeś emblemat #146 znajduje się emblemat. Wystarczy skoczyć i złapać go. Pamiętając oczywiście by po złapaniu emblematu, samemu się złapać i nie zginąć.

     
    148. Na początku poziomu, gdy widzimy kapsuły z bronią, po lewej stronie na półce skalnej znajduje się emblemat. Stamtąd również przybędzie drugi z Biomechów gdy pokonamy pierwszego.
    149. Dochodzimy do dużego obozu wrogów. Gdy dojdziemy do kapsuł z broniami, po prawej stronie za skałami powinniśmy znaleźć emblemat.
    150. Ostatni emblemat w grze znajdziemy tuż przed wejściem do bunkra. Jest on schowany za ułożonymi w jedną całość skrzynek. Na tych skrzynkach jest jeszcze jedna skrzynka. Podchodzimy do tych skrzynek, wciskamy i powinien nam emblemat wpaść.

     
     

     
    Brak - musisz patrzeć opis.

     

     

     

     

     
    Brak emblementu 29 - patrz opis.

     

     

     

     

     

     

     

     
    Brak emblematów na tym poziomie

     

     

     

     
    Brak - musisz patrzeć opis.

     

     

     

     
    Brak - musisz patrzeć opis.

     

     

     

     

     

     

     

     
     

     

    Emblement od 6:25


     
     

     

    Emblement od 3:55


     
    Brak emblementów na tym poziomie

     

     
    Brak - musisz patrzeć opis.

     

     
    Tak o to wykonaliśmy pucharek, jeden z najdłuższych w całej grze . Gratulację !



    End Game
    Complete the final mission - Ukończ ostatnią misję.

    Jak opis wskazuje, wpadnie po wykonaniu ostatniej misji. Związane z fabułą, nie do pominięcia.
    Ostatnio edytowane przez devil ; 26-06-2016 o 00:21

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •