Pokaż wyniki od 1 do 1 z 1

Wątek: DLC: Road of Devastation - Poradnik

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Awatar devil
    Dołączył
    Jun 2015
    Posty
    104
    Post Thanks / Like
    Siła reputacji
    6
    Gamer IDs

    PSN ID: devil012195

    Złoto DLC: Road of Devastation - Poradnik


    PRZEGLĄD:

    • Trudność zdobycia 100%: 5/10
    • Czas potrzebny na zaliczenie 100%: 5-10 godzin – zależy od skilla
    • Trofea offline: 3x , 2x , 1x
    • Trofea online: 0 lub 1 (Tryb coopa – przez neta lub jedna konsola)
    • Minimalna liczba przejść: 1
    • Zalecana ilość przejść: Do skutku
    • Trofea do pominięcia: Brak
    • Zabugowane trofea: Brak


    WSTĘP:

    DLC: Road of Devastation to dodatkowe dwa tryby do gry Dead Nation. Mamy możliwość przeżycia kilkunastu fal gdzie mamy do wyboru trzy drogi: Bronie, Zdrowie i Pieniądze, Pancerz i Wynik. Każda z tych dróg dzieli się na dwie kolejne: Bronie na Karabiny i Granaty, Zdrowie i Pieniądze oraz Pancerz i Wynik. Każda z tych dróg ma co innego do zaoferowania. Po każdym przejściu danej drogi, dochodzimy do końca gdzie kończymy rundę. Tryb zręcznościowy jest podobny, ale tutaj możemy wybrać poziom trudności. W trybie fal, każdą kolejną rundą zombie są coraz to silniejsi, wytrzymalsi, szybsi czy jest ich więcej.
    Jak to w podstawce, idziemy i rozwalamy (lub nie) każdego zombie jakiego spotkamy.


    MAPA PRZEJŚCIA:

    1. Krok pierwszy – Wybieramy tryb zręcznościowy. Wybieramy oczywiście Martwica Mózgu i zabieramy się za takie trofea jak:

    Oby tak dalej
    Kombomistrz
    Mam je
    Jeszcze dycham*
    Takich trzech jak nas dwóch…*

    Zdobycie pucharków i strategię opiszę w poszczególnych pucharkach. Tutaj znajdują się punkty kontrolne, a więc jak zginiemy to zaczniemy od nich.

    *Nie wiem czy akurat wpadną w trybie zręcznościowym, bo szybciej je wbiłem na trybie fal. Aczkolwiek nie ma co się martwić, przy dotarciu do 10 fali w trybie fal, na pewno wpadną.

    2. Krok drugi- Wybieramy tryb fal. Tutaj skupiamy się na jedynym złotku w DLC, a mianowicie na:

    Nie poddam się

    Może wydawać się, że jest to dość łatwe trofeum, bo co to dojść do 10 fali. Jednak pozory mylą. Najlepszą strategią na to jest tryb coopa. Jednak gdy idziemy drogą pieniędzy, to każdy sam sobie rzepkę skrobie, a więc kto pierwszy zdobędzie skrzynkę ten lepszy. Najlepiej to się umówić czyja skrzynia dana jest. Wracając do meritum, najlepsza droga do dostania się do 10 fali jest taka:

    Runda 1 – Pieniądze
    Runda 2 – Bronie – Wyrzutnia rakiet
    Runda 3 – Pieniądze
    Runda 4 – Przedmioty - Wieżyczka automatyczna
    Runda 5 – Zdrowie (Jeśli jednak mamy wystarczająco HP, to proponowałbym pancerz)
    Runda 6 – Przedmioty – Miny
    Runda 7 – Zdrowie
    Runda 8 – Przedmioty – Granaty
    Runda 9 – Zdrowie

    W ścieżce Zdrowie, jest skrzynka, w której znajduje się apteczka. Tę apteczkę możemy nosić przy sobie i wykorzystać w danym momencie. A na pewno takie momenty będą w dalszych rundach.
    Wystarczy dojść do 10 rundy i pucharek nasz.


    PORADNIK:

    Jeszcze dycham
    Przeżyj do 5 rundy.

    Musimy przeżyć do 5 rundy. Więc musimy zakończyć 4 rundy i gdy ukończymy 4 rundę, to przy statystykach kończących, trofeum powinno wpaść. Jak przejść 4 rundy patrz na trofeum Nie poddam się.


    Nie poddam się
    Przeżyj do 10 rundy.

    Jak sama nazwa wskazuje, musimy przeżyć do 10 rundy. Nie jest to takie proste, gdyż z każdą następną rundą zombie są polepszane lub jest ich więcej. Wybieramy oczywiście Tryb Fal. W każdej drodze na samym końcu, będziemy musieli oczyścić teren by przejść do końca rundy. Na końcu drogi Bronie i Przedmioty w obszarze, gdzie będziemy musieli oczyścić teren, znajdują się generatory z prądem. Można w nie strzelić lub normalnie włączyć przy pomocy ale aby tak włączyć to musimy podejść. Można je wykorzystać tylko raz w rundzie. Są one skuteczne przeciwko zombie, ponieważ jest platforma, a wokół niej jest woda. Zombie są porażane i giną. Natomiast na końcu drogi Pancerz i Wynik znajdują się platformy, które można włączyć i zaczynają one przyciągać zombie na włączone tym samym piły. Skuteczne przy większej grupie zombie. Pamiętać musimy, że możemy je wykorzystać w każdej rundzie tylko raz. W drodze Pieniądze i Zdrowie w końcowym obszarze znajdują się tylko samochody.
    Na początku mamy 50 000 pieniędzy. Za to kupujemy do Karabinu szybkostrzelność.

    Runda 1 – Pieniądze
    Tutaj zombie są na hita, a więc lepiej strzelać w nie szybciej niżeli mocniej. Zbieramy wszystkie możliwe skrzynki. Na koniec rundy powinniśmy mieć około 350 tysięcy złota. Za ten hajs ulepszamy Karabin, Flary i jak starczy pieniędzy to też SMG.

    Runda 2 – Bronie – Wyrzutnia rakiet
    Tutaj jest jedynie więcej zombie. Tą drogą idąc, nie musimy zabijać wszystkich zombie, a jedynie przeć do przodu. Gdy dojdziemy do sklepu kupujemy Wyrzutnie Rakiet. W późniejszych rundach zdecydowanie się przyda. Idziemy do końca i się cieszymy kolejną rundą.

    Runda 3 – Pieniądze
    Nasza droga dalej nie jest trudna, aczkolwiek zombie są znacznie lepsi czyli wytrzymalsi i więcej siły zabierają. Tu już występują Skoczki, a więc musimy się nieco strzec. Standardowo, zbieramy wszystkie skrzynki i idziemy do końca rundy. Hajs dalej powinien opiewać na około 350 tysięcy złota zebranego w tej drodze.

    Runda 4 – Przedmioty - Wieżyczka automatyczna
    Tutaj już lekko zaczynają się schody. Na początku wchodzimy do sklepu i wykupujemy wszystko na co nam starczy pieniędzy. Mianowicie SMG do końca, Wieżyczkę i jak starczy hajsu to polepszamy Wyrzutnie rakiet. Nie wszystkie zombie są na hita. Jest ich zdecydowanie więcej niż miało to miejsce w poprzednich rundach. Aczkolwiek w tej drodze, możemy przeć do przodu nie zważając na liczne grono naszych zombie towarzyszy. Jednak sugeruje trzymać nieco dystans, a więc iść powoli i zabijać każdego przeszkadzającego zombie. Tutaj już mogą występować Siekacze, ale nie są jacyś wytrzymali. Jeden strzał z Karabinu i powinni paść. Dochodzimy do końca rundy i cieszymy się z tego, że ją wytrwaliśmy.

    Runda 5 – Zdrowie (Jeśli jednak mamy wystarczająco HP, to proponowałbym pancerz)
    Tu już naprawdę zaczynają się schody. Na samym początku już w naszej kwaterze, gdzie rozpoczynamy każdą następną rundę, może znajdować się zombie. Musimy więc uważać. Czasami jest ich dwóch czasami jeden. Z niektórych mogą wypadać przedmioty typu, amunicja, granaty czy flary. W zależności co posiadamy. Tu pieniędzy jako tako dużo nie mamy, a więc jedynie na co będzie nas stać, to amunicja. Wybierając drogę Zdrowie idziemy sobie spokojnie i zbieramy każde możliwe skrzynki. Tutaj zdobędziemy i zdrowie i pieniądze, aczkolwiek nie tak dużo jakbyśmy szli drogą Pieniędzy. Dojdziemy do momentu, że na ziemi będzie zielony krzyż (bardziej plus, ale chodzi o zdrowie). Idziemy w tę drogę i dochodzimy do przycisku otwierającego drzwi. Z budynku, który będzie na górze, będą wychodzić zombie, a więc zabijamy je przed wciśnięciem przycisku. Po naciśnięciu przycisku przybiegną zielone zombie, te które wychodzą z krzaków. Zabijamy ich i wchodzimy do środka. Będzie tam automat i skrzynka. W skrzynce znajduje się apteczka, którą będziemy mogli wykorzystać w odpowiednim momencie. Wybieramy ją przy pomocy strzałek ( ) i używamy . W dalszej części będą zombie, ale jeśli nie będziemy się śpieszyć, to spokojnie ich pokonamy. Przemy do przodu, aż do końca rundy. Pamiętajmy, że dojdziemy do momentu, że będzie znajdował się u góry ekranu bank. Tam będą dwie skrzynki w których będzie hajs opiewający na 60 tysięcy.
    Natomiast jeśli wybierzemy drogę Pancerza to pędzimy spokojnym krokiem i likwidujemy napotkane zombie. Dochodzimy do momentu wyboru ścieżki pancerza i przechodzimy dalej. Tam z lewej strony z budynku wyjdą zombie. Likwidujemy je i idziemy nieco dalej. Zauważymy sklep, jednak by się do niego dostać będziemy musieli zlikwidować grupę zombie strażaków. Niestety, ale w sklepie z pancerzem będzie pierwsze trzy części z każdego elementu. Nie jest to dużo, ale każda statystyka się liczy. Wybieramy dopasowany (proponuje wybrać jednak zrównoważony) i pędzimy dalej. Zabijamy zombie, uważamy na ogień strzelający z budynków i dochodzimy do drzwi. Tam oczywiście będziemy walczyć z zombie. Po pojedynku kończymy rundę tak jak zawsze. Prawdopodobnie jest to najkrótsza trasa, aczkolwiek bardzo wymagająca.

    Runda 6 – Przedmioty – Miny
    Doszliśmy do 6 rundy, gdzie zombie naprawdę są już wymagające. Idziemy powoli i wykorzystujemy każdą strategię. Oczywiście musimy pamiętać o używaniu flar. W skrajnych przypadkach też i wieżyczek. Brniemy do sklepu przez hordy zombie i wybieramy miny. Pędzimy przez kolejne hordy do końcowego obszaru. Tutaj pamiętajmy o generatorach, które wykorzystujemy do zabijania zombie. Walka już będzie zdecydowanie ciężka niż przy poprzednich przejściach, ale przy odpowiednich ucieczkach i wykorzystywaniu flar i wieżyczek powinniśmy sobie poradzić. Oczyszczamy teren, przechodzimy dalej i cieszymy się z kolejnej skończonej rundzie.

    Runda 7 – Zdrowie
    W poprzedniej rundzie na pewno mocno ucierpieliśmy, a więc pędzimy po zdrowie. Pamiętajmy o apteczce, która znajduje się w skrzynce. Spotkamy hordy zombie, Skoczków, nawet i Siekaczy. Ale jeśli będziemy iść spokojnie wykorzystując flary w skrajnych przypadkach, to nie powinno być ciężko. Brniemy do końca, oczyszczamy teren i kończymy rundę.

    Runda 8 – Przedmioty – Granaty
    Tu już musimy mieć się na baczności. Zombie są wytrzymalsi, szybsi i zadają więcej obrażeń. Powoli do celu na spokojnie. Gdy dotrzemy do zbiornika wody, gdzie mamy wybór dróg, musimy się rozprawić z dużą grupą zombie. Będzie występował każdego rodzaju, a więc w ruch pójdą flary, wieżyczki i każda dostępna broń. Gdy ich zabijemy, idziemy dalej do sklepu. Przed tym będziemy musieli oczyścić teren by móc skorzystać ze sklepu. Dalej idziemy powolutku likwidując każdego napotkanego zombie. Na obszarze gdzie będziemy musieli go oczyścić, będzie niezła jatka. Tutaj będziemy musieli wykorzystać wszystko byleby nie zginąć. Nie patrzmy na to, że nie będzie amunicji potem, bo następna droga będzie zdecydowanie łatwiejsza. Ale jednak gdy nie jest to potrzebne to starajmy się unikać zbędnie rzucania granatami, flarami czy wieżyczkami. Po oczyszczeniu cieszymy się do dotarcia 9 rundy.

    Runda 9 – Zdrowie
    Ostateczna runda. Tutaj zależeć będzie wszystko, od tego jak bardzo jesteś zdeterminowany by zdobyć pucharek. Nie śpieszymy się, idziemy powoli. Zombie będzie od groma i będą oni szybsi, silniejsi i wytrzymalsi. Jednak jeśli nie będziemy się śpieszyć to problemu jako tako być nie powinno. Największy problem pojawi się w miejscu oczyszczenia terenu. Tutaj to walka będzie ogromna. Wykorzystujemy wszystko co mamy, tylko by oczyścić teren. Gdy będziemy mogli już przejść to idziemy nie zważając na skrzynki, które były koło banku. Po tej rundzie trofeum powinno wpaść.

    Wszakże opis wskazuje by dotrzeć do 10 rundy, a nie przetrwać czy przejść. O tej pory będziemy mogli się cieszyć ze złota.


    Oby tak dalej
    Zakończ rundę z wynikiem co najmniej 100 fragów na minutę.

    Wydaje się początkowo trudno ale z czasem tak nie jest. To trofeum proponuje wbić w trybie zręcznościowym przy 4/5 rundzie. Ustawiamy poziom Martwica Mózgu i ciśniemy każdego napotkanego zombie. Najlepiej zrobić to w drodze do pancerza. Międzyczasie będziemy zabijać każdego zombie, by nam fragi się podbijały. W obszarze do wyczyszczenia będzie sporo zombie, a więc przy pomocy ulepszonego na maxa SMG ciśniemy każdego zombie. Licznik, który znajduje się u góry ekranu przy mnożniku punktów, musi wskazywać 100 lub więcej. By trofeum wpadło musimy z takim licznikiem 100 lub powyżej, skończyć rundę, a więc przejść przez ostatnie drzwi. Trofeum wydawać może się trudne, aczkolwiek takie nie jest. Dla ułatwienia dodam filmik - patrz trofeum Kombomistrz - ale tam jest pokazana zupełnie inna droga, lecz można to trofeum wbić i tak.


    Kombomistrz
    Zalicz premię za kombo Apokalipsy (150 zabójstw).

    Kombo zaliczamy przy zabijając zombie. Na dole ekranu będzie pokazany licznik od zabicia minimum 10 zombie. Musimy zabijać zombie w jak najkrótszym czasie, od zabijać poprzedniego. Najlepiej nabijać dzięki SMG lub czymś wybuchającym, typu Granat czy Wyrzutnia rakiet. Kombo nabija się też jeśli zabijamy przy pomocy wybuchających aut, beczek, pił, które są na końcu platform, porażeniem prądu prze generator, czyli w każdy możliwy sposób w jaki pozbawimy zombie życia. Dla ułatwienia możemy wykonać to trofeum w trybie zręcznościowym na poziomie Martwica Mózgu. Podrzucam filmik jak to jest wykonane, a przy okazji jak zdobyć trofeum Oby tak dalej:

     


    Takich trzech jak nas dwóch...
    Ukończ rundę w trybie kooperacji tak, aby żaden z graczy nie odniósł obrażeń.

    Musimy ukończyć jedną rundę w trybie coopa, tak by żaden gracz nie odniósł obrażeń. Staramy się iść pomału i likwidować każdego napotkanego zombie. Uważać na wybuchające samochody lub cokolwiek co może nas zranić. Pierwsza runda nie jest taka straszna, ani wymagająca. To też obojętnie jaką rundę wybierzemy. Aczkolwiek jeśli planujecie zagrać tylko pod to trofeum, nie proponuje wybierać drogi z pieniędzmi. Jest tam dużo krzaków, a z nich wychodzą zombie. Możemy ich zwyczajnie w świecie nie zauważyć.


    Mam je
    Znajdź wszystkie emblematy Evogate.

    Musimy znaleźć 9 emblematów Evogate. Są to tak jakby „otwory ze studni” które otwieramy przy pomocy . Z nich leci 5 tysięcy złota i mnożnik. Możemy to wykonać w trybie zręcznościowym na poziomie Martwica Mózgu. Jak będziemy odbijać się od każdej ściany, to prawdopodobnie sami bez problemu znajdziemy. Znajdują się one w każdej drodze, w trzech pierwszych i dwóch następnych z każdych z dróg. Dla ułatwienia odsyłam do filmiku:

     
    Ostatnio edytowane przez devil ; 26-06-2016 o 01:50

Informacje o wątku

Użytkownicy przeglądający ten wątek

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten wątek. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •